Cum a fost la Liberty Parade 2012? (recenzie, poze, video)

70 000 de oameni au luat parte, sambata, la editia cu numarul doisprezece a Liberty Parade 2012. Acestia s-au distrat atat pe ritmurile celor mai apreciati DJi din Romania, cat si pe cele ale lui Roger Sanchez, newyorkez-ul reusind sa dea pe spate publicul roman cu sound sau house care l-a facut celebru.

Nebunia a inceput la ora 16:00, in Olimp, cand cele trei camioane pline cu fani ai evenimentului au plecat spre Liberty Parade Arena. Caravana Liberty Parade a strabatut statiunile Neptun, Jupiter si Venus, atragand, pe parcursul paradei -care a devenit deja o traditie-, privirile a mii de turisti. Acestia au avut ocazia sa admire costumele fistichii ale celor care vibrau odata cu muzica DJ-ilor de pe cele trei camioane: Cristi Stanciu, Doi Deejay, DJ Dark, Shidance, Paul Damixie, Green Noise & Pillman, Cristian Kruger, Mose N si DJ Razz.

Caravana a sosit pe plaja dintre Venus si Saturn in jurul orei 20:00, cand la butoane se aflau Allen si Kruger. Ei au fost precedati de Christian Green, care a deschis, practic, spectacolul de la Liberty Parade 2012. Cand Paul Damixie (de la Radio Killer) si Lee Heart interpretau Imnul Liberty Parade 2012 Is It Love Out There, tarcul devenea neincapator.

Dupa cateva piese de la Radio Killer, la pupitru a urcat Adrian Eftimie, care a pregatit publicul, cu muzica sa tech-house, pentru acturile principale ale serii. Intre Radio Killer si Eftimie, pe scena am vazut un moment special cu track-uri remixate marca Lady Gaga. Nu stiu voua cum vi s-a parut, insa pentru mine a fost un moment prea comercial.

A urmat DJ Andi, care, zic eu, a avut setul serii. Nu a fost nici foarte comercial, dar nici underground ce s-a auzit de la unul dintre cei mai apreciati DJi din Romania. Am identificat, spre exemplu, Sparks de la Fedde Le Grand si Nicky Romero (pe care am prezentat-o aici), dar si Sander van Doorn feat. Mayaeni – Nothing Inside. Andi i-a predat stefata omului din spatele emisiunii Request 629, Liviu Hodor. Acesta a venit cu Lora si cu dansatori, presarandu-si aparitia cu un outfit SF, cu LED-uri. M-a suprins in mod placut faptul ca am auzit, in setul lui Liviu Hodor, Jochen Miller & Rank 1 feat. Sarah Bettens – Wild & Perfect Day.

La miezul noptii, lucrurile deveneau din ce in ce mai serioase, caci in fata celor 70 000 de oameni era Vali Barbulescu (care a fost si MC-ul serii), cu un super set house ce s-a dovedit perfect pentru a pregati publicul pentru main act-ul serii. Totusi, Roger Sanchez l-a adus pe Baggi Begovic sa pregateasca terenul timp de o ora. De la Baggi Begovic am auzit un mashup interesant pentru Nirvana – Smells Like Teen Spirit, dar si Fragma – Toca Me sau Otto Knows – Million Voices.

Asteptarea a luat sfarsit la ora 2:00, cand miile de megawatti de sunet si lumini erau concentrate pe headliner-ul serii, Roger Sanchez. House si electro-house, piese bazate pe vocal house si bassline-uri rolling, care sa intretina miscarile celor 70 000 de oameni, sunt lucrurile caracterizante pentru prestatia lui Roger Sanchez. Unul dintre momentele setului lui Roger Sanchez a fost, fara indoiala, vechiul sau hit Lost, remixat in 2012 de David Puentez.

Multumesc Liberty Parade! Multumesc Romania! Ati fost senzationali, acestea au fost cuvintele cu care Roger Sanchez a parasit scena, vizibil impresionat de atmosfera de la Liberty Parade. Seara nu s-a incheiat atunci, ci la 6 dimineata, timp in care tinerii au dansat pe beat-urile lui Dj Optick, Vika Jigulina si Raoul Russu, sfidand oboseala. Multi dintre cei care au participat la Liberty Parade 2012 au strabatut sute de kilometri, special pentru aceasta seara.

Noi am fost acolo si v-am tinut la curent, in timp real, cu stiri si fotografii, pe pagina noastra de Facebook si pe Twitter. Acum, avem pentru voi o super galerie foto Pentru zilele urmatoare v-am pregatit un video report, asa ca tineti aproape!

Voi ati fost la Liberty Parade? Daca da, ce sau cine v-a placut in mod deosebit?

Ballentine's Like Awards @ Le Gaga

Joi, 2 august, Le Gaga va gazdui unul dintre cele mai importante evenimente din aceasta vara: Gala Ballantine’s Like Awards (primul festival de muzica interactiv in care Like-urile fac topurile).…