Top prioritate: MUZICA!

 

lb-riga-hr-resized

 

Ma deranjeaza mult un lucru la artisti, ceva ce n-am avut ocazia sa le spun direct: reactia unora atunci cand scot un single mediocru si totul incepe sa le mearga prost! Cand nu mai au concerte, nu le intra piesa pe radiouri, nici presa nu mai e interesata de ei etc. In acel moment, foarte multi artisti incep sa dea vina pe cei din jurul lor, incep sa ii schimbe pe cei cu care lucreaza: schimba impresarul, schimba managerul, schimba dansatorii, schimba casa de discuri, schimba PR-ul... Toti sunt varza, toti sunt incompetenti, toti ii trag in jos, din cauza lor le merge prost si nu mai au succes! Nici macar prin gand nu le trece ca... poate... pur si simplu au scos o piesa naspa si ar trebui sa se concentreze pe urmatorul single. :| Este imposibil sa scoti hituri pe banda rulanta, la fel cum nu e ok sa ai 2-3 single-uri consecutive varza.

Relatiile te ajuta doar pana intr-un anumit punct, mai departe cred ca muzica este cea mai importanta. Asta NU inseamna ca imaginea, PRii, managerul si impresarii nu sunt importanti! Dar uitati-va si la artisti precum Inna, David Deejay, Play & Win, Sylvia si Dj Rynno: s-au facut cunoscuti fara vreo casa de discuri, fara PRi, fara sustinerea unor super manageri... La unii dureaza mai mult pana sa se afirme, la altii mai putin, dar tot muzica este cea care conteaza cel mai mult! Iar artistii praf, care au succes doar fiindca stiu pe cine trebuie, dispar rapid.

In incheiere va urez... spor la compus. Inspiratie. :)

Taguri: top., muzica

55 comentarii

  • foarte ok textul tau. o mica atentie, niciunul nu este artist, vip , si asa mai departe, sunt simpli oamenii care fac muzica, sau poate nici pe aia in unele cazuri (acelea fiind cazurile in care se duce cumpara o melodie si o canta). cel putin eu asa ii vadhappy
    spor!

  • Sunt de acord cu articolul tau partial.Insa ar trebui sa fii de acord cu mine ca exista si artisti care desi scot piese foarte bune si cu siguranta au ceva de spus in muzica romaneasca,sunt "ingropati"pe criterii subiective,ale managerului sau ale casei lor de discuri.Cel mai grav este insa cand exista favoritisme.

  • Am auzit de multe ori acest subiect paranoic: radiourile ne vor r?ul, casa de discuri ne sap?, e o conspira?ie mondial? împotriva noastr?. Nu e a?a. Dac? ai un produs de calitate toat? lumea te ajut?, te promoveaz?, te sus?ine. Dac? nu... nu.

    @Deea: eu n-am v?zut favoritisme nic?ieri în industria muzical? româneasc? de 13 ani de când am trup? (?i m-am s?turat s? aud aceast? prejudecat?). Am v?zut îns? arti?ti buni cu melodii bune care au succes. ?i al?ii mai pu?in buni care nu au. It‘s that simple.

  • O vorba de duh venita de la o prietena care a lucrat o vreme cu persoane publice: "Romania are foarte putine VIPuri. In schimb colcaie de persoane cu fite".

    Cred ca face un rezumat bunicel al situatiei, chiar daca intr-un mod mai plastic.

  • @florin Te contrazic, si te contrazic din pdv-ul ascultatorului de muzica buna. Atata timp cat o formatie ca Vita de Vie nu este data la radio... nu zic ca radio-urile nu isi urmaresc interesul, intr-adevar poate si consumatorul de muzica este mediocru pe plaiurile noastre, sau poate eu am asteptari prea mari, dar practic sa interzici la radio orice inseamna chitara cu distorsie(sper ca m-am exprimat corect happy ) este chiar nasol.

