Poze si recenzie Guess Who & Spike – TU-R @ Sibiu (guest post)

Daca azi dimineata va prezentam o recenzie si poze de la concertul pe care Guess Who si Spike l-au sustinut joi la Cluj in cadrul TU-R, revin acum (mai rapid decat ma asteptam, sincera sa fiu) cu recenzie si poze de la Sibiu. 🙂 Andra Muresanu (Xpriment.com) a fost prezenta aseara acolo si ne povesteste in randurile ce urmeaza cum a fost atmosfera…

ATENTIE! Acest articol despre hip hop a fost scris de o fata si ar putea cauza puseuri de tensiune acelora mai experti dintre voi, care nu sunt tocmai incantati de parerile unei „ascultatoare obisnuite”. Pentru informatii suplimentare (si ca sa vedeti ce-ar zice un tip despre concert), vizitati si BlackSheepSound.ro.

N-as fi crezut sa dau de un afis cu Guess Who si Spike concertand tocmai in cel mai „de fitze” club din Sibiu din acest moment, insa m-am bucurat pentru ei stiind ca vor avea o multime de spectatori dornici sa se asculte muzica in seara de vineri, 5. Asteptarile mele au fost insa depasite din toate punctele de vedere: pana ieri nu am mai vazut niciodata atat de multa lume (si mai ales, ATAT de multe fete) in acelasi loc. Motivul?

Ei bine, cei din conducerea clubului s-au gandit sa ofere tuturor tipelor un warm up… incendiar :). Astfel incat m-am trezit singura (tipii fusesera trimisi in lounge ca sa nu ne deranjeze), inconjurata de fete agitate sa asiste la show-ul de striptease masculin programat inaintea concertului. A fost o premiera pentru mine sa fiu incalzita in acest fel, insa dupa o ora de „Gio, Julliano si Antonio” eram foarte dornica de a-i vedea pe Guess Who si Spike in actiune!

S-a facut ora 1 cand DJ-ul a hotarat sa schimbe putin muzica si sa aduca hip hop-ul in fata. Am dansat cu aparatul foto in mana (alta premiera), credeam ca nu mai e mult pana cand „tu bei, tu tragi, tu bagi, tu nu le lasi”, dar baietii ne-au lasat suficient de mult timp la dispozitie pentru a deveni… de-a dreptul nerabdatoare. La ora 2 si-au facut aparitia.

Si-atunci sa vezi atmosfera! Baietii cantau toate versurile melodiilor, fetele dansau in acompaniere iar Guess Who si Spike faceau un show spectaculos: incepand cu piesa „Tu”, gen eu „Gen”, ne-au adus in punctul in care fumam „Flori ilegale” fara petale si ne doream sa „Ramanem prieteni” pentru totdeauna. Ocazie potrivita pentru a-i prezenta pe cei de la Agresiv (atat pe Vlad, cat si pe Mitza, desi ultimul era plecat intr-un concert cu Grasu XXL) si a ne povesti despre muzica pe care acestia o fac. O muzica plina de viata si de beat!

Sper ca in curand sa aud si de un concert Grasu XXL sau Maximilian, sunt sigura ca si acestia vor fi in „Locul potrivit”, asa cum s-au simtit baietii cantand ultima lor piesa. Dovada: i-am chemat de doua ori la bis si au profitat de ocazie pentru a urca la etajul 1 si a interpreta inca o data „de sus” piesele „Tu”, „Scandal” si „Locul potrivit”. La plecare i-am salutat cu aplauze si…cu un strigat de satisfactie deplina dupa o noapte lunga de dans si muzica.

P.S. Pentru Guess Who si Spike: voi veniti, voi plecati, dar sibienii ABIA asteapta sa va intoarceti! Sa nu spuneti nu 🙂

Recenzie si poze realizate de Andra Muresanu