Skip to content

KRACK – label urban nou

Odata cu editia Street Delivery din acest an, numarul 8, am avut ocazia sa dam peste un nou label urban romanesc foarte cool – KRACK! Bazat pe o poveste adevarata, dupa cum declara…

 

Din afara, din perspectiva mea, povestea incepe foarte fain: un tip, o tipa si un caine – tone de muzica, arta vizuala, calatorii si inspiratie din strada. Pe alocuri viziunea mea se intalneste cu a lor, povestea KRACK sunand asa – planuit deja de cativa ani, Krack este un streetbrand de lifestyle romanesc care isi doreste sa aduca in prim plan calitatea la fiecare nivel al creatiei: design, mesaj, si nu in ultimul rand, materiale folosite. Proiectul isi propune asadar sa ofere tinerilor o alternativa solida pe nisa deja existenta de streetwear, dorind totodata sa ridice stacheta in ceea ce priveste cultura urbana locala. Construit sub sloganul „based on a real story”, Krack inseamna muzica, hip-hop, atitudine, graffiti, dj-s, b-boys & b-girls, vinyl-uri, skateboard-ing, biciclete, fashion, proteste, distractie, creativitate, libertate.

Imediat ce si-a facut aparitia in online si offline, Krack a devenit un manifest, hashtag-ul #krack82 fiind unul dintre cele mai populare pe Instagram la momentul lansarii sale. Aceasta nebunie faina din jurul brandului a starnit curiozitatea si admiratia unor nume notabile din hip hop, consumatori de piese vestimentare urbane:

Imi place mult ce am vazut la Krack ca design si calitate a produselor si imi place ca incepem sa avem branduri locale de imbracaminte axate pe ce dorim noi, fanii de hip-hop si de alte genuri de muzica alternative. Am cumparat pentru prima oara tricouri si o sapca a unui brand romanesc, ce as putea sa spun mai mult?” Tataee, B.U.G. Mafia

Responsabil de imaginea Krack este Koma – Owner & Creative Director, Koma Studio. Art Director de meserie, Koma si-a inceput activitatea in 2001, pana in prezent, acesta lucrand cu si pentru o mare parte a artistilor locali din zona hip hop si nu numai, incepand cu artwork-urile albumelor si terminand cu elemente de branding precum logo-uri, postere sau website-uri.

Click click prin galeria foto, o prima campanie realizata de Igu – nu va lasati pacati de fete, KRACK este mai mult masculin decat unisex. 

 

Citește în continuare