Vivien O'hara feat Adrian Sana - "Too late to cry"

Va prezint in premiera o noua piesa, un nou proiect: "Too late to cry", semnata Vivien O'Hara feat Adrian Sana. Este un proiect nou al casei de discuri Roton si, de asemenea, primul feat din cariera lui Adrian Sana.

Vivien O'Hara este o tanara si talentata cantareata de opera (studiaza opera la Cluj). In 2008, Adi i-a propus o colaborare pentru piesa "Romantic World" (cover dupa Dana Dawson). Anul acesta a compus piesa "Too late to cry", singura persoana potrivita pentru a o interpreta fiind Vivien O'Hara.

Acestea fiind spuse, va las sa ascultati piesa si va invit sa ne spuneti ce parere aveti despre acest proiect nou!

Vivien O'hara feat Adrian Sana- "Too late to cry":


164 comentarii

  • 1 Dragos in 24.08.2009 /19:48

    Suna bine piesa, si vocile celor 2 se potrivesc f bine, nu ma asteptam sa imi placa cand am auzit ca e feat Adrian Sana, dar chiar e draguta piesa!

  • e finuta.. imi place..adrian are o voce superba.. m-am convins cand l-am vazut si eu intr-un concert live..

  • Foarte Misto Piesa !!! tongue

  • ...vocile celor 2 suna destul de bine impreuna..

  • Mie imi place mult linia melodica...

    Daca o sa fie promovata ca lumea cred ca o sa ajunga hit.

  • imi place love struck
    dar totusi de ce am senzatia ca seamnaa cu in and out of love thinking

  • 7 Dragos in 24.08.2009 /20:08

    Si eu am avut impresia, da am crezut ca doar eu big grin parca acolo la refren seamana un picbig grin

  • 8 vicemaster in 24.08.2009 /20:15

    seamana intr-adevar la refren...sunt aceleasi note ca si in and out of love...pana si ritmul e putin scos de pe acolo, bineinteles la o calitate mult mai proasta...dar...asta este prieteni Romania. oamenii fac succes si bani pe carca altora care muncesc sa compuna piesele bune. that's all .... oricum am ramas cu scarba dupa ce am ascultat piesa ... ma asteptam la fair play si perseverenta din partea lui adi sana, nu COPY-PASTE !

  • o banalitate si >>> o piesa <<< in adevaratul sens al cuvantului (din ciclul bucshe, pivotzi, shruruburi si alte piulitze, facute la strung de "wannabe compozitori sau producatori muzicali") crying linia e copiata si modificata sumar din Sonique - Sky. Thumbs down all the way!!!

  • la faza cu uuuuuuuuuuu din refren...bine la faza asta seamana si cu sonique sky laughing big grin ce rea pot fi sad big grin

  • Draga mea, linia melodica iti place pentru ca ai mai ascultat-o ... Sonique - Sky .. si e mai mlut decat a/au "imprumutat" cei care au facut "In and out, ... by the way am rezistat sa ascult copia doar pana la secunda 41 ... si am oprit ... e o rusine! daca o sa fie promovata ca lumea o sa fie inca o palma adusa celor care se chinuie sa faca ceva propriu sau inovator pentru un public prea mult prostit cu copy-paste

  • eu incercam sa fredonez piesa laughing si tot sonique imi venea sa cant rolling on the floor si nu stiam laughing care e piesa laughing dupa aia am cautat...e un mix intre sonique si armin van buuren.... thinking

  • De cand face Adrian Sana Copy-Paste raised eyebrows ? Tu vezi macar ce scrii ?

  • este foarte tare piesa asta ,m am saturat de papagali care cauta asemenari cu masa si cu tacs'u si cu sors'a ...fratilor mai terminati cu semnana cu nus ce cu nus cum...o piesa reusita.2 voci foarte bune.bravo

  • Vladu ... esti subtzire rau, da rau de tot, iar papagalul esti chiar tu, cel care te lasi prostit de chestii evidente!!! so, pentru papagali care se trezesc numai de bine!!! pentru cei care mor in colivie din lipsa de creier, un sincer, jet! laughing

  • cunosc tipi care au "piese" d'astea in stadiul de DEMO in computere si din bun simt nu se dau mari cu titulaturi pompoase sa prosteasca publicul (aici e nevoie si de decentza) pentru ca respectivele demouri nu sunt SONGURI FINALE, cum nu e nici asta a lu' domnu' cumpozitor... sorry, dar nu m-am putut abtzine ... ascultati ce va place ...dar stiti ce ascultati?

  • Alexa, sa inteleg ca tuturor celor care le plac piesa sunt papagali thinking ?

  • Si intreb din nou : de cand face Adrian Sana copy-paste laughing ?

  • u miss da point boy winking read again and think ... twice!

  • de cand s-a hotarat

  • alexa,alta treaba n ai ,serios?

  • Si cine esti tu ma rog sa hotarasti sau sa acuzi pe cineva ca da copy - paste la alte piese ? Vreo fana de-a lui Maya cumva ?

  • Sincer? Nu ca e vorba de Adrian, dar piesa chiar e foarte misto.
    Iar seamana ma cu alta piesa? Fir-ar sa fie de treaba! Cum iese ceva mai diferit de ce se face prin Romanica scumpa si draga, cum e furaciune. Pfff... Mai vorbim dupa ce va fi promovata piesa si va ajunge hit. Ca sigur ajunge.

  • a mix of sonique - sky and armin van buuren - in and out of love

    bravo!

  • nope! sunt o fana a bunului simt! si a celor care muncesc sa face ceva unic pe lumea asta sugrumata de unii care fac popy-paste si de unii care inghit copy-paste! daca nu te satisface raspunsul meu, mergi la un masaj erotic, acolo vei gasi sigur putina satifactie ... btw maya nu e ala care ii face concurenta lui Sana? tot in sportul extrem "copy-paste", numa ca ala e poate mai hardcore si nu l-a prins ink nime ... so, sherloci holmshi din intreaga tzara unitzi-va si demascatzii pe xerocshi! happy

  • ..doamne ce blonda sunt..eu d-abia acum m-am prins ca Adrian Sana e tipul de la Akcent..laughing...si nu, nu seama cu Sonique..eu zic sa gasiti alta buba la aceasta melodie..in caz ca are tongue

  • AKCENT !!!! nu Ackent tonguetonguetongue

  • Si sa presupunem ca seamana. Asa si? Cate melodii nu seamana intre ele? Desi vorba ta, e distanta mare intre Sonique ori In and out of love si asta. In afara de acel "uuuu" care apare, sub o alta forma, si la "I can feel" a Elei Rose.
    Si e AKCENT. tongue

