Recenzie The Mission Dance Weekend – ziua 1

Unul dintre evenimentele pe care le astept an de an cu sufletul la gura este The Mission Dance Weekend. Aflat la cea de-a patra editie, festivalul nu m-a dezamagit nici in acest an, atat ca line-up, cat si ca organizare.

Sunt un trance maniac si era imposibil sa ratez o seara ca cea de pe 5 august care i-a adus pe aceeasi scena si in aceeasi zi pe Paul van Dyk, Above & Beyond, Ferry Corsten si Gabriel & Dresden, plus cel mai iubit duo trance romanesc, Snatt & Vix. Ce au pus acestia in seturile lor ati putut vedea ieri in acel setlist mult asteptat.

Tot ieri am vizionat impreuna cateva imagini cu nebunia care a fost in prima zi la The Mission Dance Weekend. Acum sa trec in revista impresiile mele personale privind gig-ul ce a avut loc pe Plaja Hanul Piratilor din Navodari.

Fiecare eveniment de o asemenea amploare este un bun prilej pentru fanii trance din tara de a se intalni si de a-si reaminti impreuna cum a fost la party-urile din trecut si de a-si impartasi asteptarile cu privire la evenimentul la care urmeaza sa participe.

Asa am facut si eu cu MaDi, un producator upcoming din Bucuresti despre care vom auzi multe in urmatoarea perioada, respectiv Suncatcher, un producator trance roman despre care sunt sigur ca stiti.

Strict despre organizare pot spune ca accesul publicului s-a facut fara probleme prin cele 5 sau 6 porti. Singura nemultumire a mea din prima zi a TMDW a fost sonorizarea cu probleme din startul evenimentului, respectiv pana la intrarea la butoane a lui Paul van Dyk. Ce-i drept, Snatt & Vix si Gabriel & Dresden au fost obligati de timetable sa mentina volumul cat mai jos pana la venirea greilor din main.

Snatt and Vix – Live @ The Mission:

Cu toate astea, Snatt & Vix, romanii cu care ne mandrim pe scena trance mondiala au avut un set foarte bun de incalzire, care a inclus printre altele Sleepwalkers de la Dakota (aka mr. Markus Schulz), W&W – Impact si Skytech – Sirens. Fie vorba intre noi, setul lor a fost neasteptat si surpinzator de trancy avand in vedere ora la care au pus. Totusi, prestatia lor a fost dominata de un 129-130 BPM si s-a incheiat cu prezenta pe scena a Alexandrei Badoi, cea care a intrepretat Cold Shower si I Love My World.

Gabriel and Dresden – Live @ The Mission 2011:

Au urmat Gabriel & Dresden, cei care, dupa o pauza de nu mai putin de 4 ani, s-au reintalnit in decembrie 2010 si au pus bazele unei colaborari de exceptie. Acestia mixeaza la mai toate evenimentele importante din lume atat in warm-up, cat si in after si reusesc sa induca publicului o stare pozitiva. Asta se datoreaza stilului lor original vocal-progressive, a multitudinii de mashup-uri reusite pe care le includ in seturile dor, dar si a vechilor productii semnate de ei.

Paul van Dyk 1 – Live @ The Mission Dance Week-end

Supriza serii a fost pentru mine Paul van Dyk. Nu sunt cel mai infocat fan al lui, dar cu show-ul cu care acesta a venit la Navodari a reusit sa ma faca sa numar zilele pana la lansarea noului album de artist intitulat Evolution. Setul lui Paul van Dyk are destule piese neidentificate astfel incat sa ne dam seama ca o parte dintre ele fac parte de pe noul sau material. Cum ar spune trancerii, Paul van Dyk ne-a ciocanit bine de tot cu stilul sau energic. A interactionat foarte bine cu publicul, iar la final a coborat in fata multimii pentru a face fotografii cu fanii carora le-a acordat o multime de autografe. Unde mai pui ca el era omul care controla atat jocul de lumini, cat si pe cel al tunurilor de fum pe care le actiona in functie de linia de bass. Intr-un cuvant, genial. Paul van Dyk si-a terminat setul intr-un mare stil. Home si Let Go au fost cantate la unison de publicul de pe plaja din Hanul Navodarilor, iar lordul muzicii trance si-a terminat setul in aplauzele a mii de fani. Imediat dupa, a urmat un show de lasere asigurat de Finlandia, acelasi de la Tiesto’s Club Life 2011 Tour @ Arenele Romane.

Este a doua oara cand ii vad live pe baietii de la Above & Beyond. In Romania nu au venit in formula completa de 3, ci doar cu Paavo si Tony. Suficient pentru un set exceptional si o sincronizare perfecta cu ecranul de mari dimensiuni pe care britanicii proiectau mesaje si imagini care sa ajunga direct la inimile fanilor. Group Therapy, numele noului album si conceptul cu care acestia merg in toata lumea nu putea sa inceapa decat cu piesa de intro de pe album: Filmic.

Above and Beyond – Live @ The Mission 2011:

A urmat remixul duo-ului Norin & Rad pentru Estiva – Better Days, hitul Around The World de la Arty, cateva productii de la Tritonal si Norin & Rad, rollercoaster-ul Above & Beyond – Formula Rossa pe care am sarit de nu mai stiam ce e cu mine, inca vreo 2 productii de la Arty si Mat Zo si noul single You Got To Go, remixat de Kyau & Albert. Setul britanicilor s-a terminat cu Prelude, On a Good Day (Metropolis), piesa care nu lipseste de la niciun gig al britanicilor si clasicul Can\’t Sleep remixat de Super8 & Tab, una dintre piesele mele favorite in 2011. Above & Beyond si-au luat ramas bun de la romani cu o alta piesa emotionanta, Sun In Your Eyes, acompaniata de mesajul Sunt unele lucruri pe care ni le amintim toata viata.

Above and Beyond – 2

Seara s-a incheiat cu Ferry Corsten, dj pe care l-am mai vazut la Liberty Parade 2009. Olandezul a inceput, cum era de asteptat, cu Feel It si Check It Out si a continuat cu Barbizon de la Kyau & Albert, clasicul Made of Love, Beautiful, dar si cu noul single cu Armin van Buuren intitulat Bruut, piesa pe care v-am prezentat-o zilele trecute. Desigur, Ferry nu putea sa treaca cu vedere remixul lui Arty pentru Punk, un adevarat stormer pe toate scenele trance din lume.

Ferry Corsten & Armin van Buuren – Bruut:

Aceasta a fost prima zi a The Mission Dance Weekend 2011. Va invit sa ne uitam peste setlist-ul serii si sa il completam impreuna. Voi cum ati simtit atmosfera de acolo?

Selena Gomez in Elle Mexic