Anul viitor Oprah Winfrey vine pentru prima data in Romania. Se va intampla la BRAND MINDS care va avea loc pe 16 si 17 septembrie

Oprah Winfrey, lider media la nivel global, vine pentru prima data in Romania pe 16 septembrie si va participa la summitul BRAND MINDS 2026.
Celebra antreprenoare americana va fi prezenta pe scena BRAND MINDS, cel mai asteptat eveniment de business din Europa Centrala si de Est, in cadrul celei de-a 12-a editii a conferintei care aduce la Bucuresti unele dintre cele mai mari minti de business ale momentului. Evenimentul va avea loc pe 16 si 17 septembrie, la Romexpo, si va reuni peste 5000 de participanti din peste 50 de tari.
Supranumita „Queen of All Media”, Oprah Winfrey este totodata si una dintre cele mai influente femei din SUA. Cu un mesaj constant despre responsabilitatea personala si puterea de a imbunatati lumea, ea a redefinit rolul televiziunii, a inspirat milioane de oameni si a creat un model de leadership bazat pe autenticitate, empatie si curaj. A debutat in cinematografie in „The Color Purple”, in 1985, in regia lui Steven Spielberg, rol pentru care a primit o nominalizare la Premiile Oscar. A revolutionat televiziunea prin „The Oprah Winfrey Show”, emisiune difuzata timp de 25 de sezoane. A lansat clubul de carte „Oprah” (1996) prin care a influentat masiv piata editoriala si a creat „Oprah’s Angel Network”, finantand initiative caritabile globale, actiuni umanitare pentru care a fost recompensata cu numeroase premii.
Cu aceasta experienta bogata, Oprah Winfrey va urca pe scena BRAND MINDS pentru a impartasi lectii despre cum sa conduci si sa inspiri echipe in vremuri dificile, o tema extrem de relevanta pentru liderii si companiile care se confrunta cu transformari rapide si continue.
Alaturi de ea, la BRAND MINDS 2026 vor participa si alte voci importante din domeniul leadershipului, printre care, pe 16 septembrie, se vor numara:
- Seth Godin, legenda in marketing la nivel mondial, va explica modul in care deciziile de cumparare sunt influentate de marketing intr-o era a optiunilor infinite. Autor a 21 de carti bestseller, traduse in 40 de limbi, si al unuia dintre cele mai populare bloguri din lume, inventatorul email marketingului a fost, in 2013, unul dintre doar trei profesionisti inclusi in Direct Marketing Hall of Fame. Printr-o evolutie remarcabila, in mai 2018, a fost inclus si in Marketing Hall of Fame.
- Loredana Padurean, profesor premiat la MIT & Boston Northeastern University, va oferi liderilor solutii pentru a construi echipe de top in era muncii hibride. Creatoarea cadrului „Smart Skills”, care include 10 abilitati esentiale umane considerate mult mai puternice decat notiunea traditionala de „soft skills”, Loredana Padurean este profesor global de leadership, distinsa cu premii internationale, antreprenoare, autoare si speaker international, cu o vasta experienta in domeniile Inteligentei artificiale, inovatiei, antreprenoriatului si leadershipului. La Northeastern University din Boston ea a primit premiul Teaching Innovation and Excellence pentru utilizarea inteligentei artificiale in sala de curs si a castigat de doua ori prestigiosul grant de cercetare al Swiss National Foundation.
- Stéphane Garelli, expert in economie globala si fost Managing Director al World Economic Forum, va dezvalui la BRAND MINDS strategiile prin care natiunile si companiile reusesc sa prospere in climatul economic actual. De peste 30 de ani, Stephane Garelli modeleaza felul in care natiunile si companiile inteleg si isi masoara capacitatea de a concura pe pietele globale. Pionier al cercetarii si al instrumentelor de evaluare a competitivitatii, munca sa a influentat guverne, corporatii de top si institutii academice din intreaga lume. Este fondatorul IMD World Competitiveness Center si detine titlul de Professor Emeritus of World Competitiveness acordat de IMD si de Universitatea din Lausanne, unde a format generatii de executivi si lideri. Bestsellerurile sale „Top Class Competitors” si „Are You a Tiger, a Cat or a Dinosaur?” continua sa inspire organizatiile in intelegerea dinamicii competitiei globale.
Pe 17 septembrie, participantii la aceasta editie BRAND MINDS il vor vedea pe Costas Markides, unul dintre cei mai respectati profesori de strategie de business din lume, care va sustine un Business Strategy Masterclass despre cum sa construiesti o companie rezilienta intr-un context de schimbare continua. Autor de lucrari de business si ganditor strategic, detinator al Catedrei Robert P. Bauman in Leadership Strategic la London Business School, Costas Markides a castigat cinci premii in ultimii zece ani pentru excelenta sa in predare si inovatia in invatare. Este, de asemenea, membru al Academy of Management si al Strategic Management Society.
Tot pe 17 septembrie, publicul va putea urmari si alti speakeri influenti invitati, a caror prezenta va fi anuntata in curand.
„The future is already here. Are you ready for it?” este intrebarea la care BRAND MINDS 2026 ii provoaca pe toti liderii sa raspunda, atat antreprenori, cat si echipele care vor fi prezente.
Evenimentul se va desfasura la Bucuresti, la Romexpo, reunind CEOs, antreprenori, directori si echipe din companii de top, intr-un cadru dedicat invatarii, schimbului de idei si conectarii cu minti stralucite la nivel global. Peste 1500 de locuri sunt deja ocupate. Organizatorii atrag atentia ca biletele se vor epuiza repede, iar participarea in echipa este recomandata pentru maximizarea impactului si implementarea rapida a strategiilor prezentate la evenimente.