Mariah Carey transforma momentul anual „It’s Time!” intr-o productie Sephora regizata de Joseph Kahn. Artista anunta intrarea in sezonul sarbatorilor si al cadourilor.

Considerata neoficial „vestitoarea Craciunului”, Mariah Carey a deschis sezonul de sarbatori din 2025 printr-o colaborare cu Sephora. Videoclipul devenit deja ritual anual pentru milioane de fani, in care artista proclama „It’s Time!”, s-a transformat anul acesta intr-o campanie lansata la nivel mondial in noaptea de 1 noiembrie.
Campania este regizata de Joseph Kahn si a fost lansata simultan pe conturile de Instagram ale artistei si ale Sephora precum si pe ecranul urias al brandului din Times Square, din New York. Oficial, Mariah da startul ascultarii hitului „All I Want For Christmas Is You”, lansat in 1994 si devenit unul dintre cele mai ascultate cantece din istoria muzicii moderne si coloana sonora neoficiala a fiecarei ierni.
Spotul marcheaza trecerea oficiala de la Halloween la perioada de sarbatori si este construit pe formatul deja consacrat al lui Carey, “It’s Time!”.

Clipul video este plasat intr-o camera de glam Sephora, in care Mariah se pregateste de lansarea campaniei de sarbatori, dar constata ca ii lipsesc produsele preferate. Intriga este generata de aparitia unui elf exasperat de munca, interpretat de actorul Billy Eichner, care incearca sa fure produsele de beauty din geanta ei pentru a le vinde, invocand, in cheie comica, o “greva a elfilor”. Ulterior, Mariah se schimba brusc in tinuta de sarbatori si urca intr-o sanie incarcata cu cadouri Sephora.
In videoclip, Billy Eichner anunta ca va amaneta produsele pentru a-si plati “terapia de elf”. Replica lui Carey, “That’s my blush, elf boy”, este urmata de secventa in care personajul negativ este transformat intr-un om de zapada, iar artista recapata controlul asupra planului. Finalul pastreaza formula recognoscibila “It’s Time!”, care devine virala in fiecare an.
Lansarea campaniei coincide cu startul “Sephora Savings Event”, promotia anuala a retailerului de beauty, care se deruleaza pana pe 10 noiembrie si prin care clientii pot cumpara la pret redus produsele cele mai cautate, inclusiv seturile de sarbatori in editie limitata.
Pe site-ul international Sephora a fost publicata o selectie de produse preferate de Carey pentru aceasta campanie, intre care apar parfumuri si produse de machiaj precum Valentino Donna Born in Roma sau Dior Lip Glow Butter.
In aceeasi perioada, Charlotte Tilbury a anuntat o campanie separata de sarbatori cu Celine Dion, iar Sephora, la randul sau, mentioneaza in comunicare ca in ultimul an a lucrat cu Lady Gaga, sportiva Angel Reese, echipa feminina Golden State Valkyries sau trupa The Rockettes.
Campania de anul acesta introduce termenul “glimmers” pentru a descrie ideea cadoului de beauty ca mic moment de bucurie.
Intre timp, Mariah isi consolideaza statutul de regina a Craciunului, fiind descrisa de Sephora drept cea mai bine vanduta artista din toate timpurile.

Palmaresul detinut de Mariah Carey este impresionant: peste 200 de milioane de albume vandute si cu 19 piese pe locul 1 in Billboard Hot 100, dintre care 18 compuse chiar de ea. Este dublu nominalizata la Rock and Roll Hall of Fame, membra a Songwriters Hall of Fame, detinatoare a cinci premii Grammy (din 34 de nominalizari), a 10 American Music Awards si a unor distinctii precum Billboard Artist of the Decade, Billboard Icon Award sau World Music Award pentru “World’s Best Selling Female Artist of the Millennium”. In 2015 a primit o stea pe Walk of Fame la Hollywood, iar in 2023 a fost printre primii 13 artisti recompensati cu BRIT Billion Award pentru depasirea pragului de un miliard de ascultari in Marea Britanie.
Recent, Carey a lansat un album nou — “Here For It All”, primul disc cu muzica noua dupa sapte ani de pauza — si doua single-uri care l-au promovat dar care nu s-au bucurat de succes dincolo de Statele Unite: “Type Dangerous” si “Sugar Sweet”, cu Shenseea si Kehlani.
Inaintea campaniei cu Sephora, artista si-a pus in vanzare colectia ei pentru Craciun: glob de zapada care reda melodia “All I Want for Christmas Is You”, pulovere, ciorapi, pijamale, halat, papuci, decoratiuni pentru brad, obiecte pentru gatit de sarbatori si chiar un ornament gonflabil de curte. Astfel, parteneriatul cu Sephora o ajuta sa-si extinda prezenta si in zona de beauty, nu doar in cea de muzica sau lifestyle.