IQOS Superbrand în România: „Distincția întărește încrederea consumatorilor”

Combinația între inovație și calitate este esențială pentru a câștiga și menține încrederea consumatorilor – acestea sunt atributele care fac dintr-un brand un Superbrand. Pentru a doua oară de la intrarea pe piața din țara noastră, IQOS primește distincția de Superbrand și este inclus în catalogul Superbrands pentru România. Un criteriu important de evaluare este, însă, și aprecierea consumatorilor.
„Obținerea acestei distincții reprezintă o recunoaștere importantă a poziției brandului nostru pe piață și demonstrează angajamentul nostru față de inovare, calitate și consumator.”, spune Sînziana Barbu, Category Head IQOS la Philip Morris România. Consumatorii caută adesea branduri de renume, iar recunoașterea ca Superbrand le întărește încrederea de a alege IQOS.”
Obținerea statutului de Superbrands consolidează poziția unui brand, îi sporește prestigiul și este o recunoaștere a reputației și a încrederii pe care o inspiră consumatorilor și partenerilor că achiziționează cea mai bună marcă din categoria respectivă. Participarea la Superbrands se face numai pe bază de invitație și este oferită celor mai remarcabile branduri din domeniul lor. Distincția este acordată în urma unui proces complex de evaluare, în cadrul căruia 30 de profesioniști din industrii reprezentative decid lista scurtă a brandurilor din România ce intră în etapa a doua de evaluare. În urma acestui proces, 25 de branduri au fost incluse în catalogul Superbrands, ediția 2024. IQOS a primit pentru prima oară această distincție în 2021.

IQOS a fost lansat în România în toamna anului 2015, fiind primul brand din categoria produselor fără fum, atât la nivel local, cât și global. În anii care au urmat, IQOS și-a consolidat poziția de lider al categoriei în țara noastră în contextul în care compania Philip Morris International și-a anunțat intenția de a construi un viitor fără fum, în care țigările vor fi înlocuite cu produse fără fum, fundamentate științific. Această misiune se bazează pe investiții considerabile în știință și inovație care să asigure cea mai bună calitate în fiecare aspect al experienței IQOS, de la designul dispozitivului până la serviciile pentru clienți, la cele mai înalte standarde.
Relația autentică și consecventă pe care IQOS a construit-o cu publicul său, care s-a conturat într-o comunitate aparte, a transformat consumatorul în partener strategic. Acest parteneriat contribuie atât la dezvoltarea unui viitor fără fum, cât și la îmbunătățirea calității produselor prin integrarea feedback-ului în procesul de dezvoltare și comercializare.
IQOS susține și promovează creativitatea prin campanii îndrăznețe și provocatoare care oferă comunității sale acces la un univers cu experiențe transformatoare, reimaginate prin curiozitate. IQOS prezintă o colaborare neașteptată cu Irina Rimes, cântăreață și compozitoare, și Roman Tolici, pictor suprarealist de succes. Cei doi artiști au acceptat provocarea IQOS de a crea o experiență senzorială inedită, care va estompa granițele tradiționale și va redefini normele. Astfel, IQOS reimaginează colaborarea între artiști dincolo de modelul obișnuit în cadrul aceluiași gen, și aduce împreună muzica și arta vizuale, fuzionând sunetul și pictura.
De altfel, de-a lungul prezenței în România, IQOS a susținut constant comunitățile creative, artiștii români emergenți sau consacrați și inițiativele care aduc o nouă perspectivă în domeniul designului, al tehnologiei și al artei, în general. Parteneriatele strategice cu Romanian Design Week, Diploma și Bucharest Fashion Week, susținerea Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) sau a evenimentelor mari din categoria Jazz in the Park sau Flight Fest, poziționează IQOS drept promotor al ideilor inovatoare și al noului val creativ din România.
Despre IQOS
IQOS este liderul categoriei produselor care încălzesc tutunul, atât la nivel național, cât și global. Lansat în Japonia în 2014, a intrat pe piața din România un an mai târziu. În 2017, Philip Morris International a anunțat investiții în transformarea fabricii din Otopeni dintr-o unitate de producție a țigaretelor într-o unitate de producție pentru consumabile IQOS.
Consecvent valorilor brandului, IQOS susține comunitățile creative și inovative, în special inițiativele care aduc o nouă perspectivă în domeniul designului, al tehnologiei și al artei. Prin prezența activă la cele mai importante evenimente de profil, cu experiențe inedite care provoacă simțurile, IQOS a reușit să construiască una dintre cele mai solide comunități.
În 2020, autoritatea americană de reglementare în domeniul alimentelor și medicamentelor, FDA (Food and Drugs Administration), a autorizat comercializarea IQOS ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). IQOS este primul și singurul produs electronic cu nicotină căruia i s-a acordat autorizație de comercializare în cadrul procesului de autorizare ca produs din tutun cu risc modificat.
IQOS este conceput pentru a fi utilizat de către adulți care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină. Nu este destinat utilizării ca dispozitiv de renunțare la fumat și nici nu trebuie utilizat de către tineri.
Material susținut de IQOS
IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.