Despre concertul Madonna @ Bucuresti

madonna_foto_alex_barbulescu_10

Pe scurt, despre concertul Madonnei (din punctul meu de vedere in prima jumatate a articolului, din punctul lui Florin de vedere in a doua jumatate):

- m-am dus impreuna cu colegii mei Florin si Bimus, cu Banditul si cu Hoinaru si Andreea de la inConcert.ro . Toti aveam asteptari foarte mari de la acest concert, toti am plecat dezamagiti.

- am fost singura din echipa care a primit acreditare de presa si am aflat la fata locului ca este valabila doar pe gazonul B. Florin si Bimus facusera rost de invitatii exact inainte de concert si au stat la gazon A, mult mai aproape de scena.

- colegii mei spun ca showul a fost foarte misto. Eu n-am de unde sa stiu, am fost la gazon B, nu vedeam de acolo nici macar scena, cu atat mai putin ce se intampla pe scena (nu vedeam nici pe plasme, trebuia sa ma ridic pe varfuri ca sa vad portiuni din ele) si de abia auzeam (sunetul foarte incet, sonorizare proasta). Recenzia mea este relevanta doar din acest punct de vedere, al cuiva care a stat la Gazon B. Noroc ca n-am stat ceva mai in spate, fiindca incepeau copacii [din Cismigiu /:) ]. Aveti la finalul acestui articol o lista imensa cu alte recenzii ale acestui concert pe care va invit sa le cititi, ca sa nu ziceti ca exagerez.

- aveti mai jos 3 poze facute pe telefonul mobil, de unde stateam eu, ca sa intelegeti cat de bine vedeam (2 sunt cu telefonul ridicat deasupra multimii; a 3a e de la nivelul ochilor; trebuia sa ma ridic pe varfuri ca sa vad macar o plasma)

- completare cu ce stiu de la colegii mei Florin si Bimus: concertul NIN de la Coke Live Peninsula s-a tinut tot in spatiu deschis (tot cam atat de mare) si mai erau inca 3 scene in apropiere pe care se tineau simultan concerte... insa acolo s-a vazut si s-a auzit impecabil. Aici nu. Parcul Izvor nu e bun de organizat concerte si pace.

- pentru cei care vor spune ca, dupa ce ca am intrat pe gratis la concert, acum fac fitze: 1) nu mi se pare normal sa scriu de bine doar din acest motiv. Credibilitatea unde ar mai fi? Asta ar insemna ca tre sa scriu de bine despre toti artistii care-mi sunt prieteni? No, thanks... 2) nu mi se pare ok nici sa dai acreditarile de presa la mama naibii, de unde nu se vede nici macar scena (mai ales eu, care am 1.60m si un pic si langa mine era un nene de 2.05 m). Cum as putea face o recenzie relevanta de acolo?!

- Paul Oakenfold in deschidere: parca nici n-a fost. As fi preferat sa vad un artist roman. Pe Loredana, de ex? - deasupra parcului Izvor era un nor gros de praf... toti am ajuns acasa de la concert mega-prafuiti - a avut omagiu Michael Jackson. A fost cel mai aplaudat moment. - dupa 3-4 piese a inceput lumea sa plece la greu - au fost zeci de mii de oameni la eveniment... Parazitii au fost singurii artisti pe care i-am zarit, dar sigur erau mult mai multi prezenti. Delia zicea ieri la POZOgrafie ca vine si ea

- teoretic, n-aveai voie la concert cu aparat foto profesionist, si nici nu ne-au dat acreditare foto. Practic, am vazut pe multi pe care i-au lasat sa intre cu ditamai DSLR-urile.

Concluzii: dezamagire totala. Fara concerte in parcul Izvor pe viitor.

Acum il las si pe colegul meu Florin sa va povesteasca experienta Madonna:

Madonna poate muri fericita pentru ca am fost EU la concert! Si nu glumesc cand spun asta punct. Dar sa incep cu inceputul.

Eu eram pe Gazon A iar privelistea mea era aceasta, adica vedeam, auzeam?!, decent.

- Paul Oakenfold a inceput sa mixeze la ora 20 fix dupa care pauza mai mult de o ora. Care a mai fost rostul lui? Ideea era sa pregateasca aparitia divei etc. De ce Paul Oakenfold?!

- stie cineva cine era maimutoiul gras imbracat in folie care s-a zbenguit de nebun pe scena cateva minute intre cele doua momente ale serii?!

- scenografie spectaculosa, foarte multe ledscreenuri care se miscau, urcau, coborau, se invarteau, faceam tumbe, coregrafie impecabila, totul sincronizat la secunda; cred ca i-ar fi placut foarte mult show-ul chiar si lui nea Ceasca :))

- pe ledscreenurile de care spuneam mai sus au fost recreate in marime naturala siluetele lui Justin Timberlake, Britney Spears, Timbaland, Pharell. Chiar aveai impresia ca toti sunt acolo pe scena alaturi de Madonna care, pret de cateva minute si-a sincronizat coregafie cu "fake" Justin

- 90%, si cand spun 90% sunt indulgent, din tot ceea ce inseamna un "concert" Madonna este realizat de o echipa numeroasa, talentata si super profesionista. Aportul Madonnei este, evident, imaginea ei, coregrafia si semi-playback-ul - pe care dealtfel il face prost.

- multi spun ca nu mai conteaza acest aspect atunci cand vine vorba de Madonna, insa diva canta prost! Face playback ieftin si tipa! Sincer sa fiu as prefera un concert Madonna fara Madonna, doar cu backing-volalistele ei. Ma refer strict la sunet si la partea de cantat, la partea de show nu ii pot reprosa nimic artistei!

Stau si ma intreb care mai este miza Madonnei? Este diva, o stie intreaga planeta, le-a facut pe toate in cei 51 de ani de viata, care mai e pariul ei cu muzica? Am impresia ca singura ei constrangere este contractul cu Live Nation. Exista momente in viata fiecaruia in care trebuie sa spui stop, este de ajuns, THIS IS IT!

This is it spun si eu si inchei aici. Astept in comentarii criticile, injuraturile voastre etc. Mi le asum :D

Va invit sa cititi si alte pareri despre concert:

BestMusic HotCity DivercityCafe Orlando Scarlatescu Agentia de presa Mondena 1, Agentia de presa Mondena 2 Bimus Arhi 1, Arhi 2 Apropo.ro Olix George Zafiu Manuel Dinculescu Metropotam Rezistenta Urbana Anurim Realitatea TiBi Simona Muresan BolaDeNieve Click Cancan

Poze de la concertul de aseara, realizate de Alex Barbulescu, Alex Chelba si Steven Wallraf, via Emagic (primele 3 sunt cele facute de Pyuric):


147 comentarii

  • Noah, tu de ce crezi ca n-am venit, pentru ca am fost acolo si stiam cum este si cum va fi happy

    Mai ales dupa ce am auzit de emagic ca organizatori am inteles si de ce nu erau toalete sau de ce s-a intrat preferential. Plus sarit gardwinking

  • cand a fost play-back???

  • Parazitii la Madonna?

  • si au fost si baietii de la cassa loco, tocmai ce mi-au confirmat

  • This is it happy

  • Eu am stat in fata, chiar langa ea tongue

    Asta nu imi place mie...ca cica nu era vorba cu aparate si toata lumea avea sad
    ps. noi astia fraieri care urmam regulile :<

  • Urat concert deci ... straight face unii spuneau pe twitter ca mai mult playback decat live and so on...

    @pyuric : ti-am zis ca n-o sa stea nimeni sa te caute de aparat foto straight face trebuia sa ai geanta cu tine.

    place ca ati scris propriile puncte de vedere. chiar ati vorbit destul de urat despre Maradonna... dar , asta este. Daca asta ne-a dat, asta primeste happy.

  • Asta este bine ca a venit un mare star si pe la noi in Romania happy

  • A, am uitat sa mentionez ca Giulia mi-a zis pe Twitter ca a vazut showul Madonnei de la Viena si a plecat dupa primele 5 piese cam din aceleasi motive.