  • Alexa,nici macar nu ma cunosti si ma jignesti. Eu numesc asta proasta educatie ! Nu e vorba de satisfacut aici, adu-mi si tu niste argumente logice. Esti tu mare specialista in ale muzicii incat sa te dai rotunda si sa permiti sa arunci cu afirmatii de genu" Adrian Sana da copy-paste". Pe bune, cum iese ceva nou, cum sariti toti cu " Vai e furata straight face " . In loc sa spuneti, wow, finally, in sfarsit un stil nou, altceva in afara de "bum,bum si iar bum" .
    Cat despre Maya, citeste articolele mai vechi scrise pe Monden Info si ai sa vezi cine este de fapt acest "mare compozitor"

  • wow...am modificat..relax boys and girls...o sa le dau un miel de Paste la baietzii de la AKCent.. chees :-|

  • iar va certati...fiecare cu parerea lui...d`oh...sunteti fantastici, transformati blogul in circ. EU desi am zis ca seamana, imi place piesa, poate lui xulescu nu ii place. E treaba lui, nu sariti acum toti fanii Akcent contra celor care zic ca e copy/paste. Asa sariti ca arsi de parca toata lumea ar fi perfecta rolling eyes. E faina piesa...sa vedem ce promovare are si dupa mai discutam winking, de prins cred ca o sa prinda...Si inca o chestie, nu va mai ridicati favoritii pe piedestal winking

  • Asa sa faci laughing

  • Dar n-am zis nimic, doar ti-am tras atentia. Amandoi din cate se pare. laughing

  • Nimeni nu se cearta cu nimeni. Eu am intrebat-o frumos pe domnisoara Alexa de unde stie ea ca piesa e copiata dupa altele si ea a ionceput cu ironii ieftine de parca ne-am sti de ani buni happy
    Cat despre ridicat pe piedestal, nu, chiar nu ridic pe nimeni, dar urasc un singur lucru: sa vad cum se trezesc unii sa inceapa sa arunce cu acuzatii ieftine in loc sa aprecieze munca acelui om .
    In fine, nu-mi mai bat capu' .

  • Nu e vorba de ridicat niciunde Stefy, treaba e ca eu niciodata n-am fost de acord cu asta. Nici macar cand Moga a fost acuzat, nu am fost de acord, decat la o singura chestie, cu Beijo. Restul, au fost numai baliverne, nefiind nimic dovedit legal si muzical. Nu cred ca e corect sa se dea in niste oameni, oricare ar fi ei (Duta, Sana, Moga, Huiban), fara sa stim ce se petrece la ei in studio si in ce conditii inregistreaza o piesa, un album. In Romania mereu trebuie sa apara discutia asta cu furaciunea cand apare un proiect nou, oricat de bine sau de rau ar suna.

  • nici nu-mi doresc sa te cunosc ... dar ia stai ... aaaa, Alex io cred ca esti Sana sau vreo ruda, ... ca prea ii tzii partea ... sau te-a platit sa il scoti din belea, auzi, mai scuteshte-ma cu toate refularile care iti trec prin cap, esti jalnic, penibil si patetic (3 in 1 ca e la pormotie) laughing .. si surd, asculta Sonique Sky si taci ... ca vorbeste muzica in locul tau mai bine!!! ia si un somnifer daca nu poti sa adormi ... face bine mai incolo la sana tate

  • foarte laughing parerea mea! e parerea mea si n-o dau la niminea

  • Ok draga Alexa, am vrut sa fiu dragut dar nu-mi dai alternativa : esti o mare NESIMTITA !
    Nu, nu sunt Adi Sana si nici vreo ruda de-a lui. Vad ca frustrarea ta e fara limite. Arunci cu jigniri in stanga si-n dreapta. Probabil asa ai fost invatata sa faci acasa . In fine, nu sunt pus aici ca sa-ti dau tie educatie, pentru ca odata ce nu ai cei 7 ani de-acasa, cam greu ii mai recuperezi .
    Multe piese se aseamana intre ele draga Alexa. Ia dictionarul in mana si vezi ca a semana nu este echivalent cu a copia/fura winking . Stiu, pentru tine e grea limba romana . Uite, promit ca din banii pe care tu presupui ca-i am de la Adi pentru a-i tine partea, iti platesc niste meditatii. Vrei batting eyelashes?

  • ba da, serios! insa asta face parte din treaba mea si prostia ma deranjeaza! ai ceva impotriva?

  • eu ma refeream in general, pentru ca nu numai la aceasta piesa sau mnah la aceasta tema sare lumea de parca s-a ars. Si n-are sens sa transformati articolul in camp de batalie...spuneti-va parerea si punct...

  • Nu vezi ca incerc sa mi-o spun si miss Alexa sare cu jigniri laughing ? CIne-i arsu aici ? Eu sau ea? hee hee

  • mey, u esti chiar prost! end of transmission, ppl, ca asta asha o sa moara!

  • Of,of, chiar ai nevoie de meditatii sad . Spuneai ca nu suporti prostia. Insemna ca atunci cand te uiti in oglinda te dai cu capu' de ea laughing

  • omu a scris ce a simtzit, dar tu, care la capitolu simtzit ai cam lipshit laughing nu vrei sa pricepi ... ca pivotu asta de-l numeshti tu piesa laughing e doar o copie (intr-adevar cu contrastul mai estompat) a melodiei sky a lu sonique ...

  • alexa,pt tot circul care l faci aici ai merita un mare BAN!!!
    @pyuric te rog fa ceva,mai are un pic si ne omoara fata asta

  • Urmatoarele comentarii jignitoare vor fi sterse. Nu va mai certati! Sunt sigura ca va puteti exprima parerea si intr-un mod civilizat si frumos. (aviz Alexa in mod special)

  • Eu chiar vreau sa inceteze acest circ dar fata asta vad ca jigneste oamenii in ultimul hal !!! Am fost dragut, i-am explicat si ea vad ca ainceput cu jigniri si ironii ieftine de parc-am fi la usa cortului .
    Oricum, sorry pentru scandal happy

  • amandoi in discutzia nostra, numa ca tu nu vrei sa recunoshti ... de ars ne-a ars domnu' compozitor pe amantotzi

  • Urmatoarele comentarii jignitoare vor fi sterse. Nu va mai certati! Sunt sigura ca va puteti exprima parerea si intr-un mod civilizat si frumos. (aviz Alexa in mod special)

  • @pyuric ... e DEMOcratie sau cenzURA ? .. contra unei persoane care alege sa isi spuna parerea si incearca sa le deschida ochii celorlaltzi pe baza cunostintelor sale? recunosc un limbaj ushor ofensator INSA e valabil si pentru ATOTPUTERNICII si ATOATECUNOSCATORII parteneri de discutzii, ..[sry (doar pentru limbaj)] + cine nu vrea sa deschida ochii, sa-i tina PE AI LUI inchisi, insa sa NU incerce sa-i inchida si pe ai altora, ca e jale

  • suna bine melodia dar sincer imi aminteste foarte mult de Armin Van Buuren si Sharon den Adel "in and out of love"...dar asta e doar parerea meawinking

  • cand am citit vivien o'hara m'asteptam ca featuring'ul sa fie cu adrian 'butler' sana rolling on the floor
    lasand gluma la o parte, melodia se incadreaza perfect stilului specific acestei veri iar vocile celor doi sunt chiar placute si se imbina frumos. tre' sa keep an eye on vivien, se vede ca e talentata. norocul ei ca a picat pe mana 'akcent-ului' tongue
    cat despre asemanarea cu alte melodii.. jeez! daca stai sa analizezi fiecare melodie posibila si imposibila in parte, invariabil gasesti vreo asemanare cu o alta. carcotasi mai sunteti, uff..

