Skip to content

Ciara vs Social Media

Ciara, o prezenta putin controversata in ceea ce priveste viata sa personala sau profesionala, a scris o lunga scrisoare adresata tuturor celor care se afla in social media. Cantareata condamna postarile si comentariile care imping la ura mai degraba decat la incurajarea artistului.

Ciara nu s-a temut sa spuna ce gandeste si a scris despre social media, bloguri, platforme de comunicare ce par ca s-au transformat in ultima perioada in locuri in care artistul sa fie atacat si deloc incurajat.

But nowadays it seems like there’s a competition with sites on “Who Can Tear Someone Down the Most.” The stories are going from cool and creative to pure drama. Even the comment sections are beginning to get out of control and people are using the platforms to exercise a false sense of power.

Ciara apreciaza ca platformele de socializare s-au transformat mai degraba intr-o competitie pentru cele mai jignitoare sau rautacioase comentarii. Confruntata ea insasi cu genul acesta de atitudine, Cici prefera sa nu raspunda provocarilor, iar motivul ei pare a fi unul simplu – cuvintele pot dauna foarte mult si chiar daca nu o fac, exista karma iar ceea ce faci se poate intoarce impotriva ta. In plus, cantareata e de parere ca un asemenea val de ura sau comentarii negative poate influenta un om pana la punctul in care se lasa de meserie:

Words are powerful. You could say the wrong thing about someone, famous or not, on the wrong day and that could cost them their life because they’re at a weak point. Believe it it or not, you could also be encouraging them to give up on their life or whatever the situation is, when they shouldn’t.

Cici ii condamna si pe cei care scriu asemenea povesti pentru bani, pentru a aduce vizitatori pe site si fara sa ia in considerare ceea ce se intampla cu persoanele respective.

Ciara pune punctul pe i intr-o problema cu care majoritatea artistilor se confrunta. Paginile personale sunt inundate nu numai de comentarii pozitive sau like-uri dar si de tot felul de aprecieri rautacioase, urari de a muri sau de a disparea din industrie pentru nici un alt motiv decat acela ca nu le sunt pe plac. Social media a ajuns de la o platforma de promovare si legatura cu fanii la una de relatie directa si cu detractorii, haterii sau cei care spun rautati doar pentru a castiga popularitate. Miley Cyrus a fost printre oamenii cei mai comentati anul trecut, dar a apreciat ca pana si haterii ei sunt cei care au ajutat-o sa se mentina in top.

Ciara a venit in 2013 cu un nou album, primit foarte bine de critici si de public si a reusit sa revina inclusiv in Billboard Hot 100. Single-ul Body Party a fost cel care a adus-o din nou in atentia publicului, urmat apoi de I\’m Out cu Nicki Minaj.

Voi ce credeti, ar trebui un refresh pentru social media?

Citește în continuare