Skip to content

Nicholas Hoult si Claudia Schiffer, starurile campaniei de toamna Tommy Hilfiger. 

Tommy Hilfiger dezvaluie campania de toamna 2025: „The Hilfiger Racing Club”, cu actorul Nicholas Hoult si supermodelul Claudia Schiffer. 

Cu o estetica inspirata de nostalgia sporturilor cu motor de lux, fiecare tur la „The Hilfiger Racing Club” este o celebrare a traditiei.

Fotografiata de Glen Luchford, campania ii are in prim-plan pe actorul Nicholas Hoult, care joaca in prezent in filmul Superman, si pe supermodelul Claudia Schiffer, care intruchipeaza stilul atemporal si individualitatea modei care rezista in timp. 

Hoult, un pilot de curse antrenat, pasionat de sporturile cu motor vintage, aduce spiritul prieteniei si incredere prin prezenta sa pe circuit. Schiffer are o prezenta remarcabila, care transmite glamourul clasic si rafinamentul natural in aceasta lume a masinilor de lux.

Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale brandului, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare. 

„Reimaginarea stilului prep a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o noua perspectiva asupra unui moment celebrat in calendarul social preppy.”

„Viziunea lui Tommy asupra acestei colectii are aceeasi energie pe care o iubesc la curse.”, a declarat Nicholas Hoult. „Exista traditie, dar este plina de viata si de un sentiment de distractie. Reflecta stilul clasic american pentru care este cunoscut – atemporal si cool fara efort.”

„Tommy are un talent extraordinar in a crea colectii care par atemporale si jucause”, a declarat Claudia Schiffer. „Este acel spirit vesel de autoexprimare pe care l-a surprins in aceasta campanie – ne-a invitat in lumea lui si a fost minunat sa facem parte din ea.”

Campania marcheaza primul capitol al „Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii” — o noua declaratie de stil care inspira urmatoarele sezoane ce vor reimagina stilul preppy. 

Totul a inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a afisat cu mandrie numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1 pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei.

Pentru colectia Toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi. 

Camasile sunt reinterpretate cu noi modele tartan; jachetele de tip hambar sunt actualizate cu finisaje impermeabile; un trenci usor pentru femei, dintr-un amestec de lana de calitate prezinta un model in carouri remarcabil. 

Pe masura ce sezonul avanseaza, inspiratia se regaseste in traditia New York-ului; ganditi-va la pantofi Oxford purtati sub pantaloni de rugby si cravate legate lejer pentru un sentiment de confort. Pliseurile sunt reinterpretate intr-o nota casual cu hanorace cu emblema, iar denimul relaxat este accesorizat cu geanta American Icon. 

Colectia de toamna 2025 va fi disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER din Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.

Citește în continuare