TOMMY HILFIGER “New York”,’ noua colectie barbateasca a brandului energizeaza mostenirea prep si codurile formale ale croitoriei emblematice din New York cu un twist vibrant marca „Tommy”. Colectia a fost lansata la PITTI UOMO

Tommy Hilfiger a debutat cu o noua viziune a vestimentatiei masculine in cadrul Pitti Uomo la Palazzo Portinari Salviati, Florenta, Italia, pe 17 iunie 2025. Inradacinata intr-o abordare relaxata a vestimentatiei, prezentarea de 19 look-uri reimagineaza cu indrazneala stilul prep american printr-o lentila increzatoare si vibranta.
„Arta de a te imbraca elegant a revenit”, a declarat Tommy Hilfiger. „Toate cele mai inspirate embleme din cultura de astazi adopta un look elevat si au adus aceasta mare energie inapoi la traditiile croite si atemporalitatea Savile Row. Cand am dat nastere brandului acum 40 de ani, mi-am propus sa dau acestor coduri traditionale o intorsatura americana distractiva. Asta este ceea ce facem din nou astazi, introducand un nou capitol in povestea noastra de imbracaminte pentru barbati.”
„TOMMY HILFIGER New York” este o noua colectie vestimentara premium pentru barbati, compleuri si croieli preppy, menite sa prezinte o eticheta de arhiva navy penny crest ca parte a ofertei premium de la TOMMY HILFIGER. Colectia se va lansa in magazinele premium TOMMY HILFIGER, pe tommy.com si la principalii parteneri en-gros la nivel global in februarie 2026.
Pentru o singura noapte, Palazzo Portinari Salviati din Florenta a fost transformat in „The Hilfiger Social Club” – un cadru ingrijit in care stilul american a jucat dupa reguli noi. Locul de referinta al elegantei Renasterii italiene a imbratisat cultura clubului membrilor din New York cu o preluare in rosu, alb si albastru a barului Salotto. Invitatii s-au plimbat prin spatiu in timp ce distributia – reprezentarea suprema a stilului prep modern – a tinut prezentarea.



Cunoscatori ai modei masculine, inovatori ai stilului si persoane din primele randuri au fost invitati sa se cufunde intr-o lume a stilului vibrant Hilfiger. Lucien Laviscount, imaginea ceasurilor TOMMY HILFIGER, a fost insotit de VIP-uri, inclusiv Ryan Prevedel, Biondo, Ali Gordon si Rasmus Nielsen, care s-au amestecat printre modele, imbracate in piese rafinate din colectiile de vara si TOMMY HILFIGER New York.
Urmand sa se lanseze in primavara anului 2026, „TOMMY HILFIGER New York” reprezinta o noua expresie a vestimentatiei masculine, in care traditia intalneste modernitatea stilului preppy. Colectia este inspirata de codurile traditionale ale croitoriei newyorkeze, relaxate si actualizate prin codurile jucause ale brandului.
Colectia „TOMMY HILFIGER New York” este o abordare noua a simbolurilor mostenirii noastre, inclusiv costumul usor navy modernizat in tesaturi performante Air-dot; blazerul de golf reinterpretat din lana moale si tesatura texturata; costume din piese vopsite revigorate in culorile semnaturii noastre rosu, fildes si navy; si clasicul polo imbunatatit cu amestecuri de matase tricotate si finisat in dungile Breton deja emble matice. Maiestria si calitatea exceptionala sunt in centrul colectiei, cu costume casual dezvoltate in twill de calitate superioara de la cea mai importanta fabrica de textile Tessuti Di Sondrio din Italia.
Tinutele sunt relaxate si usor structurate; o abordare moderna a costumului imbina blazerele Prince-of-Wales in carouri cu pantaloni scurti relaxed-fit. Paltoanele sport casual sunt purtate pe blugi relaxati; un blazer vopsit in rosu Tommy este suprapus peste un pulover de cricket reimaginat, incadrand straturile de classic prep cu o noua vibratie.
Este vorba despre vestimentatia barbateasca redefinita prin stilul vibrant al mostenirii Tommy, purtata cu indrazneala si cu increderea de a iesi in evidenta