  • Democratia nu inseamna ca trebuie sa ne purtam ca in jungla. Sustine-ti punctul de vedere fara sa ii insulti pe ceilalti. Respecta regulamentul acestui blog si incadreaza-te in limitele bunului simt. Si nu incepe cu victimizari gen "vai, cenzura", ca nu impresioneaza pe nimeni in conditiile astea.

    Din punctul meu de vedere, TU ai inceput un scandal inutil si nu am de gand sa iti permit sa-l continui aici.

  • Avand in vedere dorintza exacerbata a distinshilor domi @lex si vladu in a-si impune propria placere si propriile pareri referitoare la piesa in cauza, am refuzat si refuz categoric sa fi de acord cu ei. o declar deschis, democratic fara a folosi vreun limbaj nesatisfacator. parerea mea este ca avem loc in Romania si de song-uri care sa fie facute cum trebuie fara sa planeze asupra lor vreo suspiciune de genul celei care reiese de mai sus in care io spun ca piesa asta e extrasa din Sonique-Sky via Armin Van Buuren - In and out of love ... iar altzii ca e o piesa originala!

  • ai grija ce spui ca iti sare lumea-n cap ...

  • Alexa, lasand la o parte ca e furata piesa, dupa parerea ta, pe care o respectam : iti place melodia? Gandindu-te ca auzi prima data aceste acorduri, aceste voci, aceste versuri, ce parere ai de ce a iesit?

  • omg...Alexa ziceai de ei ca vor sa ne convinga de o chestie cu orice pret..dar tu ce faci domnisoara..exact acelasi lucru...chiar vrei ca toata lumea sa creda ca si tine..ne-am prins de ce vrei tu sa spui..acum inceteaza cu repetarea aceleiasi idei on and on and on.. :-|

  • hmmm

  • oki @Suzki ... u got the point ... dar ii raspunsesem civilizat propunerii lui @pyuric

  • gresit, eu mi-am spus doar parerea ca si altzii, @lex si vladu au inceput ... asha ca mai bine spui tuturor ce mi-ai spus doar mie!!!! fi impartiala! io mi-am spus parerea si promit ca nu mai scriu

  • da-mi 10 minute si iti spun

  • 62 critica copy/paste in 24.08.2009 /22:18

    Da chiar nu le e rusine pe cuvant sa fure in halu asta...mi-ar crapa obrazul sa fiu in locul lor straight face cum poti sa faci asa ceva si sa te numesti producator. D-asta ajunge asa Romania fiindca sunt promovate piesele copiate...si ce e cu beatul asta nemasterizat...@Alex si restul naivilor de aici ascultati mai bine daca aveti urechi ce dovada mai clara de atat vreti. Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8 si aici Sonique - Sky -
    http://www.youtube.com/watch?v=lapjIeeuE1U
    Pana si numele de scena al cantaretei e dupa acelasi model, Sharon den Adel - Vivien O’Hara ... asa e omul cand fura trebuie sa semnalizeze ca sa vada toata lumea ce meserias e el winking Sana o fi acum vreun mare compozitor si n-am aflat eu....bine ca sunt destui ignoranti care inghit orice copy/paste sad si spun WOW original un nou gen aparut in Romania

  • nb 2 all

  • asta e ultimul post ca pe urma se supara lumea prea tare de deranj!!! post pentru @AditZa ca doar mi-a cerut omu' parerea ... so, dragilor, .. Tempo: 128 BPM; acorduri si synths + ritm: freestyle tip Stevie B - Party Your Body, care insa e putin mai lent (124 BPM) (deci nimic nou si inovator sub soare in sectia ritmica si in armonia piesei), combinate cu linie de Sonique - Sky (via Van Buuren care e dat cu 2 tonuri mai sus decat Sonique, dar stiti deja asta, cred happy ), linia modificata "cat sa nu miroasa prea tare" DAR lasata in aceeashi armonie (stupid si generator de flagrant!!!) ... contine aceleasi note muzicale ca la Sonique, la inceputul refrenului si la finalui primei fraze muzicale din refren (adik la juma de refren), si mai contine pe alocuri o engleza de-ranjanta pentru unele urechi thinking... or mai fi si altele dar va las pe voi sa le descoperitzi ... cu drag, Alexa

  • ..asa s-a facut mare caz si despre "Dracula my love"..si din pacate a fost eliminata din competitie(chiar daca mai tarziu s-a dovedit ca nu era plagiat) si ne-am prezentat la concursul Eurovision cu o melodie care s-a clasat printre primii din coada.. :-8

  • 66 andreeashu in 24.08.2009 /22:31

    ce voce frumoasa are adrian si calda .piesa este absolut superba ,sunt sigura ca va fi hit

  • ce zboara, zboara, ce se papa, se papa ...

  • Nu la genul asta de parere ma asteptam. Adica nu parerea asta o voiam, avand in vedere ca nu esti vreo autoritate pe la UCMR ADA. Cred ca cei in masura sa stabileasca daca o piesa e sau nu plagiat fac analize mai amanuntite, si nu ce tempo si ce note muzicale (dupa auz, evident, in cazul tau) au melodia "in culpa" si cea dupa care se presupune ca e plagiat. Asa ne place noua sa o facem pe compozitorii si descoperitorii focului, iar cand colo... Ai pus mana vreodata pe vreun instrument?

    (editat de Pyuric: nu mai pune si tu paie pe foc! angry )

  • ..si cu asta vrei sa spui ca...... thinking

  • stii tu mai, @AditZa, cine sunt eu ... ti-ash da un link, da mai bine nu, ca nush dak te pricepi sa apesi pe butonul din stanga al mouse-ului cand vezi texte cu hyperlink ... ramai tu cu diploma ca iau eu banii ... @pyuric parca nu mai era voie sa scriem rautacios ... sau asta e valabil doar pentru Alexa? ...
    P.S.: @AditZa, pune mana pe un pian si "dupa auz" canta, te rog, lina de la refren si de la Sonique Sky si de la Sana cu Scarlet O'Hara si dupa aia mai vb

