Skip to content

S-a lansat revista ZOOT, publicatia lunara cu cel mai mare tiraj din segmentul lifestyle & moda din Romania

Iubitorii de lifestyle & fashion din Romania au la dispozitie o noua publicatie dedicata lor: revista ZOOT. Prin tirajul sau de 25.000 de exemplare pe luna, inedita aparitie pe piata locala este publicatia lunara campioana la acest capitol al numarului de exemplare tiparite si ofera continut editorial local, materiale si interviuri cu oameni de poveste, recomandari culturale si de evenimente nationale.

 

Revista a fost lansata de ZOOT.ro, magazinul online ce a intrat pe piata din Romania in noiembrie 2015 cu declaratia #nuestedoardesprehaine, magazin care, intr-o perioada in care printul este intr-un declin accentuat, alege sa investeasca in propria platforma editoriala in print. Lansarea oficiala a revistei a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute, publicatia fiind deja la al 2-lea numar pe piata. Editia Manifesto, cea cu numarul 0, cu Ana Ularu pe coperta, a vazut lumina tiparului in luna decembrie, atunci cand 22.000 de exemplare au fost distribuite gratuit catre publicul ZOOT. In paginile revistei vor exista si selectii de branduri pentru paginile de shopping ce tin cont de specificul clientului ZOOT. Odata cu numarul 1, lansat pentru ianuarie-februarie, ZOOT a crescut atat tirajul, cat si numarul de pagini, ajungand la 40. Coperta ni-l prezinta pe Robin Proca, frontman-ul trupei Robin and the Backstabbers, fotografiat de Alex Galmeanu, intr-o ipostaza neconventionala.

 

„Cu revista ZOOT ne propunem sa ducem mai departe angajamentele pe care brandul si le-a luat deja. La fel cum ZOOT nu este doar despre haine, in mod similar, revista nu e doar despre moda. Spunem despre ZOOT ca este un magazin on/offline pentru ca, desi suntem un e-commerce, incercam sa aducem mai aproape consumatorii prin Cabinele de Fericire. Tot din dorinta de a micsora distanta dintre online si offline, am lansat revista ZOOT. Suntem un altfel de proiect editorial, unul onest si autentic, luna de luna livrand cititorilor continut de calitate pe o anumita tema de interes pentru publicul nostru. Am inceput cu numarul pilot, unde am spus «nu» monopolului marilor branduri pentru ca, prin editia numarul 1, sa incercam sa tragem un semnal de alarma intr-o capitala sufocata de trafic, dorind sa aratam ca exista viata si dupa masina”, spune Raluca Dumitra, redactor-sef al revistei ZOOT. „Cu o ambitie de a ajunge la un tiraj de 50.000 de exemplare in Q4, misiunea revistei ZOOT este de a fi alaturi de clientii ZOOT existenti, dar si de cei ce nu au intrat inca in contact cu magazinul online sau cu Cabinele de Fericire, printr-o abordare mult mai umana si complexa ce continua sa arate ca #nuestedoardesprehaine”, spune Robert Berza, country manager ZOOT Romania.

 

Daca va doriti si voi sa intrati in poesesia unui numar din revista ZOOT, este bine de stiut ca aceasta este disponibila clientilor ZOOT, in locatii de afinitate din Bucuresti, dar si la nivel national, in orasele mari, acolo unde compania prospecteaza deschiderea Cabinelor de Fericire ZOOT – magazinele de tip Try & Buy, unde consumatorii pot proba tot ceea ce comanda online, pentru ca, la final, sa plateasca si sa plece acasa doar cu ceea ce li se potriveste.

Citește în continuare