Skip to content

Tommy Jeans toamna 2022 de la Tommy Hilfiger combina codurile tinutelor de strada cu un accent unisex. Un omagiu pentru incluziunea sociala prin amestecul culturii prep, skate si hip-hop din anii 90, dar si un respect continuu pentru sustenabilitate.

Pentru toamna anului 2022, Tommy Jeans prezinta colectia Tommy, un melange dintre traditia mostenita de peste ani a brandului si ideea de sustenabilitate care e deja parte din regulile de neincalcat ale casei.

Avem tinute de strada care amintesc de creatiile atat de indragite de-a lungul anilor, dar si de creatorul acestui brand care marturisea recent intr