Katy Perry e no. 1 in Billboard cu albumul Prism
Katy Perry ajunge pe primul loc in Billboard 200 cu albumul Prism, care reuseste si cele mai mari vanzari ale ei in prima saptamana de lansare. Prism a fost cumparat in 287 de mii de unitati in prima saptamana de la lansare si nu a beneficiat deloc de o campanie agresiva de promovare.
Katy Perry a vandut doar 47.000 de copii cu albumul One of the Boys, primul lansat sub numele de Katy Perry si care se indrepta spre acest stil, fata de precendetul, axat pe christian rock. Teenage Dream, cel mai mare succes al ei pana la ora actuala reusit sa vanda 192.000 de copii in prima saptamana, pana sa ajunga undeva la peste 5 milioane de copii vandute in intreaga lume.
Va fi interesant de vazut cat va vinde Lady Gaga in prima saptamana a lansarii albumului ARTPOP, mai ales ca se afla intr-o super campanie de promo, de la lansari de piese, la publicare de poze controversate, pana la schimbari de single-uri si o expunere larga mai ales pe conturile sale pe retelele ei sociale, acolo unde se afla grosul fanilor ei.
Mai mult, Katy Perry a facut o declaratie zilele acestea legata de cantaretele care se dezbraca pentru a beneficia de promovare. Artista le indeamna pe fete sa nu mai apeleze la aceasta carte, desi recunoaste ca ea la randul ei a folosit-o, insa trebuie lasat si ceva imaginatiei. Evident, Katy a subliniat ca nu se refera la cineva anume, ci la modul general si ca nu judeca pe nimeni.
I mean, I\’ve been naked before, but I don\’t feel like I have to always get naked to be noticed. But it’s interesting to see, Katy continued. The 29-year-old singer, however, insisted that she was not directing her comments at certain performers.
I\’m not talking about anyone in particular, she explained. I\’m talking about all of them. I mean, it’s like, put it away. We know you\’ve got it. I got it too. I\’ve taken it off before and I\’m not necessarily judging. I\’m just saying sometimes it’s nice to play that card but also it’s nice to play other cards… I know I have that sexy card in my deck but I don\’t always have to use that card.
Katy Perry, in schimb, a mers pe abordarea traditionala, singurul teaser aparand la inceputul verii cand a aparut TIR-ul aurit cu titlul albumului si data lansarii. Pana si pozele de promovare ale acestui disc sunt mai cuminti, cu un look aproape natural si in natura, diferit fata de coperta discului Teenage Dream. Miss Perry a reusit sa stranga peste 4 milioane de copii vandute ale single-ului Roar, iar balada Unconditionally, cel de-al doilea single oficial, abia a fost lansata, asa ca are timp sa creasca in vanzari. Despre noul album cantareata a spus ca este mai matur ca mesaj si sound, lucru apreciat si de critici, care insa spun ca ii lipseste putin din entuziasmul care se regasea pe Teenage Dream.
Ce ziceti de vanzarile pe care le are Katy Perry? Ajunge la cateva milioane de copii ale albumului?