Skip to content

Warm-up de festival: Lidl lanseaza o noua colectie Electric Castle la preturi accesibile. Intre 16 si 20 iulie se redeschide si magazinul din inima festivalului

Lidl Romania lanseaza o colectie vestimentara special creata pentru Electric Castle, inspirata din varietatea si prospetimea sortimentului sau de alimente. Prin aceasta initiativa, retailerul incurajeaza festivalierii sa adopte un consum echilibrat, bazat pe o gama diversificata de alimente, din care sa faca parte si fructele si legumele, pentru un plus de energie si bunastare pe durata festivalului. Lansarea colectiei marcheaza continuarea parteneriatului strategic dintre Lidl si Electric Castle, parteneriat ajuns anul acesta la cea de-a opta editie.

Intre 16 si 20 iulie, in inima domeniului Banffy, Lidl Romania construieste o noua harta a experientelor in stilul Lidl’s Electric Kingdom: de la magazinul din festival, unde participantii gasesc produsele indragite la preturi accesibile, la zona de grill pentru pregatirea gratarului cu carne proaspata de la Lidl si zona Royal Fresh Bar, unde pot alege dintr-o varietate de smoothie-uri si bauturi pe baza de fructe si legume proaspete.

Anul acesta, Lidl Romania da startul distractiei cu Royal Collection, o colectie limitata de merch, disponibila exclusiv in magazine, in cadrul Saptamanii Electric Castle, intre 23 si 29 iunie. Inspirata din sortimentul de produse disponibil in magazinele Lidl, colectia include articole vestimentare cu grafice colorate care aduc in prim-plan fructele si legumele, carnea proaspata, inghetata, pentru a le reaminti festivalierilor cat de important este consumul echilibrat pentru un plus de energie si stare de bine. Fanii festivalului vor gasi tricouri, bermude, leggings sau hanorace, alaturi de accesorii de festival precum sepci, papuci unisex, ochelari de soare, sacose si multe alte articole, toate la un pret accesibil.

Noua colectie vine si cu o surpriza pentru fanii Electric Castle: 15 bilete duble Premium Pass, cu acces la camping si o casuta White Lodge, dar si unul dintre cele 50 de bilete duble General Access, cu camping inclus. Astfel, in perioada 23 – 29 iunie, clientii care cumpara produse de festival disponibile in magazine, de minimum 50 lei, si scaneaza cardul Lidl Plus, au sansa de a ajunge la cel mai asteptat festival.

Pe domeniul Banffy, Lidl’s Electric Kingdom revine cu o configuratie complexa, care transforma experienta de festival intr-una completa – de la food, la fun si shopping smart:

Royal Market – traditionalul magazin Lidl din inima festivalului revine cu un program extins: pe 15 iulie este deschis de la 14:00 la 22:00, pe 16 iulie de la 14:00 la 24:00, intre 17 si 20 iulie este deschis non-stop, iar pe 21 iulie de la 00:00 la 06:00 si de la 08:00 la 14:00. Festivalierii se pot bucura de produsele preferate la cel mai bun raport calitate-pret, produse Lidl dintr-un sortiment special adaptat pentru festival si care cuprinde inclusiv articole din gamele Deluxe si High Protein.

Royal Fresh Bar, Royal Feast & Royal Grill – o experienta culinara completa, cu preparate proaspete, gatite pe loc, pentru toate gusturile: de la optiuni fresh si racoritoare, la retete savuroase pregatite pe gratar.

Royal Breakfast – zona preferata a celor cazati in EC Village, cu mic-dejunuri gustoase care dau energie pentru o noua zi de festival.

Entertainment iconic – Royal Wheel, roata panoramica cu vedere spectaculoasa asupra domeniului Banffy, si Keys of Light, instalatia interactiva din fata castelului, ofera momente memorabile si decoruri ideale pentru fotografii de poveste.

De la shoppingul pre-festival, pana la atmosfera electrica de la fata locului, Lidl continua sa creeze o experienta integrata si accesibila pentru intreaga comunitate EC. Sub umbrela Lidl’s Electric Kingdom, fiecare zi la Bontida devine un mix perfect intre relaxare, distractie si utilitate.

Citește în continuare