  • Am fost sincera. sad

    Cat despre aparatul foto: nu am vrut sa risc! Lasasem masina la birou, nu vroiam sa ma intorc ca sa las aparatul foto. Si stiu ca in alte dati chiar se respectau chestiile astea... nah. Tzeapa.

  • Am si eu prieteni care au stat in fata si au fost ft impresionati... Dar restul? sad

  • Ombladon, mai precis

  • Si Mircea Solcanu, care era mai roz decat mine, dar n-am mai zis si de el... tongue

  • Muzica ei nu mi-a placut niciodata, ea nu a insemnat nimic pentru mine in muzica, motiv pentru care nu am fost la concert. Ma asteptam insa ca lumea sa spuna a fost un show misto si ca s-a auzit bine. Aceste doua lucruri ar fi fost de bun simt sa se intimple, ar fi dovedit ca artistul are respect macar pentru munca si imaginea lui, daca nu si pentru fani. Dar se pare ca si din acest punct de vedere individa nu este ce ar trebui sa fie!

  • am spus ca a fost semi play-back mai tot timpul

  • n-am fost eu la multe concerte d'astea pt. ca nu prea ma pasioneaza...

    cred ca Oakenfold ar fi fost singura treaba pt .care as fi mers laughing. dar mereu au fost fotografi si chiar cu video camere happy.

    asta este. oricum, n-aveai ce sa filmezi. a alergat mamaie pe scena dar degeaba, toate parerile sunt cu minus laughing

  • + ca la putin timp dupa ce a inceput concertul (cand deja incepuse lumea sa se care) au lasat libera intrarea, putea intra oricine fara bilet...

  • 18 Cristina in 27.08.2009 /14:59

    la un moment dat pe ecrane a aparut Regina, Diana Dumitrescu. era suita in spatele unui baiat. Ducu probabil... happy

  • in sfarsit aud pe cineva ca spune ca Madonna a facut (semi)playback

    pa Madonna, mai ia lectii de la Metallica, DM, U2 si altii care stiu sa cante LIVE

  • cred ca s-a facut prea mare tantam cu venirea ei, intadevar este cineva dar iata ca pe unii i-a dezamagit.

    pyuric felicitari ca ai spus totul pe fata.

  • pacat....

  • Cred ca doar cei care au avut bilet la Gazon - Gold Bar s-au bucurat cu adevarat de concert. Adica foarte putini. Si eu am fost, din fericire, printre ei, pentru ca am primit 2 invitatii de la Vodafone. S-a vazut si auzit impecabil. Desi nu sunt fana Madonna, am plecat de acolo cu gura pana la urechi fiind foarte incantata.
    Legat de playback...da, si aici aveti dreptate. Asta e! Cand sustin ca mi-a placut, ma refer la spectacol in ansamblu, incercand sa nu-mi aduc aminte de momentele in care zbiera in microfon. Coregrafia? Aproape de perfectiune.
    A fost ok doar pentru ca am avut un noroc chior si am prins locuri in fata scenei.

  • Nu-mi vine sa cred ca a facut playback in primul rand happy Nu credeam sincer ca va face playback,e jignitor...
    Pyuric imi pare sincer rau pentru tine,dar e chiar jalnic sa iti dea asa un loc, hai sa fim seriosi,cred ca ai avut chin acolo... iar faptul ca deabia se auzea e culmea ! De ce s-a mai facut concertul in locul acela,cei care au avut treaba cu locul concertului si scena ar trebui sa le fie rusine si mai intai sa fi probat.
    Eu zic ca degeaba a facut show,a dansat daca nu a si cantat happy Pentru ca acolo oamenii s-au dus pentru show si muzica live,dintre care doar show s-a facut (pentru unii,ca altii saracii care stateau in spate) se pare ca concertul a cam dat peste spate multe pareri despre Madonna,ea ar trebui sa stie ca printr-un concert se pot face cele mai multe impresii,mai sunt unii care poate le-au placut la nebunie concertul (dar daca nu e live..)
    Hai sa zicem ca nu a fost ratat 100% concertul pentru ca au fost cateva momente foarte tari si a mai cantat si un pic de live nu doar playback. De la televizor,stiri se vede cu totul altfel ,parea un concert de succes,dar nu a fost. Oricum bine ca s-a terminat si acum fiecare se intoarce la treaburile lor.

    Si nu,nu va vom injura (cel putin eu) ,apreciez sinceritatea (desi cateodata doare) ,va cred si nu am nici un motiv pentru care sa fiu impotriva.

  • mie mi s-a parut spectaculos show-ul. da vocea ei nu este exceptionala dar nici nu te astepti la asta. daca vrei voce te duci la celine dion daca vrei show te duci la madonna. ea mi s-a parut extrem de profesionista si noi i-am demonstrat ca suntem o tara din lumea a-3a. nu cred ca suntem pregatiti pentru un show de o asemenea anvergura. organizarea a fost execrabila. sper sa nu se mai faca nimic in parcul izvor. probabil nu vom mai avea concerte cu peste 70.000 de spectatori. romanii au fost apatici si da am vazut-o si la vienna unde lumea a explodat efectiv inca de la inceputul primei piese si s-a cantat si apaludat non stop pana la final. mi s-au parut excesiv de multi tarani iar haosul de dupa (strazi inchise, taxiuri 0) a pus capac. si nu nu cred ca se poate un show madonna fara madonna deoarece ea dirijeaza totul. ea e creierul din spatele desfasurarii si stie cu cine sa lucreze si ce sa le "ordone" sa faca. sincer madonna inseamna extrem de mult pentru muzica iar daca piese ca vogue, human nature, secret, justify my love, rain, music, express yourself, bedtime stories, take a bow si multe altele nu iti spun nimic inseamna ca ai pierdut o parte reprezentativa din istoria muzicii.

  • crede-ma ca daca vrei si show si live nu poti (asta in care stii si ai vazut cum s-a miscat pe scena madonna) si cred ca cei ce au venit nu asteptau sa vada de la madonna un show 100% live pt ca era fizic imposibil pt oricine.

  • De acord.

  • Ca sa nu credeti ca suntem singurii nemultumiti, singurii care se plang: cititi si celelalte recenzii ale concertului, spre care am dat link in articol.

  • Tulai Domnie ca odioasa mai e happy Keith Richards + Iggy Pop la un loc, par niste ingeri pe langa ea! Dar astea-s frivolitati si rautacisme de 2 lei.
    Acest turneu a inclus un concert si in Helsinki unde a adunat 85k de suflete. A fost cel mai mare concert din istoria Finlandei. Concertul s-a tinut intr-un...port. S-a amenajat locul special pt acest eveniment. Locul era inconjurat de apa si a existat o singura poarta de acces. Si acolo au fost probleme de vizibilitate si chestia asta ma face sa cred ca cineva nu a gandit prea bine proiectarea scenei.

    Nu-mi este foarte clar cine a fost de vina pt sonorizarea proasta. Organizatorii, spatiul in care s-a desfasurat, Madonna, Dzeu?

    N-ar fi mai bine sa faceti un efort si sa va duceti la concerte in Ungaria sau la alti vecini? Nu o sa regretati niciodata banii in plus.

  • De principiu era vorba de aparate dar sa nu fie DSLR-uri (adica, mai pe romaneste, cele cu obiectiv detasabil), astea sunt reguli de baza la orice concert, oriunde.

    Eu am stat la Gold Bar si mi-a placut, stiam de la bun inceput ca va fi cea mai buna zona - desi mai greu cu bauturile si toaletele si pe-acolo.

  • Poate am exagerat si eu (dar chiar se poate show si live in acelasi timp,ex: Michael Jackson,acum ok.. nimeni nu se poate compara cu el) , dar ceva mai mult live trebuia,show-ul a fost de-adreptul spectaculor ,dar se pare ca o parte mare de vina are si locul unde s-a organizat concertul. Madonna cu bune cu rele,nu se va uita, inca canta se mentine in forme maxime si incredibile si faptul ca nu renunta la muzica si stie sa faca show e foarte tare,e adevarat.. nu poate canta tot timpul live,varsta,dansul,coregrafia,show-ul sunt atatea lucruri pe care trebuie sa le faca...

