Skip to content

Puterea marketingului in timp real: Cum a transformat producatorul polonez de paste Lubella o declaratie tenismenei Iga Swiątek intr-o miscare nationala

Iga Swiatek, jucatoarea de tenis care a castigat Wimbledonul, a inspirat lansarea unui nou produs de paste – in forma de racheta de tenis.

Totul a pornit de la o declarative a Igai pe terenul de tenis la finalul unui meci cand a povestit ca polonezii mananca capsunele (fructele prezente peste tot la Wimbledon) intr-un fel de mancare cu paste si iaurt.

Chefii e la clubul Wimbledon au facut reteta, ea a devenit virala in social media, iar Lubella, principala marca de paste din Polonia (care este vanduta si in Regatul Unit) a profitat de asta cu o campanie spontana de marketing in timp real.

Intr-o postare pe social media care reactiona la stilul de viata polonez al lui Iga, influencerul @make_life_harder (1,7 milioane de urmaritori pe Instagram) a provocat-o pe Lubella: „Ce-ar fi daca ai face paste in forma de rachete de tenis?”

In cateva ore, Lubella a confirmat fezabilitatea ca acest lucru ar putea deveni realitate, iar productia de paste in forma de rachete de tenis a fost demarata, pentru a sarbatori victoria epica a lui Iga pentru Polonia.

Fanii Lubella au putut lua parte la distractie atunci cand brandul i-a invitat sa trimita sugestii de nume pentru noile paste pe social media. Experienta s-a derulat simultan cu avansarea Igai in finala de la Wimbledon si apoi cu victoria sa, alimentand valul de „Iga-mania” care cuprinsese deja tara, sportiva fiind prima poloneza care castiga acest prestigious turneu de tenis.

Pastele vor fi disponibile in magazinele din Polonia in cateva saptamani, ca editie limitata, cu posibilitatea de a deveni un produs permanent.

Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Maspex Group, a comentat: „Intr-o epoca a suprastimularii si a reducerii duratei de atentie, marketingul nu se mai poate baza pe instrumente standard – trebuie sa devina parte din viata consumatorilor, din cultura lor, din divertismentul lor si din conversatiile pe care le au pe retelele sociale.

Cand am auzit comentariul Igai despre deliciosul nostru fel de mancare national, in calitate de marca de paste lider in Polonia, pur si simplu a trebuit sa raspundem. Echipa brandului Lubella, impreuna cu agentia Feeders, a lucrat non-stop in ultima saptamana pentru a plasa brandul nostru chiar in centrul acestui fenomen global – unul atat de puternic, incat pana si New York Times l-a observat.”

Presa internationala a preluat povestea cu uimire si curiozitate in egala masura, scotand in evidenta modul surprinzator in care Polonia abordeaza pastele. Pentru Lubella, este o sansa de a sarbatori identitatea poloneza si de a ridica un fel de mancare modest si simplu, facut in casa, pe scena globala.

Citește în continuare