Skip to content

Justin Bieber acuza H&M ca ii utilizeaza imaginea fara aprobarea lui si numeste noua colectie „un gunoi”. Brandul suedez raspunde ca are toate aprobarile necesare pentru a comercializa produsele cu portretul artistului.

Justin Bieber a lansat in decursul zilei de ieri un atac impotriva brandului suedez H&M. 

Cantaretul de origine canadiana a postat o serie de mesaje pe Instagram Stories in care isi exprima dezaprobarea fata de o noua colectie care utilizeaza imaginea lui si isi sfatuieste fanii sa boicoteze magazinele H&M.

„Nu am aprobat nimic din colectia de marfuri vanduta la H&M”, a scris Bieber. „Totul a aparut fara permisiunea si aprobarea mea. Nu as cumpara-o daca as fi in locul vostru”, a adaugat artistul.

Portretul lui Bieber apare pe o noua colectie de articole care include un hanorac, o bluza de tip rochie, un tricou si o geanta din panza. Nu este prima colectie de acest gen lansata de H&M, in ultimii ani a comercializat constant produse care includ numele sau fotografiile lui Bieber.

Pe langa imaginea artistului, unul dintre produsele cheie ale colectiei este un hanorac pe care apar imprimate versurile „I miss you more than life” preluate din hitul „Ghost”. Melodia care a ajuns pe locul 5 in topul american Billboard Hot 100 a  fost compusa de Bieber alaturi de Jon Bellion, The Monsters & Strangerz si Michael Pollack, fiind inspirata de persoanele decedata in perioada pandemiei. Videoclipul care promoveaza cantecul a avut-o ca protagonista pe actrita Diane Keaton, poate fi urmarit mai jos.

Hanoracul se vinde in SUA la pretul de 39,99 dolari si poate fi achizitionat impreuna cu o husa de telefon care include acelasi mesaj.

Intr-o a doua postare publicata pe Instagram Stories, Bieber si-a incurajat fanii sa stea departe de articolele respective: „Linia H&M este un gunoi. Nu am aprobat-o, nu o cumparati.”

H&M a emis deja doua declaratii oficiale drept raspuns la mesajele lui Justin Bieber. „La fel ca in cazul tuturor celorlalte produse si parteneriate licentiate, H&M a urmat procedurile de aprobare corespunzatoare” este mesajul transmis jurnalistilor americani ai revistei PEOPLE.

Retailerul suedez  a transmis o declaratie mai complexa catre publicatia WWD unde un purtator de cuvant a comentat ca au fost urmati toti pasii legali pentru comercializarea corespunzatoare a produselor. In plus, colectia va ramane in continuare la vanzare. „In stadiul de acum, trebuie sa analizam mai mult aceasta situatie pentru a intelege despre ce e vorba, inainte de a lua alte masuri.”

Colaborarile dintre Bieber si H&M au inceput in 2017, imediat dupa ce artistul a anulat ultima parte a turneului mondial Purpose din motive personale.

La vremea respectiva, colectia – intitulata „Stadium Tour” – era menita sa ofere o bucurie fanilor care nu au avut ocazia sa il vada in turneu si sa cumpere produse personalizate cu artistul preferat. Piesele vestimentare au fost vandute la preturi relativ accesibile si sunt comercializate inclusiv in prezent in magazinele din Romania si pe site-ul H&M.

Inaintea turneului „Purpose”, Bieber a mai colaborat cu brandul mass-market Forever 21 pentru o colectie de articole care includeau logo-ul oficial si imprimeuri cu fotografiile artistului care la vremea respectiva era idolul adolescentelor din intreaga lume. Ulterior, a lansat o colectie de accesorii in colaborare cu brandul Claire’s care a inclus palarii, huse pentru telefoane, perne si rucsacuri.

Intre timp, Bieber detine si propriul brand prin care lanseaza produse care ii poarta semnatura, atat in privinta designului dar si a logo-ului sau a unor elemente recognoscibile asociate lui.