  • eu l-am v?zut pe cheloo happy era chiar în fa?a mea în momentul în care voiam s?-mi cump?r un suc. a schimbat un pahar de pepsi pentru c? era prea cald ?i ?i-a luat o pung? de floricele happy deci au fost amândoi

  • Astept cu nerabdare un concert la care va duceti din placere, la care va duceti pentru actul cultural in sine si nu ca sa faceti poze. In cazul unui concert, imi e teama ca o poza nu face cat o mie de cuvinte, nu face nici cat o ceapa degerata.

  • am fost si eu. Mi-a placut show-ul, dar nu mi-a placut atmosfera...Parerile, pozele si filmuletele la mine pe blog:happy. Poze doar atat? Eu n-am mai putut sa fac ca era praf si agitatie. Umblau unii cu berile pe acolo ca nu-si gaseau prietenii....M-am certat si cu eihappy

  • Eu am fost pe gazonul A si se auzea decent, dar stiu ca la plecare am observat cum se duce naibii sunetu spre iesire. Am avut norocul sa nu stau in nicio coada (intrare, iesire sau la suc), iar de vazut am vazut relativ bine (deh, inaltimea :&#68winking.

    Per total : dezamagit.

  • Eu de asta evit concertele acestea de mare anvergura, fiindca risti sa dai banii de pomana si sa-ti mai faci si nervi pe deasupra. Mai bine stai linistit si te uiti pe youtube. big grin
    Cat despre Mdonna... niciodata nu a fost o mare voce, asa ca nu stiu la ce v-ati fi asteptat. laughing Ar fi cazul sa se "pensioneze", a inceput sa devina penbila. straight face Oricum, nici melodii asa extraordinare parca nu mai are... straight face
    In fine, din nou ajung la concluzia ca NIMENI nu se va mai ridica vreodata la nivelul lui MJ - show, coregrafii impecabile, melodii geniale, live la fel de bun !

  • Depinde ce intelegi prin muzica... poate pentru unii muzica inseamna AC/DC, Rolling Stones, U2, Metallica, Iron Maiden, pentru altii Cypress Hill, Wu Tang Clan, Gang Starr, iar pentru altii George Enescu sau Verdi. Este o chestiune ce tine absolut de gusturi. Eu ma regasesc printre cei despre care am vorbit...

  • Mda...chiar ma bucur ca v-am citit. Aveam musai nevoie de o opinie a cuiva din sectiunea B ca sa fiu 100% sigura ca n-am exagerat cu descrierea esecului de aseara happy

  • De unde sa incep ?
    Cris, chiar iti dau dreptate in legatura cu sonorizarea pentru ca in toate inregistrarile difuzate la TV se auzea extrem de aiurea. Nu stiu, ma astept ca reporterii sa aiba aparatura profesionista ....
    Un alt motiv pentru ca nu am fost asa incantat de concert este ca imediat dupa ce a terminat de cantat, a fugit de pe scena, nu s-a bucurat de aplauze,nu nimic. Ok, sa spunem ca era obosita.

    Din ce am inteles de la presa, Madonna inca e in Romania si sta in hotel... Come on, mi se pare chestie de bun simt sa mergi un pic sa vizitezi o tara in care n-ai calcat vreodata. Nici Michael Jackson care a venit de 2 ori in Romania n-a facut asa ceva ....
    A luat 5 milioane de dolari, dar a facut un show nu prea bun. Pacat de organizare . Concertele lui M.J au fost de 1 milioan de ori mai bune . Da, poate o sa-mi iau injuraturi ca il compar pe M.J cu Madonna, dar sincer...asta e adevarul .

    Ganditi-va ce vremuri erau pe atunci, cand a cantat Michael in Romania ..si ce vremuri sunt acum, cand a cantat Madonna .
    Parcul Izvor ca locatie ? ..Adica...c'mon, in tot Bucurestiul, fix Parcul Izvor l-au gasit ....Aiurea ...

    De asemenea, Madonna si-a luat niste huduieli zdravene pentru ca a luat apararea tiganilor( probabil de asta a plecat asa de repede de pe scena laughing )
    Nu stiu, sincer daca ai venit la concert, la un mare artist, care calca pentru prima oara in Romania, totusi te abtii de la anumite manifestari. Sa zicem ca a gresit si Madonna la anumite faze si publicul de asemenea

    P.S: Am vazut pozele...Saraca de tine laughing . Poate daca purtai si tu niste tocuri de 15 cm vedeai mai bine laughing

  • no offence dar este lipsa de respect sa lasi acelasi comentariu peste tot si se vede ca nu ai citit recenzia... am explicat clar care a fost problema fotografiilor

  • Maimutoiul ala era un tehnician imbracat in "plastic cu bule" care se rostogolea si sarea pe scena pentru a proba ca totul este stabil. A avut rostul lui happy. Noi am stat la Gold Bar. Am fost mai norocosi. Am auzit de la multa lume ca din spate nu s-a vazut nimic. Pacat.

  • mult prea tare!!!! e pe bune? chiar nu stiam... laughing

  • "De asemenea, Madonna si-a luat niste huduieli zdravene pentru ca a luat apararea tiganilor…"

    Daar in acelasi timp:

    "... imediat dupa ce a terminat de cantat, a fugit de pe scena, nu s-a bucurat de aplauze,nu nimic...
    +
    "...mi se pare chestie de bun simt sa mergi un pic sa vizitezi o tara in care n-ai calcat vreodata"

    Concluzie: Nu sesizezi nici o problema? Nu observi un scurt circuit?

  • oke, cand vine Matthias Meyer , Luciano , Carl Cox si Steve Lawler ? happy fara poze, doar party

  • hmmm... cand am vazut dimineata la tv reportaj mi-a parut rau ca nu m-am dat peste cap sa vin si eu la concert... straight face dar dupa comentariile voastre... youtube rocks! laughing
    mi-a placut faza cu tiganii pentru ca na... nu-mi place rasismul big grin [nu-mi dati in cap, e doar parerea mea]
    apai... daca draga diva Madonna a facut playback,.. inseamna ca romanasii nostri care canta cat de cat... ar trebui sa aibe statui prin Romania rolling on the floor
    Criss data viitoare ia si tu o scara d'aia cu 2 "picioare" [te prinzi tu de care] cu tine... si o bata pt aia care o sa comenteze big grin

  • Da. Totul e bine gandit la Madonna. Pacat de public. Pretentii mari si degeaba... Strugurii acri.... daca era pe stadion se auzea si se vedea bine. Noi am zis (scris) de la bun inceput ca Parcul Izvor are o acustica execrabila...

  • [...] vaicarelile pe care le-am citit pana acum pe net, inteleg ca n-am pierdut nimic fiindca am ratat show-ul [...]

  • 47 andnobody in 27.08.2009 /16:15

    cred ca problema principala a fost locatia!! total nepotrivita pt numarul de bilete vandute! straight face cum sa bagi peste 70000 de oameni intr-un parc prafuit cu copaci?? raised eyebrows
    cred ca si madonna s-a minunat de ce i-au pregatit organizatorii hee hee
    parcul izvor e potrivit pt micii si berea pedesista mai mult decat pt un concert madonna.
    nu am fost acolo tocmai fiindca ma asteptam sa fie buluc de oameni si sa dau banii degeaba si sa nu vad/aud nimic,
    astept DVD-ul cu turneul Sticky&Sweet big grin

  • am citit pe multe bloguri ca a fost o dezamagire totala pentru multi dintre fani si nu numai...faptul ca a inceput cu o intarziere lasa mult de dorit straight face..apoi cu antidiscriminarea tiganilor...ce mai,bleahh!

  • eu ma refer in general la industria muzicala si la varfurile ei in materie de vanzari, succes etc.

