Skip to content

Cele mai bune si cele mai proaste coperte cu vedete in 2011

Se spune ca nu trebuie sa nu judeci o carte dupa coperta sa. Nimic mai adevarat, insa nu in cazul revistelor, cand coperta este tot ce are ea mai bun, spatiul trebuie folosit in mod creativ si destept pentru a vinde revista. 

 

Asadar, intelegem acum cat de important este pentru reviste sa aiba o celebritate pe coperta… insa chiar si asa, unele vedete vand mai bine, altele mai prost. Poate chiar cine nu ne asteptam a fost codas in a genera vanzari. 
Situatia celor mai bune si a celor mai proaste coperte cu vedete ale lui 2011, din punctul de vedere al vanzarii lor, sta dupa cum urmeaza: 

Lady Gaga cu doua dintre copertele sale: Harper’s Bazaar si Vogue este in partea fruntasa a clasamentului, bineinteles. Tot in liga mare joaca si Sarah Jessica Parker – care este perceputa inca drept fashion icon, in urma rolului lui Carrie Bradshaw, si a stat pe numeroase coperte, printre care si Marie Claire (septembrie), Vogue (august) si Elle (ianuarie) – numere ce au fost pe locul 2 si 3 la vanzarile din 2011. La fel de bine vinde o alta actrita: Gwyneth Paltrow – deja apreciata si invidiata pentru cariera, frumusete si familia sa, un exemplu pentru milioane de femei. 

Mila Kunis a fost in cinema, alaturi de Justin Timberlake, si a placut mult. O ucrainianca sexy si frumoasa, cu suficient talent – o reteta de succes si pentru reviste pentru ca numarul GQ cu Mila pe coperta a fost cel mai bine vandut in acest an. Nu acelasi succes l-a avut colegul de platou Justin Timberlake, a carui aparitie in revista W, la bratul Amandei Seyfried, a fost cea mai prost vanduta coperta a anului pentru publicatia cu pricina. 

Surpriza anului vine de la Justin Bieber – megastarul mondial, a carui aparitie in Vanity Fair a fost de fapt Vanity FAIL… pe locul 3 cel mai prost numar al revistei din 1992 si pana in ziua de azi. 

Pe care dintre reviste le-ati fi achizionat datorita copertei?

 

 

Citește în continuare