  • 6 DJ Cata in 31.05.2009 /00:46

    Inna, David Deejay, Play & Win, Sylvia si Dj Rynno sunt artisti adevarati ? Sunt modele de urmat ? Deh daca o persoana ca dvs cu o "experienta vasta" in "PRi" si case de discuri cred ca ei sunt mari si tari... surpriza. Ei sunt cola la cutie, sunt chipsuri. Si au multe e-uri, ca sa continui metafora.

    Mai mult de atat, sunt mediocri. Showl lui Inna e dezgustator si defaimator pt noi, mai ales ca-l face pe afara.

  • Nu imi baga vorbe in gura aiurea, ca eu nu am zis asa ceva, n-am zis ca ei sunt mari si tari si modele de urmat. winking Era vorba STRICT de muzica lor si de faptul ca au avut succes fara relatii (fara sprijinul unei case de discuri), piesele cu care s-au lansat au fost mega-hituri (inclusiv in afara tarii). Indiferent daca mie-mi plac sau nu (piesele, imaginea, showul, ei ca oameni etc).

  • De asta exista radiouri de nisa si radiouri comerciale...

  • Cam asa e peste tot, un artist are in spate un intreg sistem bine pus la punct. Daca in Romania ai un om, doi, trei... In America ai o 'armata' de oameni care compun pentru tine, se ocupa de imaginea ta, de showul tau, de absolut tot. Sunt putini care isi fac singuri 'partile artistice'.

  • 10 Andrrada in 31.05.2009 /10:35

    Inna, David Deejay, Play & Win, Sylvia si Dj Rynno nu au casa de discuri? Sau nu au avut la inceput? Nu stiam!

    Dar se poate sa ai si muzica comerciala, buna si sa nu fii promovat! Artisti PRAF dispar rapid... Dar vin alti in locul lor din pacate! Cand va veni ziua cand se va curata piata muzicala din Romania de gunoie? Cand va veni ziua cand vom vedea pe prima pagina din ziare X are succes in America, X lanseaza un nou album! Nu X divorteaza, se impaca, se casatoreste, se cearta cu Y!

    Si degeaba ai o casa descuri in spate! Casele de discuri (unele) nu stiu din pacate sa promoveze lucrurile bine! Exemple pot da multe ( unul: videoclipul si melodia lui Alex) Si asta nu se intampla numai in Romania! Cazul PCD cu videoclipul scap pe net... inainte de lansare la o calitate proasta! Pacat... Muzica buna au multi! Dar se pare ca asa cum ai spus si tu e nevoie de relatii la inceput! Doar dupa aceea numai muzica te mai tine happy!

  • Nu au avut la inceput. S-au promovat pe net.

    Nu se va curata niciodata de gunoaie, fiecare domeniu are gunoaiele sale!

  • 12 DJ Cata in 31.05.2009 /10:38

    Mi se pare complet aiurea exemplul, pentru ca respectivii au ajuns "acolo" prin cel mai bun stil muzical - stilul copy/paste.
    Poate mi se pare mie si Inna, Morris, Play&Win nu suna la fel...

    Plus ca TOTI au casa de discuri, legaturi in radio si publicitate gratuita. Hai sa fim seriosi... S-a dus Inna cu CDul in mana la radio, crede cineva asa ceva ?

  • 13 Andrrada in 31.05.2009 /10:44

    Asa e. Macar sa nu le mai avem pe prima pagina in "ziarele" de monden happy!

  • 14 Andrrada in 31.05.2009 /10:47

    Inna a avut Hot-ul care a invadat internetul! La radio nu a ajuns asa de repede! Eu stiam melodia sa cu mult inainte sa ajunga la radio, de pe internet la fel cum o stiau multi! Daca avea succes pe net, posturile de radio au luat-o in playlist, nu a mai fost nevoie de "dusu cu CD in mana"! Melodia nu o dadea nimeni la radio daca nu era atat de ascultata de public!
    Stilul "copy/paste" e stilul pe care ascultatori unui radio il cer! Radiourile sunt comerciale! Dau ce se cere happy!