  • ..am citit mai sus ca se face comparatie intre show-urile Madonnei cu cele ale lui Michael Jackson si vreau sa va spun sincer ca mi se pare cea mai mare prostie..nici nu exista termen de comparatie... Michael Jackson este o legenda vie..nimeni nu se poate compara cu el.
    In legatura cu problemele de la concert..saraca Madonna nu e vinovata ca noi nu avem oameni capabili la sunet...oameni capabili in alegerea unei locatii bune pentru un concert de asemenea amploare...nu avem ingineri constructori care sa aiba un pic de viziune pentru a pozitiona o scena astfel incat sa fie multumiti 70k de suflete...nu avem nimic ce sa mai...si la toate astea daca mai adaugam si prostia si mitocania romanilor..iese un mare nimic...

  • Au fost apatici pentru ca nu s-au putut concentra din cauza caldurii, lipsei apei, inghesuielii sufocante si prafului. Sunt sigura ca era altfel daca lipseau toate aceste elemente profund deranjante. Eu una am iesit pe brate pt ca mi s-a facut rau.

  • [...] sorin.rusi.ro piticu.ro vadim.ro anurim.com ceimbracazi.ro apear.ro monden.info orlando.ro olix.ro [...]

  • tot echipamentul audio, scena, aparatura etc este adusa de catre stafful Madonnei, nimic nu este din Romania

  • Petardism muzical laughing
    Imi pare pentru cei care au dat banii degeaba.
    Ma bucur pentru cei care au intrat Free Download hee hee
    Imi pare rau ca nu am fost acolo.
    Imi pare bine ca am pierdut masina spre Bucuresti laughing
    Imi pare rau ca va dezamagit pe unii dintre voi.
    Imi pare bine pentru cei care au vazut-o pe viu si nu ascultau muzica dincolo de gard.
    Imi pare rau pentru Pyuric sad big hug
    Imi pare bine ca a facut Playback ... de ce? Ca sa aveti ce comenta. big grin
    Imi pare rau pentru Paul Oakenfold care a dezamagit dupa cate observ.
    Imi pare bine pentru momentul de omagiu oferit lui M.J.

    Singurul lucru bun - Show-ul in sine si echipamentele de ultima generatie.

    Pe scurt : Multe zarva pentru nimic happy

  • 55 alina.c. in 27.08.2009 /16:40

    E haios cum reusim sa interpretam un show in functie de parametrii personali (care in esenta se reduc la gradul de confort propriu).
    BTW: au mai fost si alte personaje mondene in public, eu de exemplu am zarit-o pe Anca (fosta membra Class).

  • nasol moment! se pare ca degeaba mi'am ros unghiile de oftica aseara ca n'am fost laughing imi pare rau totusi pentru cei care au asteptat ani si ani de zile concertul si au fost atat de dezamagiti. ideea cu parcul izvor a fost stupizenia secolului, poate ca pe la vreun romexpo something s'ar fi auzit mai decent, desi n'ar fi incaput atatia. am avut si noi partea noastra de vina cu neajunsurile tehnice, da' si ea a dat cu bata'n balta la faza cu tiganii. nu stii, nu te bagi! mai curand trantea un 'good evening, budapest!' (ca lenny kravitz =(&#40winking decat sa se lege de un subiect atat de delicat pt noi.
    eh, ce sa mai! sa va fie invatare de minte! mai degraba strangeti niste bani sa mergeti sa va vedeti artistii preferati 'prin vecini' (ungaria, austria, cehia etc) in conditii extraordinare, decat sa va luati tzepe de la romanasii nostri. dai un ban da' vezi o treaba de calitate!
    i rest my case!

  • 57 ilegal nonstop in 27.08.2009 /16:44

    ce a fost aseara nu se numeste concert, ci o vizionare a unui clip. locatia a fost infecta, madonna a facut play back infect, a incercat sa il imite pe bono cu mesajele sale, iar organizarea a fost de kko.

    mie mi-a ramas in minte si suflet concertul Depeche Mode. baieti de gasca, care nu ne-au luat la misto, care au facut bis, care au cantat toate hit-urile , care au respectat publicul.

    nu am fost la MJ, dar am vazut ambele concerte si 1991 si 1996. superb, nu se compara cu madonna.

    madonna are 51 de ani, nu mai are ce oferi muzicii si nici muzica nu are ce sa ii mai ofere ei. so.... de ce???

  • pai da..dar daca nu ai oameni care sa directioneze tot pe acolo..ce sa stie cei din staff despre sonorizarea din parcul Izvor..ei trebuiau directionati de specialisti din Romanica..dar cum noi nu avem asa ceva.. rolling eyes

  • 59 Adelina in 27.08.2009 /17:08

    Din cate am inteles omagiul oferit lui M.J. a adus ceva apalauze..in rest oh go on si totusi atata tam-tam pentru.. NIMIC big grin Trist..

  • http://news.yahoo.com/s/ap/20090827/ap_en_mu/eu_romania_madonna_gypsies - na ca suntem vedete pe yahoo laughing

  • Super smug !!!

  • hei puricii! : D

    F realistic si la obiect ce ai scris, just what u saw & felt. outstanding.

    " diva canta prost" lololololl, I agree & more than that, she sux, in special lately cand doar pluteste pe norul ei de celebritate si nu face mare branza, asteptand lumea sa cada pe spate doar ca o vede.

    :- )

  • 63 andnobody in 27.08.2009 /17:40

    de ce sa nu se faca o comparatie intre MJ si madonna? raised eyebrows
    ca genuri sunt diferiti, dar ca impact asupra muzicii internationale de mai bine de 20 de ani, cred ca se pot compara.
    amandoi sunt niste megastaruri, care au revolutionat intr-o oarecare masura muzica.

  • Paul este un dj cu care Madonna a colaborat f des... cat despre playback .. nu poti sa ai coregrafie si sa canti atat de mult live ...

  • Totusi... nu se poate compara Madonna cu Michael Jackson happy
    O fi amandoi de aceeasi seama si cantand din anii 80' dar oricum nu se pot compara. Iar Michael Jackson e un fenomen ! El a facut show si live in acelasi timp(cu mult mai mare decat al Madonnei),deci inca un motiv: nu se pot compara. Iar daca vreti sa aflati mai multe,uitati-va la discografiile amandurara.

  • purici lasa fitele oh go on

  • Michael Jackson revolutiona muzica la varsta de 10 ani..ceea ce nu cred ca se poate spune si despre Madonna...plus ca Madonna a iesit in fata datorita dezinhibitiillor sale intr-o epoca cand totul era sub cheie..ceea ce nu se poate spune si despre Michael...el inaintand in muzica prin multa munca..ratandu-si copilaria ... ar mai fi multe de spus..dar numai astea imi vin in minte acum... nu..eu sincer nu-i vad la acelasi nivel pe Michael si pe Madonna...Michael fiind cu mult deasupra ei..atat la muzica cat si la stil de viata... poate doar notorietatea ambilor in muzica ii aseamana...in rest.. happy

  • 'Madonna is a pop star. She is not an expert on interethnic relations' !
    ^ corect!

  • Buna asta cu "gradul de confort propriu" cam asa suna recenzia asta... dar pentru momentul in care 60000+ oameni au huiduit cand a venit vorba de cetatenii de etnie rroma, felicitari Madonna. Ne intaresti poporul happy

  • Sunt 2 recenzii in articol, din 2 locuri diferite: a mea (care am avut acreditare de presa si am aflat la fata locului ca e pt gazonul B, in spate de tot) si a colegului meu Florin (care a avut invitatie si a stat la gazonul A). Cei care au avut bilete VIP / Gold Bar au iesit super multumiti de la concert, ceilalti....... nu. De asta am pus zeci de linkuri in articol, ca sa 'echilibram' cumva, sa cititi si parerile altora. happy

  • poftim raised eyebrows ?

  • Suzki, eu faceam comparatie intre acestia 2 referindu-ma la show-ul prestat: sunet bun, locatie buna, un live de execeptie,oameni profesionisti. In niciun caz nu o s-o ridic pe Madonna la nivelul lui Michael, pentru ca ea ca sa ajunga acolo ar mai avea de mancat foarte multa paine happy . Da, o fi un mare artist Madonna, cu piesele pe care le-a lansat, noi sau vechi, a reusit sa se faca remarcata si adorata de public .

