Galerie foto. 69 de tinute spectaculoase de la Gala UAD Fashion 2025, create de tinerii absolventi in design vestimentar.

De aproape trei decenii, gala UAD Fashion a devenit unul dintre cele mai semnificative momente din moda romaneasca. Anul acesta au fost prezentate 29 de colectii capsula apartinand absolventilor programelor de studii Licenta si Masterat din cadrul Departamentului Moda-design vestimentar al Universitatii de Arta si Design din Cluj-Napoca. Spatiul in care s-au desfasurat defilarile de moda a fost Muzeul Imersiv MINA.
Tema editiei a fost “Forward” (Inainte) iar motto-ul care i-a ghidat pe studenti si profesori deopotriva a fost „Transformarea pasiunii pentru moda in cariere/joburi profesioniste.”
O parte dintre studenti ajung sa lucreze pentru branduri importante la nivel national si european, precum H&M sau Alexander McQueen. Mai jos va invitam sa descoperiti tinerele talente care ar putea modela moda viitorului.

“Dirijorul” si motorul departamentului Moda-design vestimentar de la Cluj ramane Lucian Broscatean, alaturi de ceilalti coordonatori ai lucrarilor de licenta si master: Alina-Magdalena Andreica si Anca-Luiza Zaharia.
Mai jos gasiti o selectie Urban.ro cu cele mai spectaculoase sau elegante creatii ale absolventilor programului de licenta, promotia 2025. Fiecare rand din galeria foto include trei tinute din colectia cate unui tanar designer.







































Absolventii programului de master, promotia 2025:




















Raul-Valentin Matis

Unul dintre cei mai talentati absolventi ai UADFASHION, Promotia 2008, este designerul Oana Lupas. Ea a fost invitatul special al galei din acest an.
Despre brandul BOL Fashion of Nature, Oana declara: „Din dragoste pentru natura imi doresc sa transcriu emotia si sa o transmit mai departe. BOL Fashion of Nature renaste din dorinta mea de a descifra misterele lumii inconjuratoare si oglindeste arta de a observa viata in toate formele ei. BOL Fashion of Nature este o elegie pentru viata si frumusetea efemera, compusa cu rabdare intensa si cu un tempo senzorial. O marca din Transilvania, care aspira sa contureze un caracter inocent, jucaus si curios pentru oameni creativi, cu simtiri fine.”








