Calvin Klein lanseaza noua campanie pentru colectia de denim cu MINGYU in rolul principal. Starul trupei SEVENTEEN se remarca in cele mai noi modele de blugi inspirate din anii ’90

Calvin Klein dezvaluie astazi noua sa campanie cu artistul K-pop MINGYU in denimul toamnei anului 2025. Cu un stil natural si cool, MINGYU starneste dorinta pentru celebrul denim al brandului, cu noi stiluri pline de energie proaspata prin grafica de impact, stiluri tonale si straturi seducatoare de elemente de baza neasteptate.
O atractie remarcabila a sezonului, noul denim cu imprimeul CK Emblem reinterpreteaza monograma caracteristica a brandului intr-un imprimeu indraznet pe toata suprafata, care confera blugilor si jachetelor trucker un aspect curat si grafic. Modelul emblematic Straight Jean din anii ’90 revine in noi nuante vintage si inchise, inclusiv tonuri intense de indigo, ideale pentru a fi asortate cu o camasa larga cu nasturi sau un tricou cu logo, pentru un look relaxat si modern. Croiala slim a blugilor Slim Jean ofera o silueta eleganta, care se potriveste perfect cu un tricou clasic si o jacheta windbreaker, creand un look stratificat si indraznet. Blugii Carpenter Jean sunt creati cu o forma structurata si un stil inspirat de imbracamintea de lucru, in timp ce blugii 90s Taper Jean ofera o croiala precisa, care imbina designul clasic cu sensibilitatea contemporana.
Colectia de denim pentru toamna 2025 este acum disponibila pe calvinklein.com.



Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste.
Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024.