    Inca odata spun, am facut doar comparatie intre show-uri, nu intre cariera muzicala si succes happy

    Crede-ma stiu destul de multe chestii legate de M.J, cat de chinuit a fost si ce copilarie ratata a avut . winking

  • sincer ca stil de viata MJ e mult sub Madonna (o acuzatie de pedofilie iti spune ceva? chiar daca a fost reala sau nu?). Ideea e ca MJ nu a fost in stare sa-si controleze viata dar Madonna este destul de puternica sa o faca. Ba din contra...sa ii controleze pe cei din jurul ei. Si nu uita ca ultimele albume ale lui MJ Blood on the dancefloor si Invincible au fost un mare flop. Iar de atunci......geniul lui creativ se pare ca s-a stins.....pana s-a stins de tot

  • Mai bine o comparam pe Madonna cu o alta diva din muzica.....cu cine credeti ca poate fi comparata?

  • Atlas, daca nu esti informat sa stii ca dupa ce a murit M.J, copilul care l-a acuzat de pedofilie a recunoscut ca a mintit, doar pentru ca sa-i ia banii , ca sa-l stoarca de bani happy .
    Daca vrei s-o luam pe alte cai o luam : Madonna de ce sdi-a batut joc de religiei si a aparut "rastignita" pe o cruce in timpul unui show? De ce a pus un negru sa-l imite pe Iisus pe cruce si apoi acest a sa coboare de pe cruce si chipurile sa mimeze ca se culca cu ea ? C'mon, daca e s-o luam asa cred ca Madonna e cu mult mai jos decat Michael ...

  • daca nu mai are ce oferi muzicii atunci cum iti explici ca acest turneu este cel mai de succes turneu al unui artist ever?

  • hmmm...nu-mi vine momentan un nume. Probabil as compara-o cu Christina Aguilera happy

  • hah? tu crezi ca CA ar strange atatia oameni la un concert?

  • alex esti puric si eu nu stiu laughing ?

  • La inceputurile carierei Michael Jackson s-a remarcat si a fost iubit de presa si de public datorita vocii exceptionale si sufletului cu care interpreta anumite hituri ale momentului dar si propriile single-uri, pe cand Madonna nu stiu defapt cu ce s-a remarcat ea .. in ultim rand cu vocea..mai degraba cu stilul sau dezinhibat...deh..avantajul de a fi femeie..
    ..show-urile, da, sa zicem ca erau la acelasi nivel..ambii dandusi sufletul pentru a impresiona si multumi publicul care venea la concerte..
    ..eu as comparao cu Cesaria Evora..ca tot este amintita intr-un post anterior.happy

  • ..este de succes datorita prestigiului de care se bucura ...pentru ca lumea e curioasa sa vada o femeie de 50 si ceva de ani rupandu-se in doua pe scena..

  • Domnu' DIVIDI ai gresit adresa cand ai tastat http://
    In caz ca nu te descurci, incearca pe Google.ro

  • rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

  • Da smug Sunt Pyuric .Ai fost la camera ascunsa devil Muhahahaha laughing

    p.s: da Cris,stiu, sunt nebun big grin

  • care fite?

  • dividiule ....te cam tradeaza gravatarul laughing

  • dar nu ma ascund laughing eu sunt, david sau dividi pt prieteni laughing
    am pus si mail-ul meu, nu inteleg cu ce ma tradeaza gravatarul daca eu am vrut sa apara sub numele meu laughing
    si nu am tastat gresit adi oh go on

  • "De ce a pus un negru sa-l imite pe Iisus pe cruce" de ce ar fi pus un alb, un metis sau un asiatic? tu iti dai seama ce aberatie tocmai ai spus?
    a aparut “rastignita” pe o cruce in timpul unui show pentru ca asta este viziunea ei despre biserica si pentru ca asta au vrut milioanele de oameni care vin la concertele ei sa vada. si pentru ca prin asta ridica semne de intrebare cu privire la abuzurile care se intampla in mijlocul bisericii.
    nu deschide un subiect cu care esti paralel.
    on the other hand stii cum e: nu iese foc fara fum.

  • si uite asa o femeie de 50 de ani isi umple buzunarele cu milioane de dolari. cam inteligenta femeia asta nu crezi? lumea vine pentru ca vrea sa vada o femeie de 50 de ani care reuseste sa faca performanta mai mult decat oricine.

  • ..sincer nici nu ma intereseaza daca e desteapta sau proasta ca noaptea..sa faca performanta in continuare..i don't give a f**k

  • THis is it...a spus-o Michael jackson. din pacate, aseara am fost mai trist ca niciodata.. mi-am dat seama ca fara MJ, muzica nu va mai fi la fel. e pacat de madonna - aveam alte asteptari (fool me)
    - multumesc de link winking

  • stii cum e.....daca nu ai nimic de spus e mai bine sa taci

  • crezi ca Cesaria Evora ar strange 50 de mii de oameni la un concert?

  • O avea ea 51 de ani,o fi fost asta un concert (cel putin pentru cei din spate) ratat,dar nu cred ca inca nu mai are ce cauta Madonna in muzica happy Face o treaba buna zic eu si se descurca,se mentine foarte bine si face show. Mai face si cate un playback (sau mai multe) jenant dar se mai intampla,are o varsta.. dar si asa nu se poate spune ca se iarta,a facut show,a facut super-multumiti mii de oameni care au stat in fatza la concert (sau VIP) a dezamagit alte mii de oameni,e vina ei sau nu e... i dont know
    Eu zic ca mai are ce face Madonna in muzica,inca e o artista importanta si face muzica buna happy

  • Sunt extrem de curios ce impresie si-a facut Madonna despre publicul de la concert si despre Romania happy Cred ca e o 'intrebare' la care nu voi afla niciodata raspunsul... poate vor fi niste interviuri unde poate fi intrebata despre asta,dar oricum nu cred ca poate spune decat ca a fost frumos,sau cel putin nu poate sa zica decat de bine... Da ce crede ea cu adevarat,i'll never find it.

  • oricum sunt convins ca daca lumea ar fi fost multumita de locatie si daca organizarea ar fi fost foarte buna parerile despre concert clar ar fi fost muuuult mai bune. cand locatia nu e buna e normal sa fii si tu nemultumit. ii inteleg pe cei din sectorul b care nu au vazut nimic. iar un show madonna tb in primul rand vazut.

  • 97 Flo_Endless in 27.08.2009 /21:01

    Imi plac foarte mult pozele facute de Pyuric. laughing Nenea din fata avea un spate foarte fotogenic. rolling on the floor Scuze, dar nu am putut sa ma abtin.
    Nici eu nu ma asteptam sa faca playback.. straight face Va mai amintiti acum 3 ani, cand ne-a vizitat Shakira? Mi s-a parut mult mai apreciat concertul sau, iar feedback-ul de atunci a fost mult mai pozitiv (stiu ca "pozitiv" nu are grad de comparatie, dar am zis si eu asa...). M-ar fi tentat sa merg la concert, insa nu mi-am facut idei pentru ca nu as fi dat cateva milioane sa vad "M'-urile uriase de langa scena si sa o aud pe Madonna cum tipa.... Char imi imaginam concertul asta ca pe un mega-eveniment al tuturor timpurilor din Romania. Pana si la stiri am vazut interviuri cu oameni foarte nemultumiti.

  • M-am saturat de adulatia asta pentru Michael, acum dupa ce a murit. Noi romanii ducem la extrem vorba "de morti numai de bine".
    Eu m-am bucurat la concert. A fost mai mult show de fapt, unul extraordiar, perfect din punct de vedere al actului scenic. Sunt fan Madonna, dar niciodata nu am zis ca are o voce extraordinara. Mie playback-ul mi s-a parut foarte bun, mi-a placut si vocea ei aseara, pentru ca s-a auzit. Mi-a placut ea: frumoasa, energica, plina de viata.
    M-am bucurat.

