Recenzie + poze lansare album: Sisu – Vacanta in Mexic

sisu-132

Ieri seara l-am luat pe Bimus si am plecat intr-o „Vacanta in Mexic”… nu, nu am parasit Bucurestiul ci am mers in Silver Church unde a avut loc o lansarea noului album al lui Tudor Sisu, „Vacanta in Mexic„.

La inceput am avut impresia ca suntem la o petrecere privata, nu era foarte multa lume si toti erau cam retrasi… Pana cand la pupitrul Dj-ului si-a facut aparitia Dj Maka si a inceput sa incalzeasca atmosfera, lumea din „biserica” a inceput sa se mai incalzeasca.

Peste foarte putin timp a urcat pe scena Bibanu MixXL, care impreuna cu Dj Maka (trupa Camuflaj) au incins spiritele pe piese de diferite genuri, inclusiv o piesa a celor de la Prodigy.

sisu-001

Dupa ce lumea s-a incalzit a inceput vacanta in Mexic. Si-a facut aparitia pe scena Sisu, iar la scurt timp au urcat langa el, pe rand, mai multi componenti ai „micului Mexic”.

Au fost pe scena Yolo, Puya, Giovanni (Il-egal), Doctoru (L. Doc), Cedryk2, Double L, Cabron, Dj Maka, Bibanu MixXL, toata brigada micului Mexic. Lumea prezenta incepea sa se simta tot mai bine. Au fost interpretate pe langa piese de pe albumul nou al lui Sisu, si piese vechi „La Familia”. A fost o explozie de urale cand Puya cu Sisu au inceput sa povesteasca ce fac ei „Zi De Zi„, in timp ce clubul se umplea de fum ;). Au urmat piese ca „Aici e Romania” si „Pune-i la Pamant” cand Sisu si-a adus aminte ca pentru piesa asta s-a ales cu doua mandate si si-a amintit de timpul petrecut „la racoare”.

sisu-005

Dupa piesele vechi „La Familia” au reurcat pe scena, pe rand, cei amintiti mai sus. Bibanu a cantat o piesa pentru pasionatii de masini (GTT Anthem Low), Cabron, Giovanni si Sisu au venit cu piesa „Bucuresti” (piesa inclusa pe albumul „Vacanta in Mexic” ), a urcat Double L cu o piesa „Stii ca nu ma faci„, apoi a urmat o piesa pentru „baietii linistiti” („Cu ochelari de soare), precedata de „Viata Buna„. In momentul asta lumea era deja incalzita, showul a continuat cu piese ca „Spune-mi ce vrei„, piese interpretate de Doctoru si Cedry2k, piesa „Gansta Sheet” (care beneficiaza de un clip filmat recent), apoi dupa o scurta pauza in care s-a strigat „Bucila si Yoni liberi!„,  a urmat piesa „Mai Vrei„,  Sisu s-a pregatit de incheiere cu „Din toate florile” (piesa care are si ea clip), finalizarea concertului facandu-se cu piesa „Am nevoie de o pastila„.

Ultimele versuri au fost:

„Droghita, te astept diseara la portita, cu o foita, si o lingurita!”
Cam asta a fost scurta noastra „Vacanta in Mexic” , pe care eu am considerat-o ca o incalzire la ce va fi duminica viitoare (6 decembrie) in aceeasi locatie la lansarea mixtapeuluiAp 71”  (Agresiv).