Skip to content

Vunk, premiata pentru Orasul Minunilor la PR Awards

Joi seara in cadrul celei mai importante ceremonii care premiaza campaniile de comunicare nationale, VUNK a obtinut o diploma de excelenta pentru Campania Vunk in Orasul Minunilor, devenind astfel primul reprezentant al industriei muzicale romanesti caruia ii este recunoscuta munca in campaniile creative de comunicare, alaturi de marile agentii de publicitate.

Creata ca pe baza unei miscari sociale anonime numita Orasul Minunilor, miscare ale carei valori sunt bunul simt, apreciarea frumosului din lucrurile mici, cotidiene, si dorinta de a face fapte bune in anonimat, campania a promovat cel mai mare concert al trupei intitulat VUNK in Orasul Minunilor, un concert – concept inovator multisenzorial, cu sunet surround si prelungirea spatului de spectacol pe tavanul Salii Polivalente.

Campania Vunk In Orasul Minunilor a fost nominalizata de juriul international al Romanian PR Awards la doua categorii: Digital PR si Events.

Suntem extrem de bucurosi si mindri ca profesionistii din domeniul de comunicare au fost impresionati de campania noastra. Este o premiera pentru piata muzicala din Romania si o incurajare pentru noi de a continua sa fim creativi si inovatori in felul in care facem muzica si o transmitem publicului.

Aseara, VUNK a stat alaturi de cele mai importante nume din publicitate si este o recunoastere foarte importanta pentru noi, fiind cea mai avizata competitie pentru acest domeniu. Le multumim ca ne-au primit in lumea lor cu asa mare deschidere si ca ne-au incurajat prin premiul oferit, spune Cornel Ilie, liderul trupei VUNK.

Campania s-a desfasurat pe durata a 4 luni si –a inregistrat peste 400 de articole in presa scrisa si online, emisiuni radio-tv, avind la momentul concertului o comunitate virtuala de peste 10.000 de persoane.

Prin campania Orasul Minunilor, VUNK a continuat premierele creative din industria muzicala romaneasca: a fost prima trupa care a avut un videoclip 3D – 1000 ( in 2003), a introdus in show-uri tehnologie care permite participare directa a spectatorilor (bratari al caror semnal luminos se sincronizeaza cu muzica) sau prima campanie care sa protejeze imaginea orasului (fara afisajul “barbar” – postere lipite in spatii ilegale).

Liderul trupei, Cornel Ilie, a fost multiplu laureat in gala Romanian PR Awards, intrucit de-a lungul acestui ani a fost protagonist in alte doua campanii premiate: Samsung Electronics Romania & Digital Star Marketing & Starcom Mediavest Group – Manifest pentru creativitate! si AVON Romania & MSLGROUP The Practice – CSR4Women.

Miscarea sociala Orasul Minunilor isi continua activitatea militind pentru promovarea activitatilor care aduc bun simt, educa si fac fapte bune neconditionate de expunere comerciala sau publica. Orasul Minunilor poate fi gasit pe www.orasulminunilor.ro sau facebook.com/in.orasul.minunilor .

Citește în continuare