  • Madonna si echipa ei nu sunt de vina ca romanii au ales Parcul Izvor pt. loc de concert. Era clar ca 80% din oamenii prezenti nu o vor vedea ca doar incepeau pomii de la 150 m de scena. Un concert cu asa de multe bilete vandute se tine pe stadion....ca si in mult laudata Londra (O2 Arena London) si alte tari in care au loc astfel de concerte.
    Iar la faza "daca vrei sa auzi cantat live, du-te la Mariah Carrey"- comentariul baiatului de pe apropo.ro.........Mariah Carrey nu se misca pe parcursul unui concert cat se misca Madonna in 8 minute.

  • pe linkul ala pus de mine anterior s-a updatat articolul si am aruncat in fuga ochii pe el si ... ori e engleza mea de balta ori nu sunt tocmai cuvinte de lauda pt romani

  • Mda, am vazut si eu... Era de asteptat oh go on

  • Scuza-ma ca-ti zic asta..dar pe mine nu ma intereseaza viata privata a lui Michael Jackson si nu am nici un drept sa-l judec...pe mine ce m-a interesat si am urmarit cu mare interes a fost evolutia sa in industria muzicala..si dupa cum bine stie destula lume a fost una de succes ...restul nu conteaza..nu avem dreptul sa-i invadam viata privata e treaba lui ce face sau ce nu face..mai bine sa ne vedem de viata noastra si atunci cand om fi noi perfecti..atunci sa criticam pe altii..

  • [...] sa descoperiti si alte idei despre concert pe: monden.info, iConcert, Miruna, Sabina, Sonia, Sorin, Andrei, Dutu, Sana - HotCity, Rezistenta urbana, George, [...]

  • 104 roibuletz in 27.08.2009 /22:51

    Eu am vazut de 3 spectacole in acest turneu si l-as mai vedea de inca 10 ori.
    La Bucuresti am stat la golden bar lipit de gardul despartitor dinspre scena. Madonna a facut playback poate in proportie de 10%. Au fost bucati samplate peste vocea ei in momentele de coregrafie intensa. Sunetul in zona respectiva a fost extraordinar.

  • 105 sanziana in 27.08.2009 /23:17

    Da...ati fost modesti in descrierea voastra, pyuric si florin. Si eu am fost in gazonul A...dar comentariile mele ar fi ceva mai dure. Pacat! La sfr serii am plecat cu un singur gand: MICHAEL rules!!!!!

  • Michael Jackson nu este o legenda VIE. Fiti atenti la termenii pe care ii folositi gresit. Era atunci cand traia...

  • 107 hatori hanzo in 27.08.2009 /23:40

    dupa concertul de aseara, eu m-am hotarat. nu ma mai duc la nici un concert in romania, cel putin pana nu o sa avem un stadion ca lumea si organizatori profesionisti.
    de cativa ani ma duc la concerte in strainatate. am fost la robbie williams la budapesta, la coldplay la londra, la U2 la dublin, la muse la londra, ..........
    ideea e ca mai bine mai putine concerte pe an, efort financiar mai mare, da' cel putin ma aleg cu ceva.

  • mie mi-a placut foarte mult productia, trecerea dintre acte, repertoriul ales, costumele, coregrafia iar madonna a fost intr-o forma de zile mar; este rusine ca organizatorii au dat locuri presei in sectorul B dupa ce au mizat pe presa pentru promovare- acesta este si motivul pentru care mi-am luat bilet in sectorul A si am fost destul de aproape de scena; practic in sectorul B nu stiu ce puteai sa vezi, abia s-a vazut ceva ceva din A. iar praful.... un cosmar de nedescris. inca il mai am in plamani, in alte tari, daca as fi mers la medic, as fi obtinut un certificat pe baza carora ii dadeam in judecata si ceream 10 mii de euro daune; si castigam... insa traim in romania...

  • my bad laughing

  • Cam tarziu, dar sa-mi dau si eu cu parerea. A fost un show foarte reusit; avand in vedere ca nici nu sunt fan Madonna, nici n-am dat bani pe bilet pot spune ca a fost foarte, foarte tare si ca nu regret ca m-am dus. Intr-adevar, chiar a meritat!

    PS: Pacat ca nu a cantat mai multe melodii cunoscute in timpul concertului. Abia pe la sfarsit au fost cateva, dar pentru cine? Oamenii deja se carau. Un minus pentru aspectul asta. Inteleg ca este turneul de promovare pentru albumul Hard Candy din 2008, dar totusi... N-am auzit nici macar Hung Up, Sorry, Like A Virgin sau Material Girl...
    Bineinteles ca organizarea a lasat de dorit; ma rog, sa zicem ca s-ar fi putut trece cu vederea aspectul asta daca nu s-ar fi vazut si simtit altceva decat praf. Mult prea mult praf. Aranjarea oamenilor in parc de asemenea. Si multe, multe altele...

    Dar in fine. Nu regret ca am fost, dar nici nu m-as fi dus daca n-as fi avut invitatie. Pentru un gura casca cum am fost eu, a fost mai mult decat bine.

    Ceea ce inca nu inteleg e faptul ca lui Pyuric i-au dat acreditarea la Gazon B. Pai ce sa vezi mama de acolo? Gardul? Abia zaream eu scena de la Gazonul A, d-apoi aia de la B?!

  • se pare ca huiduielile primite de Madonna au ajuns si la Perez Hilton
    http://perezhilton.com/2009-08-27-booed-in-concert-madonna-likes-gypsies-fans-do-not

  • Oops, am editat comentariul si n-am vazut ca am bagat PS-ul in mijlocul mesajului. My bad.

  • Au aparut si pe yahoo si hot news, uff

  • Pur si simplu sunt scarbit de aceste comentarii rautacioase!!! Mi-e sila ca sunt roman pe bune!!! Fratilor, dar pe voi nimic nu va convine? Daca nu ar fi venit, ati fi spus ca este prea fitzoasa ca nu vine, daca a venit, ba ca a fost prea cald, ca a fost praf... Intr-adevar, a fost, dar nu mai conta, de ce, se subantelege clar!!! Si la faza cu cantatul, chiar nu conteaza, pt k este Madonna. Si oricum era de asteptat ca cei de la gazonul B sa nu vada nimic, ca doar se stia unde va fi amplasat! Mie mi s-a parut super tare concertul, nu cred ca voi mai vedea vreodata asa ceva! Absolut excelent totul!!!

  • Michael ar fi schimbat lumea, nu Madonna.

  • 116 Bogdan Moon in 28.08.2009 /00:32

    Chiar dezamagitor concertu si organizarea de asemenea... nu mi-a placut ca a facut playback, iar show nu mi sa parut cine stie ce, sonorizarea a fost proasta se aude incet in gazonul B chiar daca am fost in al 2 lea rand, oricum nici lumea nu prea facea nimic doar stateau si se uitau. Dj-u ala doar a pus cateva melodii din player si atat nici nu sa simtit ca a fost pe scena, cel mai mult mi-a placut ca a pus I got a feeling big grin, dupa ce ca am asteptat-o si o ora pe madonna.. cel mai tare moment a fost cel in care au adus omagiul pentru Michael Jackson, in care lumea in acel moment era in extaz, toti erau cu mainile in aer si tipau, pacat ca a fost scurt nu cred ca a durat 2 minute.

  • Concertul a fost superb. Am fost in Golden Circle si s-a auzit, vazut si simtit impecabil.

    Ma apuca toti nervii cand romanii, care au mers la concert cu gandul sa consume mici si bere cat o proasta canta pe scena Like a Virgin (care pentru dumnezeu nu era in setlist), ieseau de la concert dezamagiti, ca urechiusa lor sensibila le-a spus ca Madonna a falsat rau.

    Mergeti si mai puneti niste slanina la fript si asculati-va manelele ce le meritati, ca altceva nimic mai mult!

