Recenzie concert Mihai Margineanu @ Sala Palatului

concert-mihai-margineanu-sala-palatului-2009-6

Am fost aseara la concertul lui Mihai Margineanu, desfasurat la Sala Palatului. Imediat ce am ajuns la locatie, primul gand care mi-a venit a fost „Mihai, iata ca nu ai avut dreptate!” Si ma refer la faptul ca el afirma de multe ori inainte de concert ca nu va umple Sala Palatului si ca n-ar fi vrut sa tina un concert acolo, pentru ca nu se credea atat de iubit. Noroc cu Dan Popi, directorul casei de discuri Cat Music, care l-a impins de la spate. Si bine a facut!

Toate intrarile erau supraaglomerate, pana si intrarea presei si a invitatilor speciali. I-am intalnit acolo pe Gabriel Cotabita si Miki, din pacate s-a petrecut si un mic incident, un taran (altfel nu-i pot spune) a inceput sa-i adreseze injurii artistei, dar cum ea a fost mult peste nivelul lui nu l-a bagat in seama si si-a vazut mai departe de treburi.

Sala era arihiplina, spectacolul incepand cu casa inchisa, erau mai bine de 6000 de oameni! Razvan si Dani au fost gazdele show-ului, au fost exceptionali! I-au facut intrarea lui Mihai Margineanu care era vizibil emotionat. Pentru ca Mihai mereu afirma ca melodiile sale sunt pentru prieteni si ca mereu le asculta la un pahar de ceva, pe scena a fost amplasata o masa cu niste vin (apa, fireste :)) ) si bunatati. Spectacolul a inceput cu piesa „Ma iubeste femeile” cea care l-a consacrat pe Margineanu.

Au urmat si alte piese, si a venit randul invitatilor. Marius Mihalache a facut ca tambalul sau sa prinda viata! Cici de la Sistem a venit si el sa-l „ajute” pe Margineanu, timp in care Mihai canta la alte instrumente.

Intre cei doi invitati a urcat pe scena Crin Antonescu, moment socant pentru unii care au inceput sa-l huiduie, dar placut pentru altii care au aplaudat sosirea candidatului la prezidentiale. Crin Antonescu i-a oferit lui Mihai Margineanu o diploma de „Revolutionar al bunului-simt”. Dupa ce a plecat Crin, Razvan a anuntat: Acum urmeaza Vadim Tudor, replica care a starnit rasul intregii sali. :))

Pe scena a urcat si Aurelian Temisan care a cantat impreuna cu Margineanu si era tare bucuros de ocazie. Vreau sa va spun ca pentru fiecare invitat existau replici haioase, de genul: „Asta fu scump de aia pleca asa repede”, sicane prietenoase pentru Mihai despre care se spune ca este zgarcit… Se vedea ca toti cei de pe scena si Razvan si Dani, care erau la balcon, cunoasteau foarte bine pentru cine au venit.

Multe v-as mai spune, dar n-o sa ma intind asa ca va mai spun doar despre un moment emotionat: Mihai a cantat o piesa compusa la nasterea fiului sau, Tudor, care a fost prezent in sala.

Publicul n-a fost prea incantat de prezenta trupei Mandinga si nici a tenorului, dar show-ul lui Margineanu a fost mult prea frumos sa ne oprim la asta.

Uitati ce spune Gazutza, cititoare de-a nostra prezenta si ea la concert:

Concertul a fost extraordinar. Prezentatorii Razvan si Dani au facut treaba buna, au ras mult, au glumit cu prietenul lor si au prezentat intr-un mod original spectacolul. Foarte tare Marius Mihalache cu tambalul. Un adevarat one man show. Trupa de improvizatii a facut deliciul publicului, dansand, inlocuindu-le pe fetele de la Mandinga, invitand la dans 2 doamne din public si cantand. Cvartetul de fete a cantat exceptional alaturi de Vioara, din Mihai Margineanu Band. Din trupa asta s-au remarcat exceptional si Nicu la tobe si voce si show de step si Florin Ionescu invitat la tobe si Motanul la chitara. Sonorizarea cam slaba dar mergea:) Cu toate ca a fost un show super tare, a avut si cateva minusuri, in afara de sonorizare. Prezenta lui Crin Antonescu a fost primita cu injuraturi si huituri. Nu avea ce cauta acolo, nu venisem la un concert din campania electorala. Am fost super scarbita sa il vad. Apoi Mandinga au cantat misto, cu toate ca ne-au asurzit din cauza sonorizarii. Problema cu ei a fost ca nu aveau nici o treaba cu publicul din sala. Cine asculta Margineanu, nu asculta latino! Clar.

Uhh, a fost tare misto! Bravo pentru cei care au fost, pacat pentru cei ce nu au putut sa ajunga. Va las cu pozele, am facut 400… 😀 dar am selectat cateva pentru voi.

concert-mihai-margineanu-sala-palatului-2009-15