Skip to content

Rihanna, director de creatie pentru un brand de incaltaminte

Rihanna a devenit noul director de creatie pentru Puma, compania germana dorind sa devina lider pe piata de incaltaminte sportiva pentru femei.

Puma a anunţat într-un comunicat de presă că acest contract, încheiat pe mai mulţi ani şi care va intra în vigoare în luna ianuarie 2015, va permite cântăreţei Rihanna să devină imaginea oficială a diviziei feminine de articole vestimentare, alăturându-se astfel unor celebrităţi din lumea sportului, precum campionul olimpic Usain Bolt, în calitate de ambasador al brandului german.

Puma a cheltuit sume uriaşe în campaniile de marketing – inclusiv pentru încheierea unui contract cu echipa engleză de fotbal Arsenal F.C. -, încercând să recupereze astfel terenul pierdut în ultimii ani în faţa liderului mondial de pe această piaţă, compania Nike, şi a rivalului său german brandul Adidas.

Bjorn Gulden, directorul executiv al brandului Puma, spune că încheierea unui contract cu o vedetă de prim rang precum Rihanna reprezintă o stategie adiacentă a companiei de întărire a poziţiei companiei pe piaţa articolelor sportive destinate unor sporturi precum fotbal, jogging şi motociclism.

Puma spune că Rihanna se va ocupa în mod direct de conceperea colecţiilor brandului de anul viitor şi se va implica în acţiunile de promovare a acestor articole sportive, participând la diverse evenimente ce vor avea loc în mall-uri, supermarketuri, dar şi pe reţelele de socializare.

Grupul Nike a invitat 27 dintre cele mai renumite atlete din lume la un eveniment spectaculos organizat la New York, în luna octombrie, cu ocazia prezentării celei mai recente colecţii feminine. La rândul său, brandul Under Armour a semnat în luna septembrie un contract de promovare cu fotomodelul Gisele Bundchen.

Compania Adidas, ale cărei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decât cele lansate de Nike, graţie brandurilor sale streetwear Originals şi NEO, realizează deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebrităţi precum Rita Ora, Stella McCartney şi Selena Gomez.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa S.O.S.. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: Umbrella, Take a Bow şi Disturbia. Înainte de Loud, din 2010, cântăreaţa a lansat albumul Rated R, în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt Talk That Talk (2011) şi Unapologetic (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy. Momentan, noi asteptam vesti de la echipa Rihanna, dupa ce zvonurile legate de un nou album s-au intetit si ne-am fi asteptat sa avem un album nou in luna noiembrie, asa cum ne-a obisnuit de ceva vreme incoace. Dupa acest contract, Riri va mai pune niste bani in cont si isi va pastra pozitia in topul celor mai bogate femei din muzica

Voi ce credeti, alege ea creatiile sau e doar un nume pe un pantof? 

 

 

Citește în continuare

Concert caritabil Poetrip

Vineri, 19 decembrie 2014, va invitam cu drag la un concert caritabil Poetrip si un after party, ce va avea loc la Alandala Cafe incepand cu orele 20:00. Petrecerea are…

Citeste mai mult