  • Nu mai fi atat de scarbit ca esti roman! Adevarul e ca a meritat comentariile negative ptr ca o artista care se respecta nu face play back intr-un concert unde spectatorii platesc intre 120 si 2400 lei. Cat despre indemnurile ei la toleranta fata de tigani ce as dori s-o intreb ar fi "de ce umbla in masina blindata daca este atat de patrunsa de aceasta toleranta?" Sa vina si ea sa convietuiasca cu tiganii si abea apoi sa faca apel la toleranta!

  • Like i said, noi care am avut norocul sa stam la Gold Bar suntem poate singurii care am iesit multumiti de la concert...

  • De-acord in prima faza... romanii sunt de vina pentru locul unde a fost stabilizat concertul. Madonna a facut show,a cantat.. ea nu avea de unde sa stie ca cei din spate nu vor vedea.Desi au fost unele momente in care a cam facut ce nu trebuia. Acum cei care au avut 'norocul' de a sta in fatza.. au iesit extrem de multumiti,eu as zice ca ar trebui pedepsiti cei care au ales locul acela pentru concert happy

  • Total de acord cu voi.
    Imi vine sa urlu cand oamenii se uita la mine ca la o casa in flacari atunci cand le spun ca a falsat cu maaare dizgratie.
    Ma bucur c-am dat pe aici happy

  • Ce miscare proasta a putut face Madonna cu discursul ei. Vine la noi acasa si ne da lectii despre cum sa nu discriminam tiganii. Ea nu stie nimic despre romani, despre tara noastra si despre mentalitatea noastra. De unde naiba stie ea ca discriminam? A avut o revelatie sau ce? in Italia unde se discrimineaza pe bune a tinut discursul asta? Mai lipseste sa dea lectii despre lipsurie vietii si despre ce inseamna saracia cand ea se lafaie in bani si lux. In rest le-a facut pe toate. Sunt foarte curioasa sa stiu daca americanii si-au rezolvat problemele legate de discriminarea negrilor. Vad ca la capitolul lectii si morala sunt primii.

  • se poate observa cu ochiul liber cum unii dinte voi chiar nu au fost atenti la ceea ce a zis Madonna...si se apuca ei sa comenteze total pe langa... femeia a zis doar ca o intristeaza faptul ca in europa de est oamenii de etnie rroma sunt discriminati...nu ne-a injurat, nu s-a luat de noi...si-a exprimat un gand... dar tipic cetateanului roman..sare de fund in sus fix ca prostul fara sa citeasca/asculte atent.

  • Ideea e ca ea n-are dreptul sa vorbeasca intr-un domeniu la care e paralela. Le ia partea tiganilor si le da lectii de morala celor care discrimineaza. Pai sa renunte ea la luxul si banii de pe lume, sa renunte la garzile de corp si sa se mute de exemplu in Galati. Sa stea si ea intr-un oras cu atatia tigani si cu teama permanenta ca oricand un tigan o poate rani si apoi sa spuna ce a zis acum daca o mai tine obraznicia. Eu nu discriminez, dar sunt destui oameni care-si pun problema asa si au si ei dreptatea lor. E usor sa iei apararea unor oameni cand comportamentul lor nu te poate influenta in niciun fel ca esti diva lu' peste, dar cand nu mai esti diva si esti un om obisnuit care poate suferi de pe urma acelui comportament nu mai gandesti la fel. Asa era si cu o gramada de italiei. Toti urlau sus si tare ca tiganii ar trebui tratati ca orice oameni, dar dupa ce numarul tiganilor s-a marit au inceput discutiile si se stie prea bine care e atitudinea lor acum...

  • Nu are dreptul? De cand asa ceva, maica?

    Si ia spune, nu are dreptate cand spune ca tiganii sunt discriminati in Europa de Est? Adevarul doare si suntem noi prea fuduli, pare-se..

  • Setlistul concertului e ca si anul trecut. de fapt, fata de anul trecut a mai adaugat Holiday si Frozen. Trebuia sa stii la ce sa te astepti, mai ales ca avem Google si ca toata presa din Romania a publicat setlistul.

    Doar nu credeai ca special pentru Romania va modifica ceva tongue

  • Michael ruled pentru ca era publicul roman proaspat iesit din comunism si adora orice era venit de la americani.

    Publicul din 2009, manelizat la greu, nu ar fi gustat showul lui, s-ar fi plans de playbackul 100% facut, de sonorizare, d einghesuiala, de mancare, de tot. Ar fi iesit cu totii tare dezamagiti de la spectacolul lui.

  • Mai trebuie spus ca nu noi discriminam tiganii.
    Ei singuri se discrimineaza. Ei aleg sa fie hoti, bisnitari, criminali, violatori.
    Am tot respectul pentru putinii tigani care sunt cinstiti. Din pacate sunt foarte putini.

    Subscriu la cele spuse de ceilalti, ca e foarte usor sa vorbesti din postura celui care iese in oras cu jeep-ul si cu escorta de bodyguarzi.
    Ar fi beton daca Madona ar da o tura de oras cu tramvaiul, cu metroul. Eventual o plimbare prin cartierele marginase la ora tarzie (Ferentari, Rahova....). Sa vedem atunci ce mai spune.

    Eu nu pot sa ma abtin sa iau pozitie defensiva (mana pe buzunare) atunci cand e gasca de tigani pe langa mine. Asta inseamna ca ii discriminez ? Ce vina am eu ca ei sunt hoti ?

  • Mihai, la prima intrebare nu-ti raspund pentru ca poti gasi raspunsul in celelalte doua comentarii ale mele si chiar si in ce a scris Adrian. Cat despre a doua intrebare, eu nu stiu ce se intampla in toata Europa de Est, dar stiu ce se intampla in Romania: tot ce tine de tigani face audienta si tigania si manelismul sunt ridicate la rang de arta. Intr-o tara in care s-ar discrimina la greu nu ar fi existat macar lucrurile astea. Daca Madonna a avut mesajul asta in tot turneul ei de pana acum ar mai putea fi cat de cat scuzata, dar daca a facut discursul asta doar in fata romanilor a fost nedreapta. Peste tot sunt discriminati tiganii, dar discriminarea cea mai mare nu e in Romania, tara unde tigania si maneaua sunt fenomene in masa.

  • Mi se pare aiurea. Biletele au fost relativ scumpe, si sa nu vezi nimic.. Mi se pare exagerat.
    Deci, fara concerte in parcul Izvor pe viitor, asta e clar big grin

  • transformer scria Pyuric c? ar fi preferat ca în loc de Paul s? fi cântat în deschidere Loredana. Ca s?.. transformer

  • ba ca sa inchei aceste comentarii, spun un singur lucru, suntem varza din toate punctele de vedere, nu se poate sa improscam cu noroi un artist complet ca madonna care toti criticii de specialitate ii apreciaza concertele si munca sa in muzica, noi chiar nu avem cultura de nicio culoare

  • ..si ma rog daca specialistii zic ca Romania este o tara prospera si cu oameni fericiti..noi tre sa-i credem ca doar sunt specialisti..?..sincer scuteste-ma..pentru ca daca nu-i apreciez show-ul Madonnei nu inseamna ca nu am cultura..asa ca ia mai du-te dumneata si plimba un piculetz ursul...

  • 134 ion vasile in 29.08.2009 /01:09

    Acum, cand intreaga Europa ne confunda cu tiganii, te-ai gasit sa judeci romanii, unii dintre cei mai toleranti oameni? Inseamna ori ca esti si tu un "rroman", ori mananci de pe urma lor!

