Holograf s-au intors pe scena! (recenzie concert, poze)

Holograf, una dintre cele mai iubite trupe de la noi, s-a intors aseara oficial pe scena! Intr-un concert care a avut loc in club Tribute din Bucuresti, Dan Bittman a demonstrat fanilor ingrijorati ca si-a recapatat vocea si e din nou in forma pentru a ne incanta.

Se stie deja ca dupa operatia pe care a suferit-o solistul Holograf a avut ceva probleme cu vocea care pareau sa nu se mai rezolve. Timp de sase luni trupa a fost in stand by, Dan Bittman chiar sugerandu-le sa gaseasca pe altcineva. Dar acest lucru nu a mai fost necesar, cantaretul urcand aseara pe scena si oferindu-ne un super concert, de parca nu a fost o zi ragusit. Clubul Tribute a fost plin pana la refuz de fani ai trupei, vedete din show-biz si inclusiv Mihai Leu, unul dintre personajele noului videoclip Holograf – Cat de departe.

Concertul care a inceput in jurul orei 1 a trecut prin toate piesele preferate de public – de la Taina, Si baietii plang, Singur pe drum. Evident, la piese precum Primavara incepe cu tine, Vreau o minune, Ti-am dat un inel sau Sa nu imi iei niciodata dragoste publicul a cantat fiecare vers, a strigat si s-a bucurat ascultand unele dintre cele mai mari hituri ale trupei. Setlistul de concert a mai inclus Cat de departe, una dintre cele mai difuzate piese ale anului 2012, Daca noi ne iubim, Dincolo de nori, Ochii tai si Dimineata, alaturi de Undeva departe sau Daca Vrei.

Dan Bittman nu a uitat sa le ureze tuturor femeilor la multi ani de 8 Martie, spunand ca i-a fost dor de public Sase luni e cam mult. Credeati ca am murit?. Show-ul s-a terminat undeva dupa ora 2, dupa bis, lasandu-ne sa ne dorim noi concerte Holograf, acum ca Dan este din nou in forma.

Cel mai recent material Holograf, Love Affair, a fost lansat anul trecut si ne-a oferit un duet cu soprana Angela Gheorghiu pentru Nu mai e timp si piesa Cat de departe, cu un videoclip filmat in centrul Bucurestiului. Acum, trupa revine cu un nou clip pe care abia asteptam sa il vedem, despre care puteti citi mai multe aici. Intre timp, Dan Bittman a facut parte si din juriul celui de-al doilea sezon X Factor, ocupandu-se de categoria celor mici, din care a facut parte si Ioana Anuta. JO, pe numele ei de scena a fost prezenta aseara in Tribute si are si o noua piesa pe care o promoveaza – Inapoi.

Credit foto: Valentin-Narcis Sturzu pentru Urban.ro

Ati fost la concert? Asteptati ca Dan Bittman sa se intoarca pe scena?