Choupette, pisica lui Karl Lagerfeld, este imaginea noilor ceasuri Hublot. In trecut, felina a aparut in numeroase campanii si a avut propriile colectii de cosmetice.

Hublot celebreaza doua decenii de la lansarea colectiei Big Bang cu o campanie neasteptata: protagonista este Choupette, pisica lui Karl Lagerfeld, cea mai rasfatata felina a internetului.
In imaginile dezvaluite de brandul elvetian, Choupette pozeaza relaxata langa o colectie de ceasuri care a revolutionat industria in urma cu 20 de ani.
In fotografiile realizate de Carlijn Jacobs, Choupette este tinuta in brate de o figura masculina eleganta, imbracata intr-un costum, purtand pe incheietura modelul Big Bang 20th Anniversary Red Magic.




Alte imagini o arata intinsa pe matase rosie, cu o cupa de lapte alaturi si cu blana ei care se contopeste firesc cu paleta intensa de rosu a campaniei. Desi pare mai degraba o scena de budoar decat de birou, toata atentia ramane concentrata pe ceas.
Aceasta alegere inedita subliniaza noul slogan Hublot, „Own It”, un indemn catre asumarea propriei identitati si exprimarea individualitatii. Choupette, desi nu stie sa citeasca ceasul, intruchipeaza, conform brandului, o atitudine lipsita de compromisuri si o incredere in sine care reflecta perfect filosofia companiei.
Aniversarea celor douazeci de ani de Big Bang nu vine doar cu o campanie spectaculoasa, ci si cu lansarea a trei piese noi. Big Bang 20th Anniversary Red Magic este o creatie high-tech din ceramica rosie. Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon Saxem este realizat dintr-un compozit translucid de aluminiu si safir, iar Big Bang 20th Anniversary Titanium Ceramic combina titanul usor cu ceramica rezistenta la zgarieturi, oferind un finisaj durabil si elegant.
Choupette, pisica birmaneza cu ochi albastri care i-a apartinut lui Karl Lagerfeld, ramane, chiar si dupa moartea creatorului, o figura culturala importanta in cercurile modei.
De-a lungul timpului, Choupette a mai aparut in campanii de lux si a avut chiar si linii proprii de produse. Prezenta sa in campania Hublot este simbolica pentru stilul lui Lagerfeld de a sfida conventiile si a-si transforma animalul de companie intr-o vedeta, asemenea parintilor care isi promoveaza copiii.
Campania imbina estetica high fashion cu umorul si ironia culturii memelor, Choupette fiind prezentata ca o diva plictisita, aflata intr-un moment de respiro.
Povestea ei a inceput cand Lagerfeld a primit-o cadou de la modelul, muza si una dintre marile sale iubiri, Baptiste Giabiconi. Karl obisnuia sa spuna ca Choupette nu este o pisica obisnuita, ci o muza, un membru al familiei, o diva in toata puterea cuvantului. Designerul o inconjura cu rasfat si lux: avea propriile conturi de Instagram si Twitter, asistente personale care aveau grija de dieta si de blanita ei, ba chiar si un jurnal personal in care erau notate toate detaliile zilelor sale.

Karl Lagerfeld a folosit-o pe Choupette nu doar ca imagine personala, ci si ca element strategic in construirea propriului brand. Pisica a aparut in diverse proiecte de marketing, inclusiv intr-o campanie pentru Opel Corsa, intr-o linie speciala de produse de lux sub semnatura „Choupette’s Diary” si chiar in colectii capsula de accesorii si cosmetice. Imaginea ei a fost asociata constant cu eleganta, extravaganta si un anumit tip de umor autoironic, devenind un simbol al lumii modei.
Dupa moartea lui Lagerfeld, in 2019, presa a speculat intens pe marginea averii uriase a creatorului si a posibilitatii ca Choupette sa fie unul dintre mostenitori.
Desi Karl declara ca si-ar dori ca pisica sa primeasca o parte din avere, aspectele legale nu sunt deloc simple, avand in vedere ca in Franta animalele nu pot fi recunoscute drept mostenitori directi. Totusi, se pare ca Lagerfeld a avut grija sa lase instructiuni clare pentru ingrijirea si viitorul pisicii, asigurandu-i un trai fara griji si dupa disparitia sa.