  • Cronica unui concert sau Critica organizarii unui concert?
    Un simplu spectator aflat in public, ce-i drept langa scena. Privilegiat... am platit ceva mai mult insa a meritat tot efortul; am fost prezent la poarta de acces la orele 17.00 si am asteptat. Am intrat civilizat si m-am postat intr-o locatie buna pentu vizualizarea intregului show.
    Partea artistica a fost de exceptie; miscari sincronizate, dansuri traditionale, costume, lumini si efecte de scena alese cu atentie si intentie. Voce echilibrata, fara play-back. Madonna s-a prezentat impecabil de la inceputul pana la sfarsitul concertului. Repertoriul a cuprins in mare parte melodiile albumului "Hard Candy" (album promovat in acest turneu), hituri precum "Vogue" sau "Frozen" si tranzitii intre partile concertului avand ca fundal "Die Another Day" sau "Rain".
    Comentariile sunt favorabile sau mai putin favorabile avand in vedere nivelul individual de perceptie al intregului eveniment. Regret ca organizarea a lasat de dorit din anumite puncte de vedere. Locatia aleasa fara inspiratie! Conditii precare... Agentii de ordine si serviciile medicale au fost la inaltime.
    Un punct de vedere strict personal... este evienimentul cultural al anului 2009. Niciun alt artist nu a reusit sa adune o audienta atat de impresionanta. Publicul roman inca mai are de invatat la capitolul comportament. Organizatorii trebuie sa angajeze profesionisti in domeniu...

  • Foarte bine spus, Cristi!!! happy

  • Evenimentul cultural al anului??????????????????? Doamne....

  • pur si simplu emana cultura cand se cracana pe scena, ce sa mai!

  • ma a fost frumnos numai ca ea nu stia cum e la noi in tara despre tigani si alte chestii si a vorbit total neimformata ..laughing

  • [...] pozele AICI, AICI si [...]

  • 141 titi aur in 30.08.2009 /03:20

    Hai iubita, ce naiba, Loredana? Fugea lumea acasa inainte de aparitia Madonnei. Cine naiba asculta Loredana si manelele ei?

  • Asa vorbeste romanul sa se afle in treaba...cand mai aud la tv comentariile marilor nostri cantareti, care in viata lor nu au strans la un concert nici 10.000oameni dar 60.000 sau 70.000 cati au fost acum...vorbesc artistii nostri care nu au sustinut niciodata un turneu in afara tarii????
    Si noi pana la urma cine suntem sa criticam? Daca nu v-a placut de ce ati mai fost? Se stia de cand lumea ca nu are cine stie ce voce...deci ce ati cautat la concert?
    Ea nu ese neaparat o cantareata, este o artista si de asta ea face show...nu ai sa vezi niciodata la noi niste dansatori care sa sincronizeze ca ei...nu ai sa vezi niciodata la noi un asemenea spectacol...si in lume sunt putini care pot face asa ceva....nu degeaba e "regina pop".
    Intr-adevar trebuie criticata organizarea...si EA nu are nicio vina aici ca romanul a organizat concertul in parcul izvor...ea nu are nicio vina ca ne-am calcat in picioare la intrare si la iesire si ca unii s-au umplut de praf...ea nu are nicio vina ca erau cozi la wc sau ca erau putine si trebuia sa iesi....ca sa nu mai zic de miros...
    In fine...daca e ceva de criticat e organizarea si faptul ca ea a fost prost informata cu discriminarea, dar si in cazul asta nu trebuia huiduita.
    Iar in ceea ce priveste playback-ul...pai daca tot se zice ca a facut playback atunci de ce se zice ca a cantat fals???? Eu am stat la gazon A si pot zice ca cantat live, nu a falsat decat de cateva ori cand practic topaia pe scena...e adevarat ca a fost ajutata la greu de "fetele ei" dar vocea ei s-a auzit destul de clar.
    Nu stiu cati cantareti de la noi ar putea dansa cat a dansat ea si canta in acelasi timp??? Si tin sa precizez ca ea a dansat incontinuu...mai mult decat dansatorii ei....chiar a sarit si coarda.
    Ptr o femeie la 51ani...multi cu rautate comenteaza "lasa ca la ce viata usoara are" multi nu stiu ce vorbesc...ea nu s-a nascut cu succesul asta si la dobandit prin munca multa, prin nopti nedormite...iar un concert din asta te consuma foarte mult...cine face sport isi poate imagina cum e sa alergi mai mult de o ora si sa si dansezi in acelasi timp.

    Iar in legatura cu faptul ca merge cu masini blindate...nu merge doar la noi...asa merg toti artistii sa se apare de anumiti nebuni...au fost multe cazuri in lume da artisti omorati de fani sau de dementi...si culmea s-a tot anuntat la tv ca exista posibilitatea ca diva sa nu stea in bulgaria ci sa vina sa mai stea cateva zile la noi...

    Ceea ce nu mi-a placut mie de fapt...si ma refer strict la concertul madonnei...a fost faptul ca si melodiile ei vechi (putine la numar) au fost toate mixate...nu a cantat nimic in forma originala...in rest mie mi s-a parut exceptional...si ma refer strict la concert.

    Concluzie: cine suntem noi sa criticam?

  • Foarte bine spus, Roxana. winking

    Am mai observat o chestie. Era un nene care a scris un articol pe un blog si pusese ca dovada ca Madonna a facut playback un clip cu Die another day.

    Lumea sper ca stie ce e un video interlude (artistul e in culise si se schimba pentru urmatoarea sectiune din spectacol iar pe ecrane e difuzat un clip, deci nu e de mirare ca se aude ca pe CD), iar concertul ei are trei asemenea momente: Die Another Day, Here comes the rain again si Get Stupid.

  • In primul rand...specialistii de la noi nu au nicio treaba cu cei de afara...deci nu exista termen de comparatie.
    In al 2lea rand nu stiu la ce fel de cultura te referi tu...era vorba de cultura muzicala si artistica aici.

    Si inca ceva: nu stim niciodata sa apreciem valorile...nu ma refer la noi ca romani...ci ma refer la oameni in general...un exemplu clar este Michael Jackson...sa-mi spuna mie de cate ori au mai fost difuzate melodiile lui macar in ultimii 5ani? Ne-am adus aminte de el abia cand a murit...asa s-ar intampla si cu Madonna daca nu ar mai aparea...ca "cica" parerea unora ar fi sa se lase...asta e parerea unor oameni probabil "capabili" sa emita critici la adresa ei.

  • Abia acum mi-am dat seama ca mai exista o Roxana pe pagina1...care este fan Madonna.
    Eu nu ma pot numi fan-ul ei...dar o apreciez si chiar si dupa concertul asta am cuvinte de lauda ptr ea.

    Nu ma pot abtine...am vazut ca se incerca sa se faca comparatie intre Madonna si Christina Aguilera....intre Madonna si U2, Robbie Wiliams...intre Madonna si concertul Shakirei...vorbim de lucruri total diferite...si apropos eu sunt din liceu fan U2 si imi pare rau ca nu am ajuns la niciun concert de-al lor...si totusi tinand cont de muzica care o ascult in general am cuvinte de lauda ptr madonna...ce chestie...laughing
    Se fac cateodata niste comentarii pe langa subiect...se compara stiluri diferite de muzica cand aici e vorba de show si de cineva care rezista in topuri de 30ani.

    Si revin...daca tot o dati ca a facut playback atunci de ce o acuzati ca a cantat fals???? Deci cineva totusi a auzit-o cantand live de a auzit falsul...hhhmmm

    PS: am scris mai sus "...cine face sport isi poate imagina cum e sa alergi mai mult de o ora si sa si dansezi in acelasi timp" in loc de dansezi am vrut sa spun "....canti in acelasi timp"

  • Daca intra Loredana pe scena cu piesa ei Tzuky (aia cu rromii) si Made in Romania(tot ceva gen gipsy)....chiar ca ar fi crezut toata planeta ca suntem o tara de rromi. happy&#41hee hee Toti banii cheltuiti (hahaha) de Ministerului Turismului
    pt. promovare ar fi mers pe apa sambetei!

  • bai am impresia ca nu faceti diferenta intre backing vocals si efectele de sincronizare cu playback, nu afacut playback ce nu intelegeti, doar ca la efortul fizic pe scena trebuie ajutata de fetele de la backing si de sincronizare daca ar sta ca mariah carey fara sa danseze nu i-ar mai trebui backing vocals dar aia chiar si stand pe scena si tot are backing vocals si nu doua ca madonna ci trei, dar vad ca nu aveti nicio treaba cu muzica, doar criticati si fara sa aveti habar cum a cantat madonna. pe voi nimic nu va multumeste

Adauga comentariu
 
CONCURSURI & URBAN.RO SOCIAL