Skip to content

Naomi Osaka este noua imagine Louis Vuitton

Naomi Osaka a fost anuntata drept cel mai nou ambasador Louis Vuitton printr-o fotografie in care starul tenisului poarta o rochie cu pliuri asimetrice imprimate cu desene de graffiti din colectia pentru primavara-vara 2021.

Castigatoare a trei titluri de Grand Slam, Osaka se afla in prezent pe locul al treilea in clasamentul WTA. In ultimele luni, succesul ei a depasit granitele tenisului, fiind mentionata in cele mai prestigioase publicatii din lume.

Revista Sports Illustrated a numit-o “Sportivul anului”, Forbes a declarat ca este cea mai bine platita femeie-sportiva din toate timpurile, Time a adaugat-o in Top 100 Cei mai influenti oameni din lume. Pe langa acestea, Osaka a aparut pe coperta Vogue a lunii ianuarie 2021 intr-o rochie Louis Vuitton.

Naomi a scris pe conturile de socializare: “O poveste amuzanta: cand aveam 16 ani, i-am cumparat mamei o geanta LV cadou de ziua ei. Si de atunci, a devenit o traditie. Oare sa fie momentul asta un cerc inchis? Da.”

In declaratia oficiala, Osaka a continuat spunand ca “Dincolo de tenis, cea mai pretioasa pasiune pe care o am este moda. Si nu este un alt brand mai iconic decat Louis Vuitton. E o onoare sa lucrez cu Nicolas, e un designer pe care il admir atat de mult si impartasim o dragoste comuna pentru cultura si stilul japonez. E un adevarat vis devenit realitate sa fiu ambassador global al brandului.”

Nicolas Ghesquière, directorul de creatie al liniei feminine Louis Vuitton, a surprins imaginile din noua campanie si a rasfatat-o pe tenismena cu complimente: “Naomi este o femeie exceptionala care reprezinta generatia ei, e un model de urmat pentru toata lumea. Cariera si convingerile ei sunt inspirationale.”

In timpul pandemiei, s-a folosit de atentia pe care primit-o la U.S. Open pentru a deveni una dintre cele mai vizibile activiste ale miscarii Black Lives Matter.

Fiecare dintre mastile de protectie purtate pe terenul de tenis a fost personalizata cu numele uneia dintre victimele agresiunilor politiei din SUA fata de comunitate afro-americana.

In lumea modei, Osaka a fost apreciata pentru faptul ca este mandra de originile haitiene si japoneze ale parintilor sai si poarta elemente specifice culturilor locale ale acestora precum esarfele infasurate pe cap ale designerilor din Haiti. Anul trecut, s-a remarcat printr-o colectie realizata in colaborare cu brandul japonez ADEAM lansata la New York Fashion Week. 

Incepand cu anul 2016 cand a intrat in primul turneu de Grand Slam, ascensiunea lui Naomi Osaka in clasamentul tenisului mondial a fost rapida si a culminat cu  titluri castigate la U.S. Open si Australian Open.

De-a lungul carierei in randul profesionistilor care a inceput in anul 2014 cand avea numai 14 ani, radacinile lui Osaka au fost esentiale in parteneriatele pe care le are cu branduri din lumea tenisului si din afara ei.  S-a nascut in Japonia, la varsta de 3 ani familia ei s-a mutat in SUA, initial in Long Island si ulterior in Florida. 

A inceput sa joace tenis alaturi de sora ei mai mare, Mari, care joaca si ea in circuitul profesionist. In 2016 a intrat in top 40 WTA iar in 2018 a castigat primul titlu la Indian Wells. In anul care a urmat, a devenit prima jucatoarea japoneza care a castigat un Grand Slam si primul jucator Asiatic care a ajuns numarul 1 in lume.

Are cetatenie dubla, fapt care i-a permis sa reprezinte Japonia la Jocurile Olimpice de la Tokyo care au fost reprogramate pentru 2021. De altfel, sportiva va deveni imaginea principala a Jocurilor prin cele 15 contracte de publicitate pe care le are cu sponsorii Olimpiadei: Procter & Gamble, All Nippon Airways, Nissin si prin partenerii personali: Nike, Nissan, Shiseido si Yonex, ale caror rachete de tenis le foloseste de mai bine de 10 ani.

Citește în continuare