Skip to content

Actorul Junh Hae e vedeta campaniei de toamna 2025 TOMMY HILFIGER. Campania reinvie stilul preppy cu un spirit indraznet si vibrant.

Tommy Hilfiger dezvaluie campania sa pentru toamna 2025, „The Hilfiger Racing Club”, cu participarea simbolului sud-coreean din lumea divertismentului, Jung Hae In. Actorul, care spune ca emotia curselor este o metafora pentru propria sa cariera, aduce carisma sa placuta si increderea sa discreta stilului american clasic.

„The Hilfiger Racing Club” este declaratia de stil globala a TOMMY HILFIGER, care imbina farmecul preppy al nostalgiei cluburilor de curse cu spiritul contemporan. Protagonistul campaniei, Jung Hae In, se alatura familiei internationale Tommy, in continua crestere, formata din artisti, influenceri si creatori de tendinte, care mentin brandul in centrul atentiei culturale.

Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru toti fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale marcii, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare.

„Intotdeauna mi-a placut faptul ca TOMMY HILFIGER reprezinta un stil clasic, dar plin de personalitate”, a declarat Jung Hae In. „Imi place cand stilul te surprinde, cand piesele familiare sunt transformate cu detalii neasteptate care le fac sa para complet noi. Aceasta campanie surprinde aceasta energie si este emotionant sa fac parte dintr-o poveste care celebreaza atat traditia, cat si reinventarea.”

Cu o energie indrazneata si o perspectiva moderna, Jung Hae In surprinde in aceasta campanie spiritul unui nou tip de stil prep. In sincronizare cu atmosfera „The Hilfiger Racing Club”, el se misca intr-o lume a vitezei si rafinamentului, in ritmul sau propriu. Cunoscut pentru perspectiva sa vibranta si stilul rafinat, actorul contrasteaza cu miscarea din jurul sau – calm, concentrat si increzator in conducerea propriei calatorii.

Pentru colectia de toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi.

For the Fall 2025 collection, TOMMY HILFIGER returns to its brand heart in New York City to find inspiration, reworking the codes of the city’s prep heritage through new takes on layering and texture-play.  Jung Hae In reflecta spiritul colectiei intr-o garderoba care imbina rafinamentul cu farmecul relaxat. Camasile sunt reinterpretate in noi modele tartan, inclusiv intr-o nuanta calda de nisipiu si purtate sub o jacheta din piele de caprioara. Croiala este imbunatatita cu un palton lung din casmir bleumarin, in timp ce o vesta albastra din puf este purtata peste o camasa Oxford, alaturi de o cravata preppy, ca un omagiu adus traditiei universitare. Este o noua interpretare a garderobei moderne traditionale, care rastoarna traditiile stilului preppy cu radacini in New York prin twist-ul caracteristic Tommy.

„Reimaginarea stilului preppy a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o nota noua unui moment celebrat in calendarul social preppy.”

Campania marcheaza continuarea „You’re Invited, No RSVP Required” (Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii) – o noua declaratie de stil care inspira sezonurile viitoare si reimagineaza stilul preppy cu rebeliune, libertate si individualitate. A inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a plasat cu incredere numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1® pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei. Campania globala se bazeaza pe aceasta mostenire, aducand stilul preppy pe pista de curse cu povestea „The Hilfiger Racing Club”, avandu-i in rolurile principale pe actorul Nicholas Hoult si pe supermodelul si simbolul modei Claudia Schiffer.

Colectia de toamna 2025 este disponibila pe ro.tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.

Citește în continuare