Skip to content

Campania Carolina Herrera cu 6 balerine faimoase a fost realizata prin Zoom, de la distanta.

Wes Gordon, directorul creativ al casei de moda Carolina Herrera a prezentat noua colectie a brandului sub forma unui performance surprins in imagini. Procesul de creatie a fost adaptat la conditiile impuse de pandemie. Sedinta foto a fost realizata prin Zoom, platforma cel mai des folosita pentru comunicare din ultimele luni, de fotografa berlineza Elizaveta Porodina.

Campania de toamna iarna 2020/2021 prezinta 6 balerine de renume mondial ca muze si personaje principale.

Muzele alese de Wes Gordon sunt Wendy Whelan, director artistic al New York City Ballet, Ako Kondo, prima balerina la Australian Ballet Melbourne, Natasha Diamond-Walker, soloist la Martha Graham Dance Company, Misa Kuranaga, dansatoare principala la San Francisco Ballet, Inès McIntosh (cadril la Opéra National de Paris si Claudia Monja, dansatoare principala la Joburg Ballet din Johannesburg in Sudul Africii.

Gordon a lucrat ca regizor de la distanta si a imbinat stilul de fotografie al Porodinei cu obsesiile personale: florile si culorile. Au creat imagini realizate in spatiul personal al fiecareia dintre dansatoare in care acestea se transforma in flori pastelate de primavara. Au primit hainele si fundalurile foto pe care si le-au aranjat, prin Zoom, sub atenta supraveghere a celor doi directori creativi.

Gordon a declarat ca „Lumea dansului a fost lovita dur de pandemie. Majoritatea companiilor si-au pus angajatii in concediu iar teatrele au fost inchise. Avem atat de multi artisti si atleti cu un talent fenomenal, dansatori care au lucrat toata viata pentru a ajunge in pozitia principala pe cele mai prestigioase scene din lume care nu au unde sa danseze si sa performeze. Mi s-a parut o idee frumoasa sa cream ceva in parteneriat cu aceste femei talentate.”

Fiecare dintre dansatoare a avut libertatea sa isi aleaga hainele pe care vrea sa le poarte in functie de cum a simtit ca o sa se poate simti mai libera.

Gordon si Porodina au inceput procesul de creatie al campaniei prin intrebarea adresata fiecareia dintre dansatoare: „Care dintre piesele din noua colectie ti-ar permite sa te simti libera? Care rochie ti-ar da voie sa creezi cele mai frumoase siluete si forme posibile?”.

De obicei, modelele sau ambasadorii care pozeaza pentru campaniile de moda nu isi dau cu parerea despre hainele pe care le poarta. In cazul balerinelor, Gordon a avut o mantra care defineste intreaga campanie: „Fie ca e vorba de culoare, un detaliu de croi, am vrut ca fiecare tinuta sa fie prezentata printr-un Singur Mare Gest, un gest urias, exagerat, dramatic. Fie ca e vorba de pozitia dansatoarei, o maneca bufanta fabuloasa, un umar supradimensionat sau o nuanta de galben magnifica… am lasat totul sa fie curat si am conditionat un singur accent dramatic.”

Citește în continuare