Skip to content

Dolce & Gabbana a deschis 2 magazine de mobila si home-deco in Milano. Sunt 400 de obiecte incadrate in 4 colectii inspirate de Sicilia, albastrul mediteranean, imprimeuri de leopard si zebra.

Dolce & Gabbana a profitat de prezenta jurnalistilor si a specialistilor care au calatorit la Milano pentru Salone del Mobile si au inaugurat 2 spatii dedicate colectiei HOME pe care o comercializeaza online si in alte magazine de mobila de cativa ani.

Cele 2 magazine de tip showroom din Milano se regasesc pe Corso Venezia 7 pentru accesorii si obiecte de decor si pe Via Durini 23 pentru mobila. Asa cum era de asteptat, estetica maximalista Dolce & Gabanna domina temele vizuale ale tuturor obiectelor puse in vanzare, de la modele mediteraneene la imprimeuri de zebra si leopard dar si motive din vase ceramice din Sicilia.

Intr-un interviu acordat revistei Vogue, Domenico Dolce si Stefano Gabbana au declarat ca magazinele sunt dedicate clientilor care cauta piese de decor de tip „statement” dar si mobilier facut la comanda si masute de cafea extravagante. „Ne-am dorit 2 magazine diferite, fiecare dedicat unei categorii specifice de produse, dar in acelasi timp sa fie complementare.”

Buticul din Corso Venezia 7 prezinta perne, pilote, sticlarie de Murano, farfurii ceramice din Sicilia, lumanari parfumate si accesorii din lemn lacuit. Mobilierul, de la canapele uriase din material textil la mese din stejar lacuit si piese pentru bar, sunt disponibile in Via Durini 23.

In magazinul din Via Durini, accentul se pune pe ideea de personalizarea mobilei realizate la comanda printr-o diversitate de mostre de materiale care pot acoperi canapele, mese si orice alta suprafata pe care si-o doresc clientii. Fanii casei de moda Dolce & Gabbana vor regasi majoritatea imprimeurilor celebre din colectiile de vara ale brandului. Cele 2 etaje ale showroom-ului sunt impartite in colectii definite prin 4 teme dispuse sub forma unui platou de filmare de la Hollywood in care primeaza luxul si motivele exotice.

Cea mai viu colorata tema este Caretto Siciliano cu motive geometrice inspirate de ceramica siciliana. A doua este Blu Mediterraneo cu piese pictate manual cu teme din Sudul italiei, a treia este Leopardo, imprimeul de leopard fiind o parte importanta a ADN-ului Dolce & Gabanna. A patra colectie este ZEBRA si reprezinta dualismul brandului prin aranjamente de masa decorate in dungi albe si negre.

In total, au fost create 400 de piese de mobila, accesorii, tacamuri de masa si textile. Procesul de productie a durat 12 luni, fiind realizate in intregime in perioada pandemiei si prezentate in premiera anul trecut la Venetia.

Scaunele si mesele de 20 de persoane sunt piesele preferate de Domenico si Steffano din noile colectii. Conform interviului din Vogue „scaunele simbolizeaza ospitalitatea. Un pranz este o oportunitate de a impartasi un moment fara graba. Ne bucuram sa aducem aceste idei in lume – despre arta de a trai in propria casa si despre acea convivialitate care este absolut italiana. Exprima stilul de viata pe care il iubim si care ne reprezinta cel mai bine.”

Pentru jurnalisti si invitatii VIP, colectiile au fost dezvaluite in premiera alaturi de lansarea colectiei Alta Moda care a fost marcata de mai multe defilari de moda in cele mai pitoresti locuri din Venetia. Mai jos veti gasi mai multe imagini.

Citește în continuare