Cum a fost la Mark Knight @ Arenele Romane (recenzie, poze, video)

Ultima petrecere Xteria din acest an l-a avut ca protagonist pe nimeni altul decat boss-ul Toolroom Records, Mark Knight. Peste 3000 de oameni – sper sa nu ma insel in privinta numarului- au dansat sambata in cortul incalzit de la Arenele Romane pe ritmurile lui Adrian Eftimie, Phunk Investigation si, desigur, Mark Knight. Avem pentru voi multe poze si un video report cu prestatia britanicului.

Voi va dati seama ca l-am avut pe Mark Knight la Bucuresti iar cortul nu a fost arhiplin? Detine cunoscuta casa de discuri Toolroom Records, a lansat piese care au intrat in istoria muzicii house precum Good Times sau Man With the Red Face si este in ochii cunoscatorilor un icon pentru muzica electronica. Sa urmarim video report-ul!

Poate ca la Bucuresti n-a avut setul vietii lui, se putea si mai bine si cred ca au lipsit multe piese care l-au consacrat din mixul sau de trei ore, insa Mark Knight vine destul de rar pe meleagurile noastre si afirm cu toata taria ca nu era de ratat. Felicitari celor care au fost acolo si ma bucur ca Xteria ne aduce astfel de artisti aici, in Romania! Am auzit mult tech house, dar si track-uri pe care le asteptam: Alright, Downpipe si The Man With The Red Face se numara printre ele.

In rest, o gramada de productii marca Toolroom Records. Brand-ul de petreceri Toolroom Knights a marcat de curand 6 ani de existenta, iar imnul turneului ce a inclus nu mai putin de 6 gig-uri in UK a fost fara indoiala cel mai recent single al lui Mark Knight, Nothing Matters (asculta-l aici!). N-am avut norocul sa il auzim la Bucuresti si nu imi explic de ce Mark Knight evita sa includa in seturile lui mai multe productii personale. Cu remixul pentru Florence & The Machine – You\’ve Got The Love nu se face primavara!

In fine, in Arene au rasunat mashup-uri cu Gotye – Somebody That I Used To Know, REM – Losing My Religion, Body Language de la Booka Shade, dar si cu Faithless – Insomnia, inevitabil. Au fost pe deliciul publicului. Am fost in culmea fericirii cand in difuzoare am auzit Dustin Zahn – Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix), o piesa atat de grava incat se lasa cu omor de fiecare data pe ringul de dans atunci cand orice DJ o pune la orice eveniment de pe planeta asta.

Mi-a placut ca a fost cald in cort si m-am simtit bine si pe muzica de la Phunk Investigation.

Abia astept sa aflu urmatoarele nume pe care Xteria le va aduce in Romania. Voi ce parere aveti despre evenimentul cu Mark Knight? Ati fost? V-a placut?

Alejandro - Sombiru (single nou)

Alejandro, solistul cunoscut pentru rolul sau din trupa Mandinga, se alatura portofoliului Cat Music si lanseaza single-ul Sombiru. “Sombiru reprezinta exact cealalta jumatate a spiritului latin si este exact starea…