Poze + recenzie Guess Who si Spike – TU-R @ Cluj (guest post)

Turneul national pe care Guess Who si Spike il desfasoarea impreuna cu Vlad si Mitza de la Agresiv in aceasta perioada a fost ocazia potrivita pentru noi sa publicam numeroase guest-post-uri venite din partea cititorilor nostri, pentru a va tine la curent cu felul in care se desfasoarea TU-R

Insa acesta nu a fost singurul motiv: dupa cum bine stiti, la inceputul acestui an am decis sa luam colaboratori din fiecare oras al tarii unde avem numerosi cititori. Astfel, cele doua evenimente s-au imbinat perfect, fiindca am putut descoperi cu ocazia asta si ce probleme am putea intampina pe viitor astfel incat ideile noastre sa nu iasa asa cum ne-am propus (stiti voi… socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna… iar acreditarile la aceste evenimente nu sunt de ajuns, fiindca intervin mereu fel si fel de alte probleme).

Baietii au fost joi la Cluj, iar Bogdan Besliu si Andrei Amaricai au venit cu guest-post-ul si pozele superbe de mai jos (multumiiim!) (la inceputul saptamanii viitoare urmeaza si un material video). Aseara a fost Sibiul, unde a fost prezenta Andra Muresanu si va veni si ea sa ne povesteasca si sa ne arate cum a fost. Toate pozele le veti vedea si aici, si pe TU-R.ro.

Va las acum cu pozele si recenzia facute de Andrei si Bogdan:

Cand am vazut Clujul pe afisul TU-R m-am gandit ca nu poate fi decat de bine venirea lor aici… gand care n-a fost atat de departe de adevar. Un singur repros trebuie facut inca de la început, dar sunt sigur ca nu este atribuit oamenilor implicati în acest turneu ci mai degraba clubului. Timp de aproape trei ore, de la deschiderea clubului si pana la începutul concertului, am fost tinuti într-un maraton de muzica de club, chestie nu prea vesela avand in vedere ca urma sa ne delectam cu o bucata sanatoasa de hip-hop romanesc.

In jurul orei 1 Vlad de la Agresiv a preluat pozitia de DJ si a rezolvat problema. In club vreo o mie de oameni stiau ca începe nebunia. Asa ca pe aplauze, maini in aer si galagie, pe scena au urcat Guess Who si Spike si timp de aproape doua ore nu au mai coborat de acolo.

Au cantat mai tot ceea ce se putea canta si au vazut ca publicul stie: stia fiecare vers în parte. Ba chiar s-au prins si de micile jocuri pe care invitatii principali le propuneau. S-au auzit piese de pe „Ramanem prieteni„, albumul lui Spike – „Panica rau”, „Ramanem prieteni”, „Tango”, „Banii”, „Scandal”, „Cine vine”, „Tu” etc. – dar si de pe „Locul potrivit/Probe Audio” semnat de Guess Who – „Gen”, „Flori ilegale”, „Locul potrivit”, „Unu doi” etc. Ba mai mult, baietii n-au uitat de prietenii lor din Bucuresti si au avut grija sa ne amintim si noi cine sunt Grasu XXL, Maximilian si Anonim, si cu ce se ocupa.

Bis-ul a fost cerut de doua ori si acordat de fiecare data. Mai intai „Tu”, iar in final „Locul potrivit” si „Scandal”.

Desi au inceput mai tarziu decat era programat, Guess Who si Spike au oferit clujenilor un concert bine structurat si legat, cu o legatura frumoasa creata intre ei si public, cu glume si amintiri, dar mai ales cu muzica buna.

Articol scris de Bogdan Besliu Poze realizate de Andrei Amaricai Credit OrasulCluj.ro