Skip to content

Trailerul noului film din seria Now You See Me a fost lansat cu o campanie in care fanii curajosi primeau 119 dolari. Filmul intra in cinematografe in noiembrie

Lionsgate a sarbatorit lansarea trailerului pentru Now You See Me: Now You Don’t oferind 119 dolari fanilor care au sunat sau au trimis un mesaj la un numar special misterios.

Studioul de film a lansat un panou urias in Times Square, New York, marti, in aceeasi zi in care a fost lansat trailerul pentru noul film.

Panoul a inclus cuvintele „Now You See Me” si un grafic cu bancnote de bani care cad si se ingramadesc intr-o gramada, impreuna cu un numar de telefon si o numaratoare inversa de o ora. Cand numaratoarea inversa a ajuns la zero, panoul s-a rasturnat pentru a dezvalui cuvintele „Now You Don’t”.

Fanii care au trimis mesaje text sau au sunat la numarul respectiv au primit un link catre trailer si 119,16 dolari, conform capturilor de ecran distribuite pe retelele de socializare. Cel mai probabil, odata cu filmul, vom afla si semnificatia sumei de bani trimisa fanilor.

The Hollywood Reporter a anuntat ca Lionsgate a dat 250.000 de dolari in plati digitale pentru a sarbatori trailerul celui de-al treilea film din franciza jafurilor.

Studioul a adaugat ca aceste  cadouri au fost oferite de cei Patru Calareti – grupul din film care isi foloseste trucurile magice pentru a pune in scena o serie de furturi elaborate.

Now You See Me: Now You Don’t marcheaza revenirea distributiei originale din 2013, Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher si Dave Franco, care isi reiau rolurile celor patru calareti. Morgan Freeman si Mark Ruffalo, care au jucat in primele doua filme Now You See Me, s-au intors si ei. Filmul are si actori noi in distributie, inclusiv Ariana Greenblatt, Justice Smith, Rosamund Pike si Dominic Sessa.

Un logline pentru film spune: „Cei Patru Calareti se intorc impreuna cu o noua generatie de iluzionisti care realizeaza rasturnari de situatie, rasturnari de situatie, surprize si magie cum nu s-a mai vazut niciodata pe pelicula”.

Filmul urmeaza sa ajunga in cinematografe in noiembrie.

Citește în continuare