In 2019, Justin Bieber a lansat Drew, o linie de imbracaminte promovata printr-un emoticon cu un zambet. Titlul colectiei face aluzie la numele mijlociu al artistului – Justin Drew Bieber. Mai mult decat un brand de haine, artistul si-a dorit sa creeze o comunitate in jurul conceptului „Drew House”, un loc in care „poti fi tu insuti si poti fi iubit, incurajat, in siguranta si apreciat”.

La cateva luni dupa debutul brandului, a lansat un set de articole vestimentare cu chipul lui Drew Barrymore. Pentru a promova colectia, a fost fotografiat purtand un tricou alb pe care aparea o fotografie cu actrita in tinerete, cand a jucat in filmul E.T. the Extra-Terrestrial, din 1982.

Descoperit la varsta de 13 ani de catre managerul Scooter Braun dupa ce ii urmarise videoclipurile de pe YouTube, Bieber a semnat primul contract cu RBMG Records in anul 2008.

La sfarsitul lui 2009, Bieber a lansat EP-ul „My World” si a devenit primul artist care a avut sapte piese dintr-un album de debut in topul american Billboard Hot 100. La 16 ani a lansat albumul de studio „My World 2.0” (2010), care continea hitul „Baby”. „Where Are U Now”, piesa lansata in 2015 in colaborare cu Skrillex si Diplo, i-a adus un premiu Grammy la categoria Best Dance Recording.

Al patrulea album de studio intitulat „Purpose” (2015) a fost discul cu cel mai mare succes comercial al artistului. Printre piesele celebre se numara „What Do You Mean?”, „Sorry” si „Love Yourself”.

Bieber a avut si cateva colaborari celebre printre care piesele „Cold Water”, „Let Me Love You”, „Despacito (Remix)”, „I’m the One” si „I Don’t Care”.

In 2020, Justin Bieber a lansat albumul „Changes”, dupa o pauza de cinci ani. Iar in 2021 a continuat cu materialul „Justice” care a primit 8 nominalizari la premiile Grammy.

Materialul discografic „Changes” a ocupat inca de la inceput prima pozitie in topul Billboard, dar a fost considerat o „revenire slaba a lui Bieber, o colectie de melodii lipsite de inovatie sau substanta”. Apoi au urmat single-urile „Stuck with U” cu Ariana Grande si „Holy” cu Chance The Rapper.

Revenirea de succes a lui Bieber a fost marcata de succesul albumului „Justice” lansat in martie 2021, devenind al optulea cel mai bine vandut artist al anului trecut. Printre hiturile cunoscute se numara „Lonely”, „Holy” si „Peaches”.

Justin Bieber este unul dintre cei mai bine vanduti artisti din lume, cu vanzari de peste 150 de milioane de albume. A primit numeroase premii, inclusiv un premiu Grammy, 15 trofee American Music, 20 premii Billboard Music, doua Brit Awards, un trofeu Latin Grammy si un record de 21 MTV Europe Music Awards.

In 2011, revista Time l-a clasat printre cei mai influenti 100 de oameni din lume, iar in anii 2011, 2012 si 2013, publicatia Forbes l-a inclus pe lista primelor zece cele mai puternice vedete internationale.

Citește în continuare

Rasinari, satul in care s-a nascut Emil Cioran, a fost desemnat cel mai atractiv loc turistic din Romania de catre Organizatia Mondiala a Turismului. Este in primele 32 de localitati turistice din lume, s-a remarcat printr-un joc interactiv pe Questo si o piesa de teatru jucata de sateni.

Organizatia Mondiala a Turismului a desemnat recent satul Rasinari drept cel mai atractiv loc turistic din Romania. Localitatea din judetul Sibiu a fost aleasa in cadrul competitiei „Best Tourism Villages”…

Citeste mai mult