Recenzie + poze concert Anastacia

_mg_2439

Lucian, unul dintre cititorii nostri care a castigat o invitatie dubla la concertul Anastacia, ne-a promis ca ne va spune cum a fost! (noi n-am putut ajunge, fiind in Brasov cu Cerbul de Aur…). Asadar, va invit sa cititi mai jos recenzia sa (care a iesit foarte bine si pentru care ii multumim!) 🙂 Pozele sunt facute de fotograful nostru, Andrei Spirache, credit Monden.info .

Ajungând la Sala Polivalenta la 19:30, am observat o disproportie… numarul de spectatori straini a fost destul de mare. Câteva grupulete de germani, dar si asiatici, asteptau cuminti un concert de calitate alaturi de români. Intrarea s-a facut relativ târziu, la 19:40, iar domnisoara Claudia Cream, care a cântat în deschidere, a refuzat sa urce pe scena pâna în momentul în care sala a fost relativ plina. [Update by Pyuric: asa era programat de la inceput sa intre pe scena, nu „a refuzat sa urce pana s-a umplut sala”]

_mg_2270

Intrând la 20:20, Cream a cântat patru cântece, printre care hiturile sale „Candy” si „Just A Little Bit”, dar si noul sau single, balada „Don’t Miss Missing You”. Desi a fost zâmbareata si dezinvolta, acest lucru nu a ajutat-o foarte mult din punct de vedere interpretativ, vocea sa fiind adesea stridenta si nelalocul ei… Trecând peste acest moment, problemele tehnice si-au facut simtita prezenta, ca deh… noi traim în tara tuturor posibilitatilor, right? :>

Dupa aproape 40 de minute de stat cu ochii pe pereti, timp în care în boxe rasunau hituri ale lui Cher sau Christina Aguilera, menite sa „întretina” spectatorii, Anastacia si-a facut aparitia, de abia la 21:25. Încercând sa îsi intre în ritm, „doamna cu timbrul metalic” a întâmpinat alte probleme, vocale de aceasta data. Primele note acute ale piesei „One Day in Your Life” nu au iesit cum îsi dorea ea:)) desi mie mi s-a parut OK. S-a scuzat de 15 ori ca a întârziat, si dupa ce a baut apa si a facut vocalize si-a intrat în voce si ritm :>.

Fiind foarte comuna si naturala…fara fite si ifose de diva, Anastacia si-a continuat recitalul cu interpretari de exceptie ale unor piese precum „Same Song”, „You’ll Never Be Alone” sau „Defeated”. Desi la început a avut acele mici probleme, care au persistat… 5 minute:)) ulterior ea si-a dovedit valoarea si talentul, cântând 100% live. Fiind la moda discursurile referitoare la pace (vedeti concertul Madonnei), Anastacia a tinut sa spuna câteva cuvinte despre pace si lumea contemporana. Surprinzator (sau nu?), discursul sau a fost întâmpinat cu aplauze, publicul fiind tolerant fata de ideile exprimate. Fiind într-o forma fizica de invidiat pentru cei aproape 41 de ani, diva a dansat cot la cot cu echipa sa, dovedind ca poate mentine atmosfera si aftel decât prin cântat :D. Desi efectele speciale (sau, ma rog, zorzoanele scenice) au cam lipsit, interpreta s-a putut lauda cu o sonorizare de exceptie, dar si cu o prestatie pe masura.

_mg_2526

Schimbând 3 costumatii, Anastacia si-a încântat publicul în continuare prin alte hituri mai vechi de ale sale, „Paid My Dues”, „Pieces of a Dream” sau mult aclamatul „Sick and Tired”, piese pe care toata sala a cântat împreuna cu ea. O atmosfera foarte placuta, întretinuta de mici sotii si glume puse la cale chiar de interpreta. La un moment dat, diva i-a oferit sansa unui barbat din public sa danseze pe scena alaturi de ea. Respectivul fiind timid, ea i-a oferit o lectie de dans, menita sa accentueze forma sa fizica… „care este” beton :)>-. Ulterior, ea a oferit autografe unui grup de tineri din public, care i-au cerut acest lucru, fiind echipati cu 2 postere în marime naturala :>. Dupa principiul timpul trece, leafa merge, Anastacia si-a încheiat concertul prin „Heavy Rotation”, „I’m Outta Love” si un remix pentru „Left Outside Alone”.

Concertul, fiind în permanenta contra-timp, a fost scurtat subit, cinci dintre piesele de pe tracklisting-ul initial fiind facute disparute. Printre acestea se numara „I Can Feel You” (stiu… aiurea!), „Wishing Well” sau „Beautiful Messed Up World”. Totusi, dupa o ora si jumatate de cântat… Anastacia si-a lasat publicul cu gura cascata ca la dentist. Am avut norocul (sau nu…) sa stau lânga o ceata formata din trei pitipoance, care o idolatrizau pe, soc 8-|, Madonna. Înainte ca show-ul sa înceapa ziceau, citez „fata, m-am saturat sa o astept atâta pe asta, si-am zis, mai bine mergeam la Madonna”. Permiteti-mi expresia, ce fraiere… :-j Ulterior ele aveau gura cascata când au vazut de ce e în stare Anastacia.

All in all, recitalul Anastaciei a fost unul „to be remembered”, chiar… pot spune, unul dintre cele mai bune din acest an. Totusi, vocea mareata a interpretei a fost ascultata de un public mult prea restrâns, format din câteva mii de persoane. Opinia mea, timbrul sau e bun de pus pe stadion, in fata zecilor de mii de ascultatori. Oricum, show-ul a fost prea putin mediatizat, prea putin cunoscut de români. Totusi, cred ca este de preferat putin si bun, decât mult si prost 😀

P.S. a scris si Florin Grozea despre concert, cititi AICI