Skip to content

Beyonce Heat The Mrs. Carter Show World Tour – parfum in editie limitata

Orice eveniment este o oportunitate de promovare si castig financiar. Nu ca in cazul lui Beyoncé s-ar mai pune problema necesitatii promovarii si, mai ales, a castigului… 

Si, cu toate acestea, roata marketing-ului din spatele artistei este giganta, ocazia deosebita a turneului mondial generand numeroase colaborari – exemplul cel mai relevant este cel cu H&M, colectia de vara 2013 fiind inspirata si dedicata lui Beyonce, care a si devenit imaginea campaniei de promovare. 

Acum ceva vreme, Beyonce a lansat HEAT – parfum ce beneficiaza de o noua editie limitata ce coincide cu Mrs. Carter Show World Tour. O oportunitate grozava de a impinge putin-putin vanzarile.

Heat The Mrs. Carter Show World Tour Limited Edition este descris astfel: un mix exotic de fructe suculente si flori tropicale, urmate de note lemnoase elegante si indulcite cu vanilie. Notele sunt alcatuite din seminte de mango, zmeura, piper roz, orhidee Brassia Edvah Loo, iasomnie arabeasca, petale violet, lemn de santal si vanilie Madagacar. 

Nu stim ce cifre de vanzari are HEAT simplu sau Limited Edition, dar stim ca turneul sau merge struna, cifrele pentru UK fiind mai mult decat WOW. Puteti afla mai multe in articolul financiar ce ne aduce primele cifre. 

Vedeti aici galeria foto cu Beyonce in costum de baie pentru H&M. 

Citește în continuare