  • da, cu singurantza va fi

  • 72 AndreiZ in 24.08.2009 /22:42

    Aditza Esti cam nesimtit cu astfel de insinuari. Aici sunt de parerea Alexei - nu trebuie sa faci cercetare UCRM sau sa faci parte din UCMR ca sa iti dai seama ca e copiata piesa si ca seamana prea tare ba cu una ba cu alta. In plus de asta la noi au grija "compozitorii" astia sa mai schimbe o notitza sa nu fie chiar plagiat dar asta nu inseamna ca e original si ca nu ne dam si noi muritorii de rand seama! Intelegi tu Aditza mama?! Nu ne pune sa sarim pe tine cu argumente - ca nu ai dreptate si scandal nici nu are de ce sa fie pe tema asta in ceea ce priveste pisa asta - e prea clar! Nu suntem in stare sa facem ceva original ca ne e frica ca nu prinde si mai bine mergem la sigur cu ceva "verificat". Sa nu mai zic ca suna a demo facut pe calculator! Asa ca vorba mea.... JET! big grin

  • Cu toate astea, piesa celor de la Todomondo a prins un loc mai bun in finala Eurovision decat cea a lui Nico si Vlad Mirita sau a Elenei Gheorghe. happy

  • Alexa, orice iti recomand, numai nu te lua cu mine-n ironii. Nu de alta, dar o nesimtire strecurata intre doua ironii subtile nu se simte. Iti repet, studiaza intai un instrument, apoi emite pretentii pertinente. Ori crezi ca daca vii cu niste termeni, "synth", "master", "tempo", gata lumea ia de bun ce zici tu? Wrong, ai face bine sa crezi ca urechea romanului s-a (auto)educat in ultimii ani, e mai greu sa mai fim prostiti cu televizorul.

  • 75 critica copy/paste in 24.08.2009 /22:43

    Alexa te lupti cu morile de vant ...oamenii chiar merita sa asculte surogate din moment ce refuza sa accepte realitatea...din moment ce v-a spus cu lux de amanunte cam ce si cum si unde s-a luat/ furat etc eu cred ca are destule studii muzicale fiindca un simplu ascultator nu vorbeste in limbaj tehnic.
    @Alexa Subscriu cam la tot ce-ai spus winking

  • P.S. "Dracula my love" nu a fost eliminata fiindca era plagiata, ci fiindca fusese cantat refrenul la premiile MTV, inainte de data stabilita prin regulamentul Eurovision.

  • 77 AndreiZ in 24.08.2009 /22:46

    Aici e trecuta prin canal..... happy

  • AndreiZ, tu de unde ai mai venit flacaule? Pff, generatia McDonald`s in actiune, din nou! Eu cred ca trebuie sa ai niste studii sa DECIZI daca o compozitie e plagiat sau nu. Una e sa afirmi, alta e sa sustii pana in panzele albe ceva ce e verificabil doar prin niste cercetari atente. Daca poti pricepe asta, bravo tie flacaule, iar daca nu, iti las doar o idee: ne place sau nu, toti astia de-i aratam noi cu degetul au concerte pe afara, sute de difuzari, ceea ce tu spre exemplu, nu poti afirma ca ai reusit.

  • 79 critica copy/paste in 24.08.2009 /22:48

    daca o piesa devine hit nu inseamna automat ca e originala pt ca hiturile le fac in primul rand radiourile prin difuzarea excesiva si imbecilizarea ascultatorilor si da.... ROmania este tara tuturor posibilitatilor fiindca la noi se promoveaza engleza cu accent prost si nonsensurile in fraze, furaciunea si popcornul sad

  • 80 razvanhuedin in 24.08.2009 /22:53

    piesa asta este foarte frumoasa si simt o oarecare invidie in zona ...ca altfel nu vad de ce ar sta cineva ca alexa sa urle ca pe stadion ore intregi.
    cred ca alexa si copy/paste si AndreiZ au aceeasi identitate.

    in rest bravo Vivien bravo Adrian!!! au facut o piesa smechera

  • 81 AndreiZ in 24.08.2009 /22:53

    Aditza tu ai pornit o discutie offtopic. Eu ti-am spus - nu ma intereseaza ca au unii concerte pe afara - ca asta nu inseamna ca nu copiaza, ma intelegi - si asta nu face ca piesa sa semene mai putin - punem pariu ca nu are tupeu sa iasa cu piesa asta afara ca-l papa aia? Pt mine e plagiat - nu imi trebuie cercetari - pentru mine este o piesa care vrea sa sune a Sonique. Si inca o data spun - e parerea mea - nu mai vb offftopic ca nu e vb de cine iese sau nu afara si cine face teste de sarcina ! laughing

  • 82 critica copy/paste in 24.08.2009 /22:54

    ca au concerte nu spune nimic decat ca au un public care ii merita si care inghit plagiatul si nonvaloarea...ca tot veni vorba de akcent in afara de Adi Sana care are o voce ok dar nu cine stie ce, in trupa aia nu canta nimeni deci unde e valoarea aici? si vika jigulina ca tot veni vorba de edward maya are un accent execrabil....si ala numai cantat nu se cheama dar oamenii asculta ce vor si ce merita fiecare. ESTI CEEA CE ASCULTI Peace!

  • Special pentru "deshteptzi" ca @Aditza ... shtii ce e in stanga mea acum? Un synth care la second-hand costa numai 6000 de euro si tu imi spui sa studiez? laughing laughing laughing sa-ti spun si de o line de DJ de la Pioneer, lina 800, (CDJ-800Mk2 + DJM 800) shtii tu ce inseamna astea sau o 64zecime sau un slice? sau raportul compresie/decompresie in formatele audio, ... thinking ai studiat tu sa vorbesti? NU!, atunci POTI sa aberezi in continuare!

  • A terminat Alexa si ai inceput tu yawn

  • 85 veronica in 24.08.2009 /22:56

    poate vroiai sa spui ce voce falsa si engleza stricata are adrian.....se vede k nu se mai face educatie muzicala la scoala...

  • 86 critica copy/paste in 24.08.2009 /22:57

    da sigur eu m-am nascut din alexa si alexa din mine si suntem o entitate....mai terminati cu prostiile astea....oamenii au voie sa-si spuna punctul de vedere si sa nu se lase pacaliti de fakeri winking

  • Of,of Alexa, tot nu incetezi cu jignirile. Pana si Cristina te-a rugat frumos sa te opresti cu ele winking

  • 88 AndreiZ in 24.08.2009 /22:58

    sau poate e Alexa degizata, asta ai uitat sa spui .... tongue

  • Tu ori stai prost cu lb. romana, ori incerci sa pari naiv. Ideea cu iesirile afara era doar o subtilitate, dandu-ti peste nas ca asa talentat cum te pretinzi a fi, n-ai reusit nici macar atat.
    Melodia, daca e plagiat, va dovedi asta cine e in masura, nu 3 copilasi teribili care se aduna aici si incep cu termeni pomposi. Totusi, in 2009 cam toti stim de tempo, beat, synth si alte dracii. Nu e nevoie de Conservator, intr-adevar.
    In alta ordine de idei, mai mult ca sigur Adrian va vrea sa promoveze piesa afara, mai ales ca Vivien presupun ca are voce buna, din moment ce studiaza Opera. Si fac un pariu scurt, ca daca piesa iese afara, nu-l papa nimeni nici pe Adrian, nici pe Vivien, nici Roton-ul. Vorbiti sa nu adormiti.
    Si, din respect pentru Cristina, am sa inchei discutia cu voi, gurnalistilor (ca sa citez un clasic in viata). Ne mai auzim, cand va fi in top acolo sus piesa asta. Seara placuta.

