Skip to content

Post Malone lanseaza propriul sau brand de haine. Show-ul de lansare e pe 1 septembrie la Saptamana Modei de la Paris

Cataretul Post Malone pregateste lansarea propriei sale colectii de haine, denumita Austin Post. El va debuta cu o prezentare de moda intitulata “Season One”, care va avea loc pe 1 septembrie, in cadrul saptamanii modei de la Paris. Din invitatiile trimise catre multe celebritati din zona muzicala, se stie ca prezentarea  in aer liber.

Totul sugereaza ca aceasta este prima sa incursiune majora in lumea modei ca director creativ al propriului brand, dupa ce anterior s-a implicat doar in colaborari (cu Crocs, SKIMS, Stanley 1913).

Artistul este imaginea noii campanii de la SKIMS, care include piese din noua colectie barbati cu imprimeu camuflaj Realtree®. Linia include pijamale, hanorace, tricouri si underwear din fleece gros. Colectia a fost lansata online pe data de 21 august

Malone a anuntat o colectie colaborativa cu brandul de drinkware Stanley 1913: termosuri Quencher, sticle clasice, seturi lunch box & bottle, toate in imprimeuri MultiCam camuflaj si tonuri “Coyote Brown.” Exista chiar accente speciale: curele tip pouch si port-chei cu iconografie Post Malone.

In toamna 2024, Post Malone a participat la o campanie globala pentru colectia Weather Hybrid de la UGG®, contribuind creativ la promovarea unor modele precum Tasman si Neumel in nuante albastre “Big Sky”. A fost co-creator al campaniei “Lead a Horse”.

Post Malone (nascut Austin Richard Post, in 1995, in Syracuse, New York) este cantaret, compozitor si rapper american cunoscut pentru stilul sau eclectic, care imbina hip-hop, pop, rock si country.

A devenit faimos in 2015 cu piesa „White Iverson”, iar de atunci a lansat hituri globale precum „Rockstar”, „Circles” si „Sunflower”, castigand multiple premii si un public international.

Recunoscut pentru vocea distincta, look-ul sau cu tatuaje faciale si stilul nonconformist, Post Malone s-a impus nu doar in muzica, ci si in cultura pop si fashion, confirmandu-si statutul de artist multidimensional si inovator.

A fost la inceputul lunii august la UNTOLD, cucerind publicul din Romania cu mesajele, empatia si generozitatea sa de pe scena.

Citește în continuare