Skip to content

Maraton de cantari la Cupa Agentiilor la Karaoke

Palatul Bragadiru va fi gazda primei editii a Cupei Agentiilor la Karaoke by Cat Music, care are loc intre 23 si 24 septembrie. Competitia si-a propus sa identifice care sunt cele mai bune voci ale publicitatii, dar si cine sunt cei mai curajosi karaokisti indiferent de nivelul talentului vocal.
Am gandit astfel mai multe probe muzicale si coregrafice prin care sa exersam creativitatea participantilor: 17 echipe inscrise, fiecare avand intre 2 si 10 membri. Ei vor evaluati fie pe cont propriu, fie performand in tandem cu 8 dintre cei mai cunoscuti artisti din portofoliul Cat Music. La sfarsit, oferim premii pe baza unui punctaj acordat de juriul profesionist fiecarei echipe.
 
 
Artistii Cat Music care vor urca pe scena stau pe pozitii: Smiley, Delia, Mandinga, Cabron, Voltaj, FreeStay, Shift si Elena Gheorghe. Evenimentul este moderat de CRBL.
 
Cele 4 probe pe care le vor parcurge participantii sunt urmatoarele:
– Proba melodiei echipei: proba vocala pregatita integral dinainte de competitie, cu interpretarea unei melodii la alegere;
– Proba Cat Music: echipele participante aleg o piesa din repertoriul selectat al artistilor Cat Music si o interpreteaza alaturi de artistul ales;
– Proba pe un brief live: o provocare trasa la sorti care presupune ca echipa sa inventeze o poveste, pe care apoi sa o ilustreze pe scena alaturi de trupa FreeStay;
– Proba Blue Air: adaptarea pe note muzicale si in pasi de dans a instructiunilor de siguranta ale unui echipaj de bord.
 
Juriul va fi format din Oana Ionita (coregraf si dansatoare profesionista), Roxana Niculae (solista, We Singing Colors & Account Executive, Publicis Romania), Raluca Pauna (Advertising & Brand Manager, Blue Air) si Dan Popi (Owner & Managing Director, Cat Music).
 
Echipele participante sunt urmatoarele, in ordinea alfabetica a agentiilor/companiilor: Ellen’s Degenerates (Advice Students Romania), The Creionetics (Creionetica), The Magic D (Discovery Romania), Corul eMAG (eMAG), The Headliners (FCB Bucharest), Free Spirits (Free Communication), Sounds like FIVE’S (FIVE’S), Geometry Global Bucharest, The Awesome GMP’s (GMP Advertising), Google Romania, Hiptones (Hippos), Mega Singers (Mega Image), Nielsen’s DoReMeERKATS (Nielsen Romania), moBuyers (moBuy), MVcom (Motion Vision Communication), Primettes (PRIME Romania), Cativa Sud Est (Sud Est Top Production).
 
Premiile acordate de Cat Music vor merge catre cea mai buna reprezentatie si cel mai bun band act cu artisti din portofoliul sau, precum si cea mai buna coperta de album dintre cele create de catre agentii.
 
Juriul va acorda titlul de Agentia Anului la Karaoke (locurile I, II si III), cea mai curajoasa echipa creativa, cel mai bun exemplu de teamwork, cea mai buna prezenta scenica, cele mai ingenioase nume si logo-uri ale echipelor.
De asemenea, Blue Air va inmana premii celor mai reusite si originale 3 interpretari: bilete roundtrip fiecare participant din echipa catre orice destinatie operata de Blue Air,(premiul I), vouchere pentru bagaj de cala (premiul II) si alte produse promotionale (premiul III).
Jola aduc ingineria creativa la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music, iar provocarea lor vine in forma unor tricouri-orchestra.
 
Cat Music este principalul jucator din industria muzicala romaneasca. De-a lungul timpului, din portofoliul Cat Music au facut parte trupe-fenomen care au scris istorie: O-Zone, Andre, 3 Sud Est, BUG Mafia, La Familia, N&D, Class, Ro-Mania, Valahia si multe altele.
Cu o cota de piata de peste 30% si un catalog ce depaseste 6000 de piese, Cat Music reprezinta unii dintre cei mai influenti si de succes artisti ai momentului – Delia, Elena, Smiley, CRBL, What’s Up, Andreea Banica, Giulia, Voltaj, Mandinga, Shift si altii. Artistii de top din portofoliu si cei peste 1 milion de abonati la canalul de YouTube sunt atuurile care confirma pozitia de lider a Cat Music. Mai multe informatii pe catmusic.ro si facebook.com/CatMusicRomania.
 
Blue Air si-a inceput activitatea cu doua aeronave, 4 rute si 35 de angajati, pe 13 decembrie 2004, aceasta fiind fondata din dorinta de a crea o companie romaneasca care sa ofere calatorii sigure, confortabile, la un pret accesibil. Astazi, la aproape 10 ani de la lansare, Blue Air a ajuns in topul companiilor aeriene din Europa, fapt demonstrat de cei peste 10,5 milioane de pasageri care au ales serviciile companiei, iar dezvoltarea continua.
 
Un eveniment IQads, parte dintr-un concept mai amplu de competitii creative dedicate industriei publicitare din Romania, Cupa Agentiilor. Seria de evenimente este marca Blue Idea si include Cupa Agentiilor la Fotbal, aflata la a VI-a editie, Cupa Agentiilor la Gatit, aflata la a II-a editie, si inca o competitie in premiera: Cupa Agentiilor la Gaming.

Citește în continuare