    P.S. : Nu ma puteam abtine : Alexa, nu ma pune sa cant piesa la pian, intamplator chiar am luat ceva oricele bune de pian, n-a tinut deci ironia, daca asta s-a vrut a fi. Inca o data multe urari de bine!

  • ..da..dar mai intai o intreaga campanie de denigrare la adresa Micului Mozart, ca e plagiat, s-a dovedit ca nu e plagiat..si mai apoi surprize..surprize a fost cantata mai devreme de 1 noiembrie..parca asa e data stabilita..oricum un intreg circ...

  • parca asha se scanda inaite de 89 din ce-am citit, simt un iz de "Stima Noastra si Mandria, @razvanhuedin, Romania" pardon se spunea Ceausheskulaughing si dragule, Alexa e numa una si bucuroasa de asta

  • @AditZa, nu te pun sa canti la un instrument pe care nu l-ai atins in viatza ta asha ca shezi bland, apropo, si daca ai facut cu adevarat oricele de pian, (ceea ce nu cred) la oricelele alea de care zici cred ca te trimetea profu' sa ii iei paine, altfel ai fi sesizat singur asemanarile dintre "piese" winking

  • 93 AndreiZ in 24.08.2009 /23:05

    tongue

  • Se scrie l-ai atins, dar e grea gramatica.
    O ba da, eu spre deosebire de tine, nu am senzatia ca daca vin cu niste cuvintele smechere, gata am demonstrat plagiatul. Eu chiar am atins pianul, stiu cum se face un portativ, cum arata o cheie sol etc. Ma prezint la o auditie pe Claiderman, alege tu ora si locul.
    Acum, revenind la lucruri serioase, incepe a doua repriza la meci, deja m-ati (m-ai, daca sunteti una si aceeasi persoana) plictisit, imi promit mie ca nici nu mai citesc ce scrieti. Pa`pa!

  • Alexa, incetezi cu jignirile odata ?

  • Nah.. ca in fiecare an...

  • Incetati odata la naiba.....daca e sa vorbim de plagiat, nu terminam discutiile nici peste 1000 de ani...
    gata incetati...atlfel sigur inchide comentariile pyuric (Si as sfatui-o sa o faca, pana se calmeaza lumea)

  • 98 AndreiZ in 24.08.2009 /23:13

    Eu am incheiat - am spus ce era de spus . Altfel ne certam aici de geaba - iar eu chiar nu am rautati - macar sa imi dea cineva motivul sa ascult o piesa si sa fiu mandru de ea ca e facuta de un roman. Poate ca nu am atatea posibilitati muzicale - dar macar am bun simt! Ce se intampla acum este - maculatura ! Ce se facea pe vremea lui Ceasca din ziare vechi si alte prostii??? Stiti? hee hee

  • M-ati obosit. straight face Come ooooooon! Just...enjoy the damn music!

    Urmatorul care o arde aiurea va avea comentariul sters. Vorbesc serios.

  • Haideti ma.... incercam si noi sa ne calmam? happy Prea v-ati aprins, really happy

  • Asa e - ne-am incins. Guzzzzzzfrabbbaaaaaaa !happy
    ...gata sunt chill.

  • Asa, in sfarsit ati sarit !!! big grin

  • 103 veronica in 24.08.2009 /23:17

    piesa este inca una de duzina si pe deasupra si copiata dupa 2 piese cunoscute, macar dk ar fi copiat si ei dupa o piesa mai de pe timpuri...daca ai fi avut cat de cat studii muzicale ai fi simtit si auzit ca piesa e copiata. eu una m am saturat de piese la kilogram si parca intotdeauna triste sa ti tai venele...suntem chiar atat de tristi? hai sa fim si noi mai veseli.. sper sa se trezeasca cineva si din Romania sa faca piese originale .deci.. in concluzie hai sa schimbam ceva la noi in tara,.

  • ..ceea ce se face si acum presupun..hartie igienicalaughing

  • 105 critica copy/paste in 24.08.2009 /23:21

    Pyuric eu inca sunt cel mai mare fan in viata ... imi stergi chiar si mie comentariul ? batting eyelashes Discutam si noi ca batranii pe prispa casei la o tabla si o bere laughing intre tine m-am preschimbat in Alexa si Andreiz asa zice unii ....si punct. Adrian e mirific si piesa e mirobolanta si va rupe toate topurile, a prezis singurul urmas inca in viata, al mamei omida ...next big grin

  • In timp ce voi va certati vedeti ca am bagat 2 articole noi. Despre un alt proiect nou Roton (Quentin) + un concurs de remixuri ale celui mai nou single Dj Rynno & Sylvia feat Phelipe "Breathe Again". Treceti si mai aruncati un ochi si pe celelalte articole.

  • Am vazut,am vazut batting eyelashes

  • Ca bine ai zis-o @pyuric, but I still enjoy music! , cine vrea sa "enjoy the damn music", sa "enjoy" cat o vrea! Alexa "has left the building" inca o data, desi a mai incercat si mai devreme! ... dreptul la replica este binevenit pentru o societate sanatoasa! repet si sustin ce ai spus, civilizat! nb @pyuric

  • Alexa, poti sa imi dai add pe mess, te rog? Am ceva sa-ti spun, daca se poate. Si nu vreau sa mai fac chat aici.

  • ce ne-ai taiat elanul mai pyuric mai..era asa distractiva seara astabig grin
    mai citeam un coment mai ascultam acolo un ritm din melodia dragului meu Adi..offf
    ..pana la urma e misto melodia..chiar daca e copiata..vedem si noi cum ar fi un feat. intre Sonque si Armin van Buuren...

  • Alexa e ocupat(a) sa lase comentarii de pe alte nume, inventand alte identitati. Comentarii care au ajuns in spam.

  • Deci si eu (si Adrian) suntem pe burta de ras. rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor

  • Melodia,una dintre cele mai frumoase din acest an,ar trebui sa ne bucure si sa ne umple de mindrie pe toti iubitorii si ascultatorii de muzica.E minunata linia melodica,e minunata trairea care ti-o da,sunt frumoase sentimentele care ti le rascoleste.Doresc acestei melodi o promovare pe masura si nu comentarii rautacioase ,rautati din cauza carora multe alte melodii bune nu s-au auzit pe la radiourile romanesti...

  • Potoliti-va si voi doi. Lasati-o asa.

  • Gata, gata. Oricum ...

  • 116 helciugR in 24.08.2009 /23:44

    imi plac vocile foarte mult si versurile deasemeni.super piesa,nota 10

  • Copiata sau nu, melodia e super tare, si atata timp cat e placuta, nu mai conteaza! Bravo Adi Sana pentru acest feat !!!!

  • Dragilor,

    Alexa a fost putin cam nesimtita, insa are dreptate. Observ ca si-a mai asumat cateva identitati, eu nefiind una din ele. Check IP.

