VUNK a schimbat muzica romaneasca pe scena din Polivalenta (recenzie, galerie foto)

VUNK au schimbat muzica romaneasca si standardul de concerte prin #asasishow, un show de 2 ore si jumatate ce a inovat prin tehnologie si culori, cele doua lucruri esentiale pentru fiecare adolescent sau tanar pasionat de muzica.

Cornel Ilie, liderul VUNK a promis fericire inaintea concertului din Sala Polivalenta si asta a livrat – fericire prin muzica, miscari scenice, culori, lasere, fum, confetti, baloane, bratari, lumini si, nu in ultimul rand, scene mobile ce au adus oamenii de pe scena in mijlocul salii. #asasishow a facut 5000 de oameni fericiti, a logodit doi indragostiti, a adus o lumina vie in ochii multor fete si le-a facut pe unele sa renunte la haine si sa se dezlantuie pe Prajitura cu jeleu sau Asa si.  A fost cel mai numeros public pentru un concert indoor in ultimii 20 de ani.

Aproape 100.000 de euro a costat #asasishow iar 20.000 de euro au fost bratarile colorate ce vibrau in sicron si au transformat concertul VUNK intr-o sarbatoare a muzicii rock – este o tehnologie revolutionara folosita pentru prima oara in Romania intr-un concert. In functie de moment, culoarea fiecaruia – eu am avut albastru – se aprindea in jocuri.

Cifrele mentionate mai sus inseamna foarte mult pentru oricare dintre noi, inseamna la fel de mult si pentru membrii trupei care nu au tinut cont de costuri si au facut credit la banca – un lucru pe care nu l-au promovat insa noi l-am aflat in jurnalul exclusiv de concert de pe Urban.ro. Asta e una din multele lectii pe care le-am invatat aseara: orice sacrificiu ajuta la fericirea ta sau a altora, niciun sacrificiu nu este degeaba.

Andra, Loredana, Alexandra Usurelu si Mirabela Dauer au fost invitatele speciale care au parcurs alaturi de Cornel si trupa lui printre 23 dintre hiturile trupei, pe durata a mai bine de 2 ore si jumatate. Andra a urcat pentru Numai la doi, Loredana a impresionat pe 1000 iar Mirabela Dauer a facut fetele sa incinga mai multe hore cu Ioane, Ioane.

VUNK este, probabil, singura trupa romaneasca de rock comercial (Holograf, Directia 5 si Voltaj fac muzica pop iar Cargo si Vita de Vie merg intr-o directie mai alternativa sau hard) si s-a reinventat in ultimele 30 de zile sub ochii nostri pe www.vunk.urban.ro iar punctul culminant a fost pe scena Salii Polivalente din Bucuresti in timpul piesei Fiecare cand o multime de fete plangeau fredonand versurile scrise ca o rugaciune.

Mai jos aveti o galerie foto exclusiva cu fotografii realizate de colegul Pandutzu. Enjoy & SHARE!