Skip to content

Dance More, Drink Slow cu Armin van Buuren

“Dance More, Drink Slow” e o campanie mondiala menita sa incurajeze consumul responsabil de alcool, iar DJ international Armin van Buuren a incheiat un parteneriat pentru a o promova. “Save my Night” este prima melodie care promoveaza mesajul consumului responsabil. Disponibila in 42 tari, melodia poate fi ascultata de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

 

Aceasta este prima campanie globala adresata tinerilor adulti care transmite mesajul moderatiei chiar la punctul de consum. Noua abordare este menita sa transforme consumul responsabil intr-un comportament aspirational pentru cei care petrec o seara in oras, subliniind importanta de a detine si pastra controlul in orice situatie.

Campania “Dance More, Drink Slow” este sustinuta de noua melodie “Save my Night”, compusa si interpretata de Armin Van Buuren, care ii incurajeaza pe tinerii adulti ce petrec o seara in oras sa se gandeasca mai mult la cum pot trai mai intens momentul si muzica si sa consume alcool in mod responsabil. “Save my Night” este prima melodie care promoveaza mesajul consumului responsabil. Disponibila in 42 tari, melodia poate fi ascultata de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

Campania “Dance More, Drink Slow” este sustinuta si prin intermediul filmului “The Experiment”, care il are ca protagonist pe Armin van Buuren. Experimentul social a fost realizat in doua seri in acelasi club, dar cu DJ diferiti. Filmul arata cum un DJ poate influenta comportamentul oamenilor facandu-i sa danseze mai mult si astfel sa consume alcool cu moderatie. “The Experiment” evalueaza posibilitatile nelimitate care apar in mod natural intr-o seara petrecuta in club, cand se consuma alcool in mod responsabil. 

Armin van Buuren spune: “Cand mixez pentru mii de oameni care iubesc muzica, imi doresc ca ei sa se bucure de moment si sa il retraiasca si dupa ce seara se termina. Asta inseamna sa consume alcool cu moderatie astfel incat momentul sa nu se piarda.

Am incheiat acest parteneriat  pentru campania ‘Dance More, Drink Slow’ fiindca avem oportunitatea fantastica si responsabilitatea sa comunicam indeaproape cu publicul nostru si sa le putem influenta comportamentul. Consumul responsabil de alcool este un aspect important, iar faptul ca putem folosi muzica, respectiv melodia “Save my Night”, pentru a promova acest mesaj in randul fanilor de pe ringul de dans este un mod inovator si unic de a comunica direct cu ei”. Campania se va desfasura in peste 20 tari si va fi sustinuta printr-o serie de activitati experimentale integrate, adresate tinerilor adulti care petrec o seara in oras. In Romania, campania “Dance More, Drink Slow“ va beneficia de suport si comunicare prin activitati de PR si media. Campania mondiala Dance More, Drink Slow a fost lansata de Heineken in parteneriat cu Armin van Buuren. 

Citește în continuare