    Iata si niscaiva argumente:
    A o descrie drept "talentata" pe domnisoara care canta pe piesa aceasta - in pofida cosmetizarii vocale care se aude foarte bine, e exagerat, fiindca:
    - daca ai de pus Antares pe tot a doua nota scoasa de un vocalist, inseamna ca ala e prost de tot live si se poate presupune si ca nu are experienta de studio
    - se aude clar ca are deprinderi nici macar de solista, ci de corista la canto clasic. Cand schimbi tonul pe aceeasi vocala si nu-ti reuseste "floricica", tanti profesoara de cor te indeamna sa pui intre tonuri un H care sa-ti inlesneasca treaba - chestie pe care o face si domnisoara Vivi. N-am nimic cu fetele care canta in cor, insa solistica e alta mancare de peste. Profesorul meu de canto imi spunea intotdeauna sa aleg intre opera si cor ca a sa-mi omor ambele voci. Doar un solist foarte bun se poate adapta la solistica si backing sau cor iar adaptarea asta e teribil de obositoare - ceea ce se simte si la Vivi.
    - vocea feminina nu are carne, nu e hotarata, ia notele imprecis, se aude ca e obisnuita cu alta tehnica vocala
    - de engleza de balta a amandurora nu pomenesc, fiindca e un fenomen mult prea cunoscut

    Compozitia nu ar fi fost rea daca n-ar fi semanat putin cu piesa lui Sonique, respectiv a lui Armin Van Buuren. Nimeni n-o sa il dea in judecata pe Adi pentru ca a folosit doua note si o armonie la fel ca ceilalti doi, insa e cam batator la ochi ca toata piesa e cam pe feeling-ul creat de altii.
    Instrumentatia e rudimentara. S-a vrut o combinatie intre van Buuren si ceva 50 Cent si a iesit un dance d-ala ieftin de-l cantam eu scarbita acum 10 ani. E sec negativul, prost panoramate percutiile, efectele spatiale de pe voci nu se pupa cu clap-urile alea (altele n-ati gasit, baieti???) si nici cu trianglul care era sa-mi sparga timpanele pe cand ascultam si eu mai linistita prima strofa. Noroc cu pad-urile...
    Piesa nu creste si nu scade, exista o diferenta aproape insesisabila intre strofa si refren

    Plusuri:
    - imi plac pad-urile mult
    - apreciez felul in care incearca Adi sa-si foloseasca vocea. Un timbru cald la amandoi dealtfel, dar mna...

    Succes celor doi si (mai) multa inspiratie pe viitor.

  • 119 edith.brojba in 25.08.2009 /00:01

    o colaborare reusitahappysuper...vivien e romanca?

  • 120 victoria in 25.08.2009 /00:07

    Tot ce e frumos e criticat la noi si dat la o parte sau calcat in picioare sa se faca urit...E un blestem rominesc pe care sunt convinsa ca o lansare buna a acestei melodi superbe il va depasi si va reusi.Felicitari si succes!

  • @Alexa: Nu ma intereseaza ce parere aveti despre piesa ATATA TIMP CAT VA COMPORTATI / EXPRIMATI OK, nu ca in jungla! Esti SINGURUL caruia i-am atras atentia (desi au fost FOARTE multi alti comentatori care au spus ca piesa seamana cu altele). Si nu ti-am atras doar eu atentia, ci si ceilalti comentatori. N-ai facut decat sa strici aiurea conversatia si sa pornesti un scandal! Pentru ultima oara iti spun: inceteaza odata cu jignirile, victimizarile si comentariile lasate de pe identitati false. Comentariile tale sunt in spam.

  • Wow, piesa e buna, unii oamenii, insa, trebuie sa sa se convinga ca toti sunt de acord cu ei, o cearta inutila/nespecifica Monden.info!, anyway pisea fie ea plagiat suna bine, si nu este nici prima nici ultima piesa care a fost acuzata de asa ceva, eu cred ca piesa asta cu un clip bun va deveni hit!

  • cred ca este cea mai faina melodia romaneasca a anului.SUPERB!!

  • 124 anonimus rex in 25.08.2009 /00:39

    k vine vb de copiere ...asta e parerea mea straight face..ascultatzi... datzi cu parerea...
    http://www.youtube.com/watch?v=zs7nTp5jpgY&feature=related

    sper k nu supar pe nimeni....dar mi e mi se par destul de asemanatoarehappy

    iar cred k placerea voastra e degajata din subconshtient, dadorita faptului k km au aceeasi compozitie "k sa nu mai zic de partea de al inceput cu vocea"(a fost o piesa destul de ascultata)...pace

  • -Singurul comentariu pertinent mi se pare cel al Andreei.Singurul care merita un raspuns.Parerea mea este ca Andreea critica prea aspru vocea fetei,mai ales ca aceste comentarii sunt facute intr-o oarecare masura in comparatie cu ce avem noi pe piata muzicala la ora actuala
    -Intradevar,este mult sa numesti ,,solista'' o domnisoara care nu cred ca are mai mult de 24 de ani.Solista inseamna multa experienta,munca si o anumita maturitate a vocii care vine cu varsta,calitati pe care nu ai cum sa le acumulezi in 4 ani de studiu la Conservator
    -Sunt de acord cu Adreeaconfusede aude clar ca fata e obisnuita cu alta tehnica vocala,dar din cate am citit mai sus,ea studiaza ,,opera''(desi nu este corecta exprimare-la Conservator se studiaza canto clasic,belcanto,nu ,,opera'') Este greu,sau aproape imposibil sa iti adaptezi vocea lucrata pe tehnica de canto clasic la o piesuta dance(sau cum vreti voi sa numiti acest gen)
    -In ceea ce priveste comparatiaconfusedolista-corista canto clasic,din cunostiintele mele(12 ani Liceul de Arta,4 ani de Conservator si un an de Masterat in domeniu),solista,respectiv corista au exact aceeasi tehnica.Putin sunt cei care termina un Conservator si sunt angajati ca solisti la Opera.In cele mai multe cazuri,esti angajata ca si corista si cu timpul devii solista.
    -Sunt de acord cu Andreea,vocea nu e f hotarata,dar se aude clar o voce carnoasa de mezzosoprana veritabila,o voce rara.
    -Instrumentajul nu-mi place nici mie(dar nu ma prea pricep in acest domeniu-asa ca ma abtin)
    -Vocea lui este calda si f placuta
    -Per ansamblu,parerea mea este ca din punct de vedere vocal si linia melodica este totusi altceva decat auzim la radio in fiecare zi

  • Sunt de acord cu tine in unele privinte,dar nu cred ca aceasta piesa merita criticata atat de tare

  • Mda mda....M-am plictisit sa rotesc de scroll tongue
    Nu fura nimeni de la nimeni.In Romania se poate orice asta e clar.
    In nici un caz nu se compara In and out of Love.Chiar daca e o imitatie a unei sau mai multor melodii mie imi place.Linia melodica e destul de interesanta,mai dinamica decat cea realizata de AVB.
    Sunt diferente mari intre dar si asemanari care nu poti sa le ratezi.
    In fine...o copie cat ar fi ea de retusata nu o poti numii Hit dar merita ascultata mai des.

