Skip to content

Netflix a lansat primul magazin online cu produse din seriale: animatiile “Yasuke” si “Eden”au deja colectii. Preturile sunt de la 30 la 82 de dolari

Magazinul virtual Netflix are deja la vanzare tricouri si camasi imprimate cu „Yasuke” si „Eden”, doua seriale animate populare in trendurile platformei de streaming, iar acestia au anuntat ca in curand va exista si o colectie de haine si obiecte de decor inspirate de seria “Lupin”, concepute in colaborare cu Muzeul Luvru, noteaza The New York Times.

La lansare, ofertele includ produse inspirate de “Eden”, o animatie recent aparuta pe Netflix despre o fata crescuta de roboti, impreuna cu un set de tricouri si hanorace de la Hypland cu tematica in jurul animatiei “Yasuke”, disponibil pe platforma din aprilie.

Produsele variaza de la 30 la 82 de dolari, iar pe langa textile, fanii mai pot achizitiona si  un ceas Yasuke Haruto realizat de designerul Natalie Nguyen pentru 135 dolari sau o jucarie Eden E92 Kendama in editie limitata pentru 50 dolari.

Aceasta noua directie a Netflix este una strategica, anul trecut compania angajandu-l ca director de consumer goods pe John Simon, fostul VP si director de strategii globale pentru produse, design, merchandising si categorii la Nike.

Despre lansarea magazinului online, Josh Simon a explicat intr-o postare pe blogul companiei ca „ne place cand povestile depasesc ecranele si devin parte a vietii oamenilor. Ne uitam intotdeauna la modul in care putem extinde lumea povestilor noastre pentru fani, de la imbracaminte si jucarii la evenimente si jocuri captivante. De aceea lansam Netflix.shop ca o noua destinatie interesanta, care combina produse si povestiri bogate intr-o experienta de cumparaturi unica Netflix.”

In curand, la magazinul online Netflix vor fi disponibile si produse exclusive cu tematica din  “The Witcher” si “Stranger Things”, dar si o serie de haine cu logo Netflix, gandita in colaborare cu casa de moda japoneza BEAMS.

Pentru lansarea Netflix.shop, compania a lucrat cu trei designeri in devenire: Nathalie Nguyen, Kristopher Kites si Jordan Bentley, iar dezvoltarea platformei de e-commerce a fost facuta in parteneriat cu Shopify.

Momentan, produsele sunt disponibile in SUA, insa reprezentantii companiei au anuntat ca se vor extinde cu magazinul online si in alte locuri din lume.

Citește în continuare