Primark lanseaza o noua colectie de produse postoperatorii. Luna octombrie e luna de constentizare a cancerului la san

Primark a lansat campania anuala de constientizare a cancerului de san. Editia din acest an, intitulata „We’re with you”, isi propune sa sublinieze importanta autoexaminarii si a sprijinului necesar in toate etapele luptei impotriva cancerului de san. Campania aduce in prim-plan povestile a trei femei care se confrunta cu aceasta boala si este vizibila in vitrinele a peste 460 de magazine Primark din intreaga lume, precum si pe canalele digitale si retelele de socializare ale brandului. Prin intermediul videoclipurilor si imaginilor, acestea impartasesc ce inseamna sprijinul pentru ele si cat de importanta este autoexaminarea.
Campania Primark include, de asemenea, cea mai extinsa colectie de pana acum dedicata constientizarii cancerului de san, formata din 49 de piese, impartita in doua game:
Gama post-operatorie, care include produse special concepute, la preturi accesibile, pentru femeile afectate de cancerul de san si care sunt disponibile pe tot parcursul anului. Noutatea din acest an o reprezinta protezele mamare Primark, care se potrivesc in sutien si inlocuiesc forma sanului dupa operatie. Acestea sunt realizate din spuma moale turnata, fiind usoare si confortabile la purtare. Protezele sunt disponibile atat pentru cupa dreapta, cat si pentru cea stanga, in cinci marimi: S, M, L, XL si XXL, in toate magazinele, la pretul de 34 lei.


Primark a lansat, de asemenea, buzunare pentru proteze, care pot fi atasate la orice tip de sutien si pot fi folosite pentru a introduce proteza mamara. Buzunarele sunt disponibile pentru partea dreapta si stanga, in culorile alb si negru, la acelasi pret de 34 lei.
Gama post-operatorie include, de asemenea, un sutien fara sarma, cu fermoar frontal ascuns, precum si un sutien tip tricou cu inchidere frontala, ambele concepute pentru confort sporit si pentru a fi usor de imbracat si dezbracat dupa operatie. Toate sutienele post-operatorii sunt captusite cu bumbac sau material modal, oferind un plus de delicatete la contactul cu pielea. Acestea sunt disponibile intr-o varietate de culori, inclusiv negru, alb, roz pal si mocha.
Gama de solidaritate este o colectie in editie limitata, disponibila pentru a marca Luna Internationala de Constientizare a Cancerului de San. Aceasta include hanorace, tricouri, pijamale si lenjerie intima. Noutatile din acest an in colectie sunt: cardiganul cu croiala sculptata, pijamalele din material modal (pentru un plus de finete, intr-o nuanta noua de bej deschis), balsamul de buze hidratant, cana de cafea glazurata, masca faciala pe baza de gel cu efect hidratant, crema de noapte revitalizanta, pijamalele cu dungi si prindere tip halat si hanoracul oversized cu fermoar.
Preturile incep de la 25 lei, iar colectia este disponibila in toate magazinele din toate pietele, precum si prin serviciul Click & Collect (doar in Marea Britanie) incepand cu 1 octombrie.
Aflata acum la a cincea editie, campania include si o donatie de peste 1 milion de lire sterline catre organizatii caritabile din Europa si SUA. In Romania, Primark a donat 50.000 de lei catre Fundatia Renasterea si ii invita pe colegi si pe clienti sa sprijine strangerea de fonduri in magazine. Pana in prezent, Primark a donat peste 5 milioane de lire sterline catre organizatii caritabile implicate in combaterea cancerului, fonduri esentiale care au fost directionate catre cresterea gradului de constientizare, cercetare si servicii de sprijin pentru pacientii de cancer.