  • 128 andnobody in 25.08.2009 /10:08

    hmm deci...cum ramane cu dreptul la libera exprimare? sau suntem obligati sa ne comformam regulilor blog-ului si sa ne tinem gura? thinking
    daca omul zice ca nu ii place si aduce si argumente, de ce sariti in capul ei/lui ? ca nu stiu cine e tongue
    nu suntem obligati sa ne placa tot ce vedem/auzim pe blog si cred ca avem dreptul sa spunem ca nu ne place ceva. de aceea postati ceva. nu trebuie sa aducem numai cuvinte de lauda artistilor. no talking
    pyuric, nu imi place de tine, nu esti fairplay shame on you
    lasa oamenii (care iti citesc blogul) sa comenteze. daca nu a injurat nimeni ,cred ca e ok sa spuna ceea ce gandeste.
    PS: nu o sa vedeti niciodata acceptul la critica al unei persoane care se ocupa de promovarea unui artist. big grin
    si despre piesa: DA seamana cu altceva!!! eu zic sa o trimitem la armin van buren sa isi dea cu parerea. hee hee
    peace voua.

  • 129 anonimus rex in 25.08.2009 /10:18

    mrs andnobody pt indirectul sprijin...big grin...take care

  • mda, r*h*t de piesa. Lemn fratilor, se poarta lemne la greu.

  • Eu zic sa citesti toate comentariile de mai sus si ai sa-ti dai seama si singur la ce se referea Cristina. Da, oricine-si poate exprima parerea aici, fie ca-i place piesa,fie ca nu dar sa foloseasca un limbaj adecvat si sa nu insulte alti cititori winking

  • 132 andnobody in 25.08.2009 /10:34

    vezi nu injura, ca te baga la spam chatterbox
    si nu ai dreptul sa spui ca e shity piesa. trebuie sa zici ca e misto, ca e geniala,inovativa,dea dreptul speciala, iar adrian sana e un mega compozitor genial si plin de ....talent. yawn
    am ajuns sa ascultam numai porcarii copiate,ca asa se cere frate. vreti nonvaloare? asta va dam.
    romania e o tara plina de ...talente. numai bune de export.

  • 133 anonimus rex in 25.08.2009 /10:38

    sper k nu te referi la mine......arata.mi shi mie unde am insultat un alt citittor....hai k deja se lasa cu circ....bye bye

  • Nu ma refeream la tine ci la andnobody happy

  • Alexa,s-a spus fara jigniri iar tu ai inceput sa jignesti. Sus ai scris ca doar ti-ai spus parerea si ceilalti au inceput. Aici si eu pot sa spun ca vladu doar si-a spus parerea si se pare ca tu ai inceput,te rog termin-o, nu am nimic cu nimeni dar a fost destul sa-ti spui o parere nu ne trebuie mai multe,crede-ma.

  • Huh' happy Melodia e chiar draguta,se pare ca e doar Adrian Sana,nu Akcent.. poate era si normal,Adrian o voce foarte frumoasa si foarte buna care merita ascultata. Parerea mea e foarte buna big grin daca va sti sa se lucreze cu melodia si sa o puna in evidenta calumea,va avea chiar succes.Dupa acest featuring cu Adrian ma astept si de la vreun single semnat Adrian Sana,poate isi face si el o cariera solo (desi sincer nu cred ca va avea mai mare succes ca Akcent) dar ar fi bine pentru Adrian,dar si un pic mai greut. Vivien O'Hara este o voce feminina foarte buna si se potriveste la colaborarea cu Adrian.

  • dragutza..nu v-ati prin deloc..nu era problema cu exprimarea adevaratei pareri..ci scrierea acesteia intr-un mod cat mai decent..si cu stil..nu ca la usa cortului...dar voi o tineti pe-a voastra si va simtiti dintr-o data cenzurati..unde dai si unde crapa..rolling eyes

  • 138 andnobody in 25.08.2009 /11:21

    am inteles la ce se referea cristina. relax oh go on

    "Nu ma intereseaza ce parere aveti despre piesa ATATA TIMP CAT VA COMPORTATI / EXPRIMATI OK, nu ca in jungla!"
    deci, datul cu parerea e ok, atata timp cat nu e trivial sau explicit. aceasta ar fi fost varianta corecta. winking

  • O arzi aiurea cu comentariul asta.

    Daca ai fi urmarit toata conversatia, ai fi observat usor ca NU m-am legat de cei carora nu le-a placut piesa, m-am legat doar de Alexa, care a jignit ceilalti comentatori. Si nu am fost singura care i-a atras atentia, deoarece acelasi lucru l-au spus si cei care... culmea... erau de acord cu ce spunea, dar NU si cu felul in care se exprima.

    NU ma ocup de promovarea celor doi, si chiar daca m-as fi ocupat cu siguranta nu as fi sters comentariile nasoale, e penibil si infantil. Credibilitatea e mai presus de orice. Se vede ca ne citesti de putin timp.... laughing Iar drept dovada stau articolele despre artistii de care ma ocup si comentariile la respectivele articole.



    Nu ne intereseaza parerea pe care v-o exprimati atata timp cat este exprimata fara a insulta. Este una din primele reguli ale acestui blog. Si mi se pare pur si simplu de bun simt.

  • 140 andnobody in 25.08.2009 /12:11

    corect ceea ce spui!
    totusi ca a fost un schimb de replici dure intre acea tipa/tip si @lex. dar mie mi se pare destul de pertinenta contrazicerea lor big grin
    anyway...cred ca mi-am luat adio de la vreun premiu de la voi pt comentarii nu? rolling on the floor
    mi-as fi dorit ipodul ala hee hee
    peace!
    PS: nu comentez pe blog de dragul de a ma vedea scriind. comentez pt ca imi place sa imi dau cu parerea intr-un mod pertinent si de bun simt. serios acum. mai scap si cate o perla uneori, dar wtf. whistling

  • Daca si eu am ajuns sa-mi dau cu parerea intr-un mod pertinent ..... In fine, nu mai comentez pe acest subiect

  • rolling on the floor eu daca nu citeam comentariul tau - nici acum nu stiam

  • in the end daca o piesa seaman cu alta (si acest lucru este mai mult decat evident) atunci clar e ceva necurat la mijloc. si cum stim in ce balci se invart "artistii" nostri atunci nici nu e de mirare ca piesele seamana una cu alta.

  • diferit de ce? nu e diferita de nimic! din moment ce deja multi au spus ca li se pare ca seamana cu 2 piese foste hituri pe la noi atunci clar nu e ceva diferit. daca era diferit atunci...era diferit si nu semana cu nimic. Got it?

