Peste 3500 oameni s-au distrat la Ministry of Sound World Tour (recenzie, poze si video)

Xteria Dance a adus la Bucuresti unul dintre cele mai mari branduri dance din lume, Ministry of Sound. Acesta le-a oferit celor 3500 de clubberi prezenta sambata seara la Turbohalle un maraton muzical semnat de UMEK, Nick Warren, Adrian Eftimie si Syos.

Seara a fost deschisa de dj-ul roman Adrian Eftimie care a incalzit Turbohalle si care a predat pupitrul lui Syos, imediat dupa miezul noptii. Syos a bagat publicul in priza cu muzica sa progressive, sustinuta de efectele pirotehnice pregatite pentru o seara extraordinara marca Ministry of Sound.

Headlinerii serii au fost Nick Warren si UMEK, iar publicul i-a intampinat asa cum se cuvine, cu aplauze, mii de maini in aer si ore intregi de dans. Britanicul Nick Warren a adus la Bucuresti muzica specifica label-urilor care l-au consacrat, celebrele Bedrock si Global Underground. Atat piesele consacrate, cat si cele mai noi s-au auzit intr-un set tech-house pe placul fanilor.

Slovenul UMEK n-a avut nicio retinere in a incerca rezistenta Turbohalle, care a fost de-a dreptul zguduita de cele 3 ore pline de highlight-uri techno, remixuri live si giumbuslucuri tehnice specifice boss-ului 1605 Music Therapy. Cei care ii cunosteau si figura au avut ocazia ca inainte de setul acestuia sa se fotografieze cu cel care ocupa adesea locul I pe Beatport. UMEK s-a plimbat fara probleme prin public inainte de a intra pe scena.

Conform comunicatului emis de Xteria Dance, membrii staff-ului Ministry of Sound s-au arat impresionati de organizare, atmosfera si loc, plasand Turbohalle in top 10 spatii de evenimente dance din lume in cei peste 20 de ani de experienta. Petrecerea nu s-a terminat la ora 6, asa cum era programata, Adrian Eftimie facandu-se vinovat pentru faptul ca mai multe sute de petrecareti au inchis hala mult mai tarziu.

Xteria are in spate doi ani de activitate in Romania, in acest timp organizand evenimente in cadrul carora am putut vedea nume precum Dash Berlin, Sander van Doorn sau Phunk Investigation. Cei de la Xteria ne mai pregatesc cateva evenimente, insa sunt curiosi sa auda preferinte voastre. Ei bine, ce artisti v-ati dori sa vedeti in cadrul urmatoarelor evenimente marca Xteria?

True Blood sezonul 5- trailer

Tot vorbeam zilele trecute de vampiri, ei bine, a aparut trailerul celui de-al 5-lea sezon al serialului True Blood.   Serialul cu vampiri, produs de Allen Ball, si-a facut debutul…