  • si cine le asculta?noi nu..sa bazaie linistiti in banda lor de fm

  • ok, dj cata. hai sa ti spun un secret . nicaieri in lumea asta nu exista publiciate gratuita ! laughing in niciun domeniu laughing mai mult decat atat, nu exista nimic "gratis". totul se plateste pe lumea asta . si asta nu trebuie sa crezi ca scrie hehe pe monden.info. cauta si tu, informeaza te. indata ce o sa te convingi o sa intelegi mult mai multe si o sa privesti altfel ce se intampla in jurul tau

  • si inca ceva legat de comparatia ta cu cola. sa inteleg ca tu nu bei cola, numai sucuri naturale si apa plata nu ? sau sa nu ne fererim la tine. lumea nu bea cola, numai sucuri naturale si apa plata, nu ? hai ma... cand un produs muzical este asociat/comparat cu cola este asociat/comparat si cu succesul bauturii respective pe piata. si pyuric despre asta vorbea, nu despre "e-urile" muzicii romanesti winking

  • 18 DJ Cata in 31.05.2009 /11:26

    Andrrada, e grav ce spui. Orice radio e comercial pentru ca in spatele lui sta o firma, care trebuie sa aibe profit/

    Radiourile dau ce cred ca e cool si trendy. Si de asta nu le asculta nimeni! Adica, se asculta in masina si in bucatarie!

    Toti se cred mari, adevarati guru in domeniu, si mai toti sunt varza, pentru ca incearca sa maximizeze audienta prin muzica facuta sa placa tuturor, celor multi. Si in general nu au habar ce fac si fac playlistul varza.

    Mie unul imi este greata de cum se prezinta situatia in asa-zisa noastra industrie muzicala si in radiouri. Si nu pentru ca sunt eu "special", ci pentru ca e de-a dreptul strigator la cer cum ni se baga pe gat produse muzicale de prost gust, iar cei ce pot lua atitudine tac malc. Ca asa e trendy.

    Eu ma opresc aici.

  • 19 DJ Cata in 31.05.2009 /11:28

    Imi place gandirea ta... adica Inna daca iese la radio, plateste sau presteaza intr-un fel sau altul, nu ? Bravo, asa e - nimic nu e gratis.

  • da, plateste, dar nu in modul in care sugerezi tu... radioul difuzeaza o piesa care place la multime => multimea asculta radioul => radioul ia bani din publicitate ...
    e simplu straight face

  • Dac? ?ie î?i place Vi?a de Vie (care ?i mie îmi place) dar la restul de 95% din ascult?torii de radio români nu le place -> radioul acela nu va difuza Vi?a de Vie.

    Dar VdV sunt pe Guerrila, City FM etc. Acolo unde lumea ascult? rock. Deci nu v?d care e problema.

  • @DJCata: ai dus discu?ia în cu totul alt? direc?ie! E?ti off-topic, m? mir c? Pyuric nu-?i ?terge comentariile pentru c? NU A DAT EXEMPLU DE CALITATE! A dat câteva exemple de trupe care s-au lansat f?r? cas? de discuri, atâta tot.

  • @dj cata : "Radiourile dau ce cred ca e cool si trendy. Si de asta nu le asculta nimeni! Adica, se asculta in masina si in bucatarie" nu le asculta nimeni ? raised eyebrows si de unde ai tras concluzia asta ? cred ca te ai uitat la nr de ascultatori , asa i ? atunci nu te ai uitat bine laughing
    eu sunt de acord cu tine cand spui ca la radiouri se pune in general muzica de proasta calitate, dar asta e vina majoritatii ascultatorilor... ei fac legea...

  • 24 DJ Cata in 31.05.2009 /11:37

    Scuza-ma, nu m-am facut bine inteles.
    M-am referit la aparitiile Innei la radio prin prezenta in carne si oase.
    Si barometrul publicului este... o cifra pe un chart ?