  • Hai ca am intrat si eu pe felie..e tipic romanilor in general ca.. in momentul in care apare din partea unui artist o piesa cu un stil mai diferit gata..cauta nod in papura sa vada ei cu ce piesa mai semana.Eu m-am invatat cu chestii gen.. big grin oricum piesa e foarte tare..la mine e pe repeat deja deci putin imi pasa ca seamana cu nu stiu care melodie atata vreme cat e placuta auzului.. happy

  • Deci am pus melodia pe cd, cd pe care l-am luat la masina. Azi s-au urcat la mine in masina 3 persoane diferite. Toate 3 au zis ca melodia e interesanta, ca e foarte diferita de ce se canta acum la noi, ca acel "uuu" pare desprins din altceva, dar...cam atat. Si tind sa cred ca parerea ascultatorilor conteaza/va conta mai mult decat niste pareri cvasi-avizate ale unor persoane mai mult sau mai putin carcotase. Haideti sa avem rabdare sa vedem ce si cum sta treaba cu Vivien, daca ce canta live se apropie de ce se aude pe cd si apoi sa obiectam. Pana atunci, cei carora le place melodia, printre care ma numar si eu, se vor bucura de piesa, iar ceilalti vor fi rautciosi, crezand ca salveaza lumea prin parerile lor perfect valide.

  • Incearca sa faci TU ceva mai bun decit ei,ALEXA.Gusturile nu se discuta.............;E usor sa fii critic si rautacios,e greu sa fii performant.Un om oricit de putin face,e meritoriu ca face.

  • Ha ha ha , Doamnelor si Domnilor va prezinta monden un nou hit cu orchestratia complet copiata de la akon , bine ca ai reusit sa schimbi armonia aud Akon :.."Beautiful" ? stai in casa......cu tot cu vivien o'harra care e din cluj: bine ca nu e sarra o 'connor sau Scarlet O'harra un hibrid intre cei doi ...mai bine bagai Sana ft Akon...mda.... groaznik inca o data ....

  • Maine ce mai auzim ? laughing Ca partea cu "uuuu" e luata din nu stiu ce manea ? Doh loser

  • Am mai dat premii unor comentatori cu care ne-am contrazis de atatea ori, deci....... Bineinteles, era vorba de critica facuta civilizat, constructiva, nu de "sunteti varza, sunteti niste idioti ca nu sunteti de acord cu mine".

    Comentariile nesimtite au fost bagate in spam, au ramas doar alea cat de cat ok.

  • ADELA,felicitari pentru comentariu.Este cel mai pertinet dintre toate pe care le-am citit pina acum.Vivien e intradevar mezzosoprana,inca studenta la Cluj;
    ADY si VIVIEN felicitari....

  • wow v ati certat prea mult pentru nimic,parerea mea nu ajungeti nicaeri. nu mi se pare plagiata melodia .imi palce ca a incercat ceva nou

  • Inainte de toate,muzica este un mijloc sublim de comunicare si de transmiterea unui mesaj.Daca aceasta piesa plina de sensibilitate a reusit sa va transmita ceva,sa miste ceva in sufletul vostru,ce mai conteaza pe cine imita,copiaza sau ce tehnica a folosit pentru a spune ce avea de spus?Fiecare spune in felul lui ce are de spus,chiar daca repeta ''ad literam''ceva.Si medicamentele sunt aceias substanta activa sub diferite denumiri si fabricatii...Si le luam...Sa luam si muzica drept medicament pentru suflet si vom deveni mai toleranti si mai fericiti chiar si cind ascultam o melodie trista.Se cinta in jungla,se cinta in biserica,se cinta la nunta,se cinta pe scena sau oriunde ai sa transmiti ceva...Prin muzica poti spune enorm de multe,iar mesajul transmis il inteleg doar cei cu care esti pe aceeasi lungime de unda.Nu trebuie sa fie nici o suparare daca,nefiind pe aceeasi lungime de unda cu cei care cinta, nu ii intelegi.Asculti altceva.E atit de simplu.!

  • Da,Alexa,ascultam ce ne place noua,nu neaparat ce vrei tu sa ne placa.A ceasta piesa,spre necazul tau,ne place si acest lucru uneori,in anumite stari de spirit este suficient.Sa ne placa,sa ne creeze o anumita stare in concordanta cu sentimentele noastre din momentul auditiei.E o piesa frumoasa.

  • 155 celestin in 27.08.2009 /10:58

    hitul toamnei!cea mai tare piesa!

  • superba piesa love struck

  • [...] Again” - Xonia “Someone to love you” - Roller Sis “Se Thelo” - Vivien O’Hara feat Adi Sana - “Too late to cry” - Hi-Q “Lose You” - Hi-Q “Asa-s prietenii” - Anca Badiu “Fade [...]

  • 158 Andrada R in 02.10.2009 /20:18

    Doamne, cata cearta. S-a cam pierdut esentialul. Melodia e draguta, se potriveste cu o stare de spirit anume, nu poti sa o cataloghezi categoric buna sau nu. Si faza cu asemanarea intre ea si In and Out love, sau asa ceva, mie nu mi se pare ca seamana chiar deloc, doar versul uuuuu, dar linia melodica NU. Nu trebuie confundat un vers cu o linie melodica oh go on.Aici chiar nu sunt de acord cu cei care zic ca seamana,nu aduce deloc.

  • [...] august va prezentam piesa “Too late to cry“, semnata Vivien O’hara (cantareata de opera, studiaza [...]

  • ai dreptate... .nu trebuie sa vorbim urat,dar fii si tu corectatongueiesa asta e valoroasa?iti transmite ceva???mai sunt atatea piese ca aceasta... .cred ca deja i se face prea multa publicitate si nu merita!

  • Nici nu seamana cu melodia a lu' Armin Van Buure - In And Out Of Love happySi pe deasupra se termina ca ceaiul winking

  • m-am saturat sa scriu pe atatea linkuri. chiar nu vede nimeni ca aceasta melodie este un plagiat dupa armin van buuren "in and out of love" chiar nu observa nimeni mizeriile din muzica romaneasca? chiar nu observa nimeni cum sana ala se da drept tiesto in videoclip????? Doamne ce zdrente de oameni. Doamne ce mizerii, ce falsi, ce hoti imputiti!!!!!!!!!!!!!

  • OMG ! Macar daca ai fi citit comentariile, nu esti singurul care crede asta insa iti spun un lucru: tu chiar nu intelegi ce nu e plagiat ? tu chiar nu inteleg ca subiectul asta e inchis demult ?! Te rog, nu mai reveni si tu acum la subiectul asta... mi-a ajuns atat mie cat si celorlalti, daca tie ti se pare ca e plagiat... bravo tie dar nu ne zapaci si pe noi la cap. Dute si colinda alta "usa" cu asta.

  • e copiata clar...imi pare rau pentru fanele lui adrian dar mi se pare ff penibil ca piesa ta de debut ca artis solo sa fie plagiata!!!

Adauga comentariu
 
CONCURSURI & URBAN.RO SOCIAL