Concert ATB la Brasov (recenzie si poze)

Sunt concerte care care se vad si concerte care se simt. Sunt concerte dupa care pleci linistit acasa si concerte dupa care ramai fara cuvinte, retraind senzatiile la nesfarsit. Ei bine, ATB a creat o noapte istorica sambata seara in club Kasho din Brasov! Rareori mi-a fost dat sa traiesc o experienta muzicala atat de intensa, la care au contribuit atat publicul, cat si DJ-ul de la pupitru, care a dat ce e mai bun din el. ATB are o armata de fani in Romania, iar cei mai fideli fani s-au adunat fie la Bacau, cu o seara inainte, fie la Brasov, unde am savurat unul dintre cele mai bune, pure si emotionante seturi de muzica trance care mi-a fost dat sa aud vreodata. Insa ATB nu a venit pe scena neincalzita, fiindca inainte de setul lui ne-am bucurat de mixul de piese extrem de reusit al lui Josh Callaghan. Josh a incheiat cu Sun & Moon de la Above & Beyond, moment in care publicul a intrat in delir, iar ATB a intrat in club.

Cand am realizat ca Andre a trecut chiar pe langa mine, mi s-au inmuiat genunchii de emotie, iar cand si-a inceput setul cu Twisted love (Distant earth vocal version) (feat. Cristina Soto) de pe noul album, Distant Earth, am stiut ca va fi show-ul visurilor mele. Andre s-a ridicat cu mult peste asteptarile noastre, creand o atmosfera incredibila, pornind de la muzica, de la apropierea de fani si pana la gesturile sale.

Ritmul nu a scazut niciodata si am ascultat de la piese care ne-au extaziat pe toti, precum Never cry again a lui Dash Berlin, sau piese de pe noul album: Heartbeat (ATB with Amurai feat. Melissa Loretta), All I need is you (feat. Sean Ryan) sau Apollo Road, piesa realizata tot in colaborare cu Dash. Gandidu-ma la reactiile de sambata seara ale fanilor, am certitudinea ca Distant Earth va fi un album exceptional, pe care il vom asculta pe repeat luni de zile de la lansare.

Entuziasmul fanilor a atins cote maxime cand ATB a pus Ecstasy, care este piesa mea preferata a tuturor timpurilor. Am cantat in cor fiecare vers, ATB a cantat si el cu noi si pentru mine aceasta a fost cel mai emotionant moment din toata seara, desi e greu de ales intre atatea momente frumoase. Show-ul lui ATB nu a avut highlights, fiindca a fost excelent de la un capat la celalalt. La un moment dat, ATB l-a invitat pe Josh alaturi de el pe scena, pentru a mixa amandoi piesa lui Gallahan. Epic moment!

Cu toate acestea, cand ATB a luat microfonul si a inceput sa cante pe What about us, ne-am bucurat mai mult ca oricand de acest artist minunat, care a marcat istoria muzicii trance cu unele dintre cele mai melodioase si frumoase piese produse vreodata.

Spre sfarsit, piesa My everything i-a facut pe fani sa-si declare inca o data dragostea fata de un DJ si un producator care stie cum sa faca muzica pentru suflet, pentru minte si nu doar pentru a fi ascultata. ATB este un artist complet si a dat dovada de acest lucru prin faptul ca a reusit sa fie arhitectul unei seri unice, fara a avea nevoie de mai mult decat de muzica sa si un pupitru bine echipat. Energia acumulata din impactul dintre muzica lui Andre si public a fost devastatoare, in cel mai bun sens posibil: pasiunea pentru trance ne-a unit pe toti pentru a ne bucura de aceasta seara.

ATB a incheiat cu 9 PM, o piesa la care publicul a strigat de bucurie si care inca se asculta cu placere la 15 ani dupa crearea ei. O asemenea performanta nu este usor de egalat, iar producatorii de trance care vin din spate au o mostenire pretioasa de pastrat si de imbogatit.

Fanii l-au rugat sa mai puna inca o piesa, iar el s-a dedicat in totalitate acestui moment, timp in care a dat si autografe, a zambit pentru fotografii si a dat mana cu fanii din fata pupitrului. Neobosit, Andre isi iubeste fanii cu aceeasi forta cu care ei il adora, iar aceste sentimente nu pot fi generate decat de un artist in adevaratul sens al cuvantului.

Tot ce pot spune e ca a fost un show WOW, ceva care nu se traieste de prea multe ori in viata si ma bucur enorm ca am fost acolo sa simt pe pielea mea muzica divina a unicului ATB! Inutil sa spun ca abia astept urmatorea venire a lui ATB la noi, fiindca nu m-as satura de muzica lui nici daca ar fi singurul lucru pe care l-as asculta.

Astazi, ATB insusi a marturisit pe Facebook faptul ca show-ul de la Brasov a fost unul dintre cele mai spectaculoase si frumoase pe care le-a avut vreodata, motiv de mare bucurie in randul fanilor. Comentariile vorbesc de la sine. 🙂

Abia astept sa va aud si voua, cei care ati fost acolo, impresiile. Pana atunci, va las cu o participa din ce a fost la Brasov: video si pozele care-mi vor aminti mereu de seara in care my real life fantasy, ATB, a trecut chiar pe langa mine, iar eu i-am atins mana (pe care, probabil, n-o s-o mai spal niciodata :)) ).