  • 25 Andrrada in 31.05.2009 /11:38

    E grav ceea ce spun? E un adevar! Nu o spun eu! O dovedeste piata!
    Poate tu nu asculti! Dar alti asculta happy! Asta-i piata! Si cand "alti aia" fac "audienta" la o melodie radio-ul o va repeta! De ce sa ii piesa lui ca melodia e varza? DAca se asculta inseamna ca e buna happy!

  • @Hehe: formula ta este adev?rat?, fiecare radio alege muzica ce se potrive?te ascult?torilor lor.

    @Dj Cata: iar e?ti r?ut?cios ?i crezi în conspira?ii. Aveam 18 ani ?i eram doi studen?i de la Bra?ov cu p?rin?i ingineri când melodia noastr? a fost preluat? de Radio Contact. Apoi am trecut o preselec?ie ?i am devenit prezentatori la Atena1. Niciodat? n-am avut pile sau bani. Doar frustra?ii î?i g?sesc scuza în conspira?ii... noi restul muncim s? facem un produs bun

  • laughing tot timpul vor fi articole despre gunoie in asa zisele ziare de "monden", pentru ca OTV-ul se vinde, NIKITA se vinde, NAOMI apare si zice a fost tunsa si se va vinde.
    subiectul a derivat mult, oricum, Romania NU are artisti cand vine vorba de muzica(exceptand putine cazuri). tare sunt curios daca toate trupele astea aparute peste noapte ca ciupercile dupa ploaie, suna la fel de prost precum Kat de Luna in costinesti ??

  • 28 DJ Cata in 31.05.2009 /11:50

    Nu, sunt un om cat se poate de normal. Si beau ocazional cola.
    Sunt nemultumit, dezgustat de unele produse gen Play & Win si de felul cum radiourile isi duc bataliile.
    Asa ca atitudine fata de ce nu imi comvine.

  • Traim intr-o societate de consum. Ori te adaptezi, ori mori. Simplu. Calitatea apartinei elitei. Daca vrei sau nu sa faci parte din ea, e problema ta.

    Si prin elita sa nu se inteleaga o delimitare mediatizata sau ceva stabilit in functie de avere.

    Daca simti ca preferi Celine Dion sau Patricia Kaas in loc de Inna, e alegerea ta. Fiecare artist compune dupa cum doreste. Si pentru fiecare artist exista un public. Daca tie nu iti place produsul X, atunci nu il cumpara. Simplu. Daca nu iti place ce e la radio, atunci fa-ti un CD cu muzica preferata sau uploadeaza-ti pe Player ce vrei.

    Nu?

  • nu cred ca Inna isi compune melodiile happy

  • 31 DJ Cata in 31.05.2009 /13:19

    Sau, pot sa ma opun. Nu ? Ai uitat ca am si varianta asta.
    Cum fiecare artist are voie sa compuna ce muzica vrea, cum fiecare radio are voie sa isi aleaga muzica ce si-o doreste, la fel am si eu voie sa ii critic.

  • In principiu sunt de apreciat artistii pe care i-a mentionat Cristina ca au fost acolo, oamenii potriviti la momentul potrivit.Pe de alta parte, atat timp cat de exemplu Holograf scot piese foarte bune si sunt dati doar pe Europa FM, in timp ce Inna, care are 3 melodii ce seamana izbitor de tare una cu cealalta e data de 200 de ori intr-o saptamana, pe absolut toate posturile radio si TV, inclin sa-i dau dreptate si lui DJ Cata.In Romania nu exista un echilibru de difuzare intre muzia comerciala si aia mai deep, mai eleganta.Zicea Florin ca playlist-urile radio-urilor le fac ascultatorii, dar eu cred ca ascultatorii ar vrea sa auda si altceva, nu aceleasi beat-uri repetate in n si n melodii, cu voci lucrate pe computere, cu mult mult antares si multe sintetizatoare.In America daca Usher sau J. Timberlake sunt difuzati in prostie, la fel de mult se aude pe radio si Celine Dion sau Christina Aguilera, chiar daca cele 2 voci feminine pe care le-am enumerat nu sunt atat de inchistate in comercial ca baietii numiti anterior.La noi daca o melodie nu e ritmata, n-are nici o sansa sa fie in heavy rotation pe radio.As putea sa numar pe degete baladele care au avut succes la radio si TV in Romania : Hi-Q - "Dor de tine, dor de noi", Akcent - "Suflet pereche", 3SE - "Clipe", Voltaj - "Acolo" si poate si altele cu succes ceva mai trecator.In schimb orice porcarie cu onomatopee si zbenguieli iese pe piata, vezi Fly Project - "Raisa" sau Morandi - "A la lujeba", e hit de hit si rupe Romania-n doua.
    P.S. : De curand am redescoperit o trupa din Moldova pe care o stiam de la "Cheama-ma, atinge-ma", au un featuring senzational, din punctul meu de vedere, cu Vali Barbulescu.Se cheama "Send your love" si, incredibil, melodia asta n-a fost difuzata de nici macar o statie de radio sau TV in tara noastra.Ascultati-o si dupa o sa-mi dati dreptate, e mai reusita decat macar 65% dintre piesele ce se aud pana la saturatie zilnic pe Kiss, Radio 21, Pro Fm etc.

