Who's Bad & Connect-R @ Sala Palatului (recenzie + poze)

Asa cum v-a anuntat Valy in urma cu doua zile, ieri au avut loc o serie de evenimente legate de venirea celor de Who's Bad in Romania - trupa tribut Michael Jackson numarul 1 in lume. Am fost prezent la conferinta de presa sustinuta la orele 12 la Diverta, in Mall Bucuresti si la concertul de la Sala Palatului, de la orele 19.

Conferinta de presa s-a desfasurat intr-o atmosfera relaxata, cei din presa le-au adresat cateva intrebari celor prezenti: Connect-R, organizatorul Sorin Sararu, Joseph Bell - una dintre sosiile lui Michael, Taalib York - a doua sosie, si managerul si fondatorul trupei, Vamsi Tadepalli. Printre altele, am aflat ca managerul lui Michael a fost prezent la show-ul celor de la Who's Bad si le-a spus ca regele muzicii pop ar fi fost mandru de ceea ce fac ei pe scena. Am mai aflat ca unii dintre cei din trupa nu l-au vazut niciodata pe Michael live si ca Taalib a invatat sa danseze si sa cante precum idolul sau dupa DVD-ul concertului pe care Michael l-a sustinut la Bucuresti, in 1992.

Concertul a inceput cu 15 minute intarziere. In deschidere trebuia sa cante Connect-R, lucru care s-a si intamplat, numai ca mini-concertul acestuia s-a transformat intr-un recital de aproape o ora. E prima oara cand am vazut un intro mai lung de 30 de minute. Asa cum eram obisnuit, Connect-R si gasca lui de dansatori au facut un show electrizant si energic la care au avut numai reactii bune din partea fetelor din public. :)) Momentul culminant a fost o interpretare inedita a piesei lui Bob Marley - "No Woman, No cry". Din setlistul lui Connect-R nu au lipsit Fata de la tara (dedicata Monicai Columbeanu), Burning love, Murderer si cel mai recent single, o colaborare cu Chris Mayer, piesa Still. Cel mai amuzant mi s-a parut grupul de copii de 7-8 ani care urlau "F**k everybody, let's get high!" :|

Dupa o ora au intrat in scena Who's Bad. Cinci instrumentisti si doua voci bune - asta e reteta cu care Who's Bad au incercat sa aduca magia Michael Jackson la Bucuresti - si au reusit. Sala a fost aproape plina iar publicul a fost entuziast si receptiv - era mai tot timpul in picioare, aclamau, strigau si fredonau cele mai cunoscute piese din toate timpurile. Mi s-a parut impresionant faptul ca erau foarte multi copii in public care stiau versurile la majoritatea pieselor lui Michael - copii care nu erau nascuti cand au fost lansate piesele alea.

Costumele, coregrafiile si gesturile celor doi cantareti Joseph si Taalib erau o reproducere a ceea ce facea regele pop pe scena. Acestia au schimbat numeroase costume pe parcursul a 90 de minute de show. Taalib mi s-a parut mai talentat si mai energic intr-ale dansului si toata sala exploda cand performa faimosul moonwalk. Nu sunt prea multe de zis despre acest concert, nu au existat momente inedite, nu au existat improvizatii - a fost o punere in scena a show-urilor lui Michael. Am vazut de atatea ori concertele lui incat nu cred ca exista cineva care sa poarte geaca de la Thriller cu mai mult stil decat el.

Momentul meu preferat a fost partea in care Joseph Bell a interpetat piese Jackson 5, intr-o pereche de blugi evazati, o camasa cu franjuri si o peruca afro imensa :)).

Ma asteptam sa fie un concert cu mai mult dans si mai putina muzica, insa cele doua sosii ale lui Michael Jackson pareau preocupate de cantat mai mult decat de dans. Oricum, a fost un show reusit.

Voi ati fost acolo? Si daca da, cum vi s-a parut? Daca nu, va las pozele de la conferinta de presa si de la concert si astept pareri legate de acestea.