  • bravo! scurt, clar, si la obiect asa cum numai u stii sa fii. happy winking

  • It's not that simple...Sunt multe dedesubturi in asa zisa industrie muzicala romaneasca...Iar favoritisme si jocuri de interese existau inca de pe vremea "anticelor" trupe Andre sau 3SE si vor exista mereu...

  • Florin nu pot sa cred ca tu sustii ca playlist-urile de la radio le fac ascultatorii...ai atatia ani de muzica in Romania. As avea multe de spus dar nu mi permit sa ingrop oameni de langa mine. O singura intrebare am..cum ti se par nominalizarile de la RMA?

  • Multumesc Puricel.Un articol pe placul meu!

  • Pai draga Adi, si trupele de mai sus , pe care le-ai mentionat tu la categoria "muzica usoara" in sensul peiorativ al cuvantului, au balade pe albumele lor. Ia si pune mana pe un album Morandi, spre exemplu. E imposibil sa nu gasesti pe unul din cele 3 macar un blues, care desi suna foarte bine,nu a fost lansat din varii motive.
    "Raisa" si " A la lujeba" au prins foarte bine fiindca era in plin sezon estival. Asta se cere,asta se asculta. Dupa 3 ani de zile, inca mai ai in memorie "onomatopeele" de genu'.
    Si hi-q au avut onomatopeele lor care au prins f bine la public, si Akcent, si Voltaj s.a.m.d.
    Daca lumii ii place, si vrea sa asculte,nu are decat. Cine nu suporta, sa inchida radioul si tv-ul si sa asculte muzica din propriul playlist, facut acasa la dansul. winking

  • @Dj Cata: Vorbesti neinformat (ca sa nu mai spun ca ai deviat discutia si mi-ai pus vorbe aiurea in gura). "Feel", "Sexy Thing" si "Hot" nu erau copy-paste cand au aparut si au avut super mare succes PE NET. Pe Internet au pornit... Poate ca mai lansasera si alte piese online, insa acestea au fost cele cu care au lovitura. De acolo piesele lor au ajuns in masinile oamenilor, in cluburi... Radiourile le-au preluat si ele ulterior. Cu o casa de discuri au semnat ulterior.

    Nu asculta nimeni radiouri!? Sper ca glumesti. rolling on the floor

    Kiss FM, Radio 21, Zu si Pro Fm baga piese comerciale, pentru masa. De asta au cea mai mare audienta. Europa FM, Magic Fm, One Fm, Itsy Bitsy, Deea, Vibe Fm etc --> alta nisa (si cu asta am spus tot).

  • "Pentru fiecare artist exista un public": CORECT! Iar noi analizam piesele si artistii din punctul de vedere al targetului lor. Daca noua personal ne place totaaaal altceva sa ascultam, asta e partea a doua.

  • Alex, Morandi au 2 balade extrem de reusite, "Crazy World" si "By your side", dar nu le-au lansat tocmai din teama de a nu fi difuzate si promovate pe masura asteptarilor lor.In schimb, au preferat sa lanseze tampenii precum "Afrika" si "A la lujeba", care numai muzica buna nu se pot numi.Cat despre Akcent, da, sunt fanul lor si nu-mi amintesc sa fi avut baietii astia vreo melodie cu "onomatopee".
    Iar asta cu "sa inchida radio-ul si sa asculte in Winamp acasa" mi se pare o copilarie...ieri am vazut-o pe Crina Mardare la TVR, alaturi de Bubu "bate tare-n tobe" si a zis intr-adevar un lucru foarte foarte adevarat : in Romania ar trebui sa invatam sa clasificam muzica buna si muzica proasta, sa invatam sa ne cizelam urechea si gustul, asa cum facem cu o carte buna sau mai putin buna.Orice mi-ai spune, Kiss FM, Radio 21, Radio Zu si toate radio-urile astea mari dau mai bine de 50% muzica slaba, furata, copiata, simpla si care sa faca rating si bani.

  • Ok, deci problema in Romania este ca muzica ascultata este mediocra, pentru ca sa fim seriosi Inna si nu mai stiu ce "DJ"-ei se vehiculeaza pe aici sunt mult sub mediocri. Ca noua, romanilor ne place sa ne balacarim in muzici de 2 lei e altceva si chestia cu nisa nu mi se pare o solutie pentru ca de exemplu VDV nu este o formatie "underground" sau mai stiu eu ce, este chiar mainstream, face muzica super variata insa nu place urechilor dj-ilor de radio sau persoanelor care iau decizii fix bazate pe prostia majoritatii. Nu vreau sa dau exemple de alte formatii care sunt undeva intre underground si mainstream cu muzica de calitate si se zbat sa supravietuiasca, am dat exemplu de formatie care *stie sa cante* si mai mult, face spectacol. Nu va imaginati cat de penibili sunt cei de la "Play&win" intr-un asa zis "concert"... dar stiu... vorbim despre radio.

  • poate pt anii aia de muzica zice ce zice. playlist urile le fac ascultatorii clar ! si aici nu ne referim la top uri, pt ca tu probabil la asta te referi la faza cu ingropatul. e adevarat ca fiecare radio are preferintele lui mai mult sau mai putin influntate de diversi factori, dar nu exista piesa "cu lipici" care sa lipseasca din playlist. cat despre nominalizarile la rma... alta discutie. in primul rand esti off topic, in al 2 lea rand, din punctul meu de vedere cel putin, premiile rma intra la aceeasi categorie cu casele de discuri: U F O s laughing fenomene (aparent) fara explicatie

  • pai asa zisii artisti cred ca daca au scos un single bun, restul vor veni de la sine. multi se supraapreciaza si au doar de pierdut din chestia asta

  • "Relatiile te ajuta doar pana intr-un anumit punct, mai departe cred ca muzica este cea mai importanta. Asta NU inseamna ca imaginea, PRii, managerul si impresarii nu sunt importanti! Dar uitati-va si la artisti precum Inna, David Deejay, Play & Win, Sylvia si Dj Rynno: s-au facut cunoscuti ...''

    din paragraful asta eu inteleg ca inna sylvia david deejay si play & win fac muzicalaughing, a da, si sunt artisti. voi ce intelegeti prin artisti?
    pt mine inna si ceilalti sunt un mare 0 dpdv muzical, si cu asta am spus tot.

  • dar pentru a deveni cunoscut trebuie sa scoti o piesa belea pentru a sparge gura targului, astfel incat sa nu ai nevoie de o casa de discuri, si cam putini artisti de valoare in ziua de azi

  • Si crezi ca se va reusi sa se schimbe vreodata asta? In Romania sunt mult mai multi oameni simpli carora nu poti sa le ceri sa asculte muzica , cultivata. Procentajul asta depaseste cu mult 50 %. Nu poti cere,de unde nu e.
    Pana una alta, daca nu iti place ceva, asta e varianta cea mai plauzibila: schimbi postul si gata i dont know Si te cizelezi singur,acasa la tine.

  • Later Edit: Imi permit sa las un link , ca sa ai o idee cum suna Afrika,la acest moment : LIVE . happy
    http://www.youtube.com/watch?v=Tw0c0J14j4E

  • in primu rand, nu scoti o melodie pentru "a sparge gura targului", cand faci muzica, o faci pentru ca ai de transmis un mesaj, la fel ca in orice alta latura a artei. insa...pe la noi, cei ce sunt promovati cei ce fac muzica pentru bani, de asta te asigur. cunosc multi oameni (din aria hh) care isi scot albume pe propiu buzunar, si nu traiesc din muzica, tocmai datorita faptului ca nu sunt promovati, pentru ca "nu prinde".
    in al doilea rand, foarte misto iti promovezi site-ul happy

  • Alex, pentru mine Morandi e o trupa total neprofesionista.Haide sa-ti spun si de ce: au albume slabe, din 12-14 melodii, doar vreo 3-4 sunt bune, ascultabile, restul sunt facute sa iasa la numar.Moga nu merge decat la ocazii rare cu trupa, in rest il lasa pe Randi sa "faca toata treaba".Se bazeaza mult prea mult pe show, vocile sunt slabute, iar lumea ramane afis, ca la teatru.Nu-si respecta fanii din Romania, desi sunt un proiect care are succes in tara si mai putin afara n-au scos niciodata o melodie in limba materna.Desi admit ca unele piese sunt chiar foarte bune ("Angels", "Fallin` asleep"), cred ca abuzeaza de beat-uri mult prea comerciale si mult prea asemanatoare cu piese mai vechi, hit-uri de afara.
    In fine, toate astea reprezinta doar simpla mea parere si pana la urma discutia nu era despre Morandi, eu doar am incercat sa argumentez de ce trupa asta nu e tocmai pe gustul meu.Prefer oricand Akcent, DJ Project sau Simplu.

  • sincer in afara de radio guerrilla, city fm si RFI (hai fie si europa fm, magic sau gold) restul radiourilor sunt niste MIZERII..... si la fel e si muzica difuzata de ei in frunte cu Inna, Akcent, David Deejay, Morris, Play & Win si alte nimicuri de genul asta. I-ati ascultat live? E un chin pentru urechi. desi garantez ca nu i-ati ascultat live pt ca nu au cantat niciodata live. doar peste negativ si chiar si atunci a fost un dezastru.

  • Apropo, priviti pe youtube!
    MelodyVision 1 - ROMANIA - Catalin Josan - "Oglinda Mea" HD

  • P.S. MelodyVision 1 - ROMANIA - Catalin Josan - “Oglinda Mea” HD
    E o performanta a lui Catalin Josan dar si a Play & Win

  • imi bag si eu nasu' p'aici... sau mai bine zis dejtele
    1. referitor la subiect: nu merge replica "nu am succes pentru ca nu ma dau la radio" si un exemplu este trupa Replik. Poate sunt eu varza dar nu prea-i aud la radio sau tv in schimb am mers la cateva concerte si pot sa zic ca lumea adora melodiile lor. Si eu happy deci... pentru a avea melodii placute nu tre' sa fii difuzat de 10.000 de ori pe zi la kissfm
    mai e si Giulia ... cat de bine a fost primita "Armele Jos" de public? si asta doar pentru ca a fost scapata pe youtube... fara NICIUN RADIO!
    2. referitor la muzica romaneasca... eu merg pe principiul "nu-ti place pune-ti dopuri in urechi"
    e exact ca vesnicul conflict intre manele si restul muzicii... n-ascult asa ceva dar nu suport "bai frate eu n-ascult manele ca e muzica pt gay" sau chestii de gen... cunosc manelisti mult mai civilizati si mult mai ok decat ascultatori holograf sau vita de vie(atentie, ma refer strict la ascultatori)
    nu muzica face omul winking de aceea nu cred ca poti critica ascultatorii din Romania dupa ce asculta
    zicea Adi de Raisa sau A la lujeba... ca au onomatopee si chestii de gen... te-ai gandit vreodata cat de bine prind astea in concerte? cauta pe youtube inregistrari din concerte ale trupelor de gen si vezi publicul cat sare si cat striga acele onomatopee? tocmai pentru ca sunt usor de retinut si persoanele care se duc la GENUL ALA DE CONCERTE pentru asta se duc... nu sa stea ca la teatru
    mie nu-mi plac decat 2 piese ale Innei dar daca vecinu de deasupra mea ar baga toata ziua numa' Inna mi-as pune castile-n urechi si as asculta d'ale mele
    mai grav e cand vreau sa-nvat si aseaza primaru' caruselul fix langa blocul meu si toata ziua il aud... dar aici e alta mancare de peste

    p.s: cam haotic mesajul meu dar is in graba big grin

  • Treaba e discutabila. Sunt de acord ca este importanta calitatea muzicii pe care o faci, dar totul tine de oportunitate si mai ales de bani. Am fost managerul unor trupe vreme de cativa ani buni si pot spune ca exista trupe/interpreti care fac muzica adevarata, dar sunt si vor ramane in umbra pentru totdeauna. Tot la fel de adevarat este ca tot felul de amatori si pafaristi, afoni si urechisti ajung sa tina prim-planul mass-mediei de profil. In ceea ce priveste prima categorie, in general cauza este una evidenta: lipsa banilor. In ceea ce priveste a doua categorie, explicatia este, in multe cazuri, opusul: banu' grup. De aceea, am constatat ca o echipa puternica in jurul tau te poate face "vedeta" daca dispui de bani suficienti, si te asigur eu ca, indiferent cat esti de varza, tot ajungi, macar pentru o vreme, in prim planul vietii artistice de pe la noi. Un popor care crede ca sarmalele si mamaliguta sunt mancaruri traditionale romanesti n-ar trebui sa fie greu de pacalit. Numai bine.

  • 55 allformusic in 10.06.2009 /22:15

    nici nu stiu cu ce sa incep....sa incep cu faptul ca nu se mai cunoaste adevaratul sens al cuvantului "artist" ,sau cu faptul ca silicoanele si colagenul fac legea? nu...o sa spun urmatorul lucru! despre "artistii" din zilele noastre...si tocmai mi-am muscat limba pentru ca nu mai exista asa ceva in zilele noastre (sau daca exista nu sunt promovati pentru ca nu intra intr-un anumit standard...ceea ce e foarte trist...) se vorbea mai sus de inna si sylvia si nu mai stiu cine....frate!!!! buna dimineatza!!!!! ele sunt artiste?? atat de jos se coboara stacheta?? adica voi vreti sa spuneti ca niste oameni care ar fi in stare sa apara goi pe scena numai ca sa aiba succes sunt artisti? si piesa aia ceva de genu..fly like a... what the fuck?!?!?!? asta numiti voi arta?? saracul mozart se rostogoleste in mormant.... si da! e adevarat in Romania se promoveaza muzica pentru oameni care nu mai simt...pentru oameni care nu mai au urechi sa asculte...pentru ca de fapt accentul se pune pe felul in care iti etalezi silicoanele si abdomenul bine lucrat la sala.... mai mergeti la biserica si treziti-va la realitate...adevaratii artisti mor de foame, pe cand fake-urile scot bani pe plagiaturi......e trist....imi pare rau ca trebuie sa spun totul asa urat , dar sa fii artist nu inseamna sa-ti pui cea mai scurta rochie, sa memorezi o linie melodica, sa o tragi intr-un studio...si sa incerci sa dresezi lumea sa-ti asculte "hitul"...sa fii artist inseamna mult mai mult decat atat....si in minciuna in care traim mi-e greu sa cred ca se va face lumina prea curand..... p.s imi place site-ul....faci o treaba buna!

Adauga comentariu
 
CONCURSURI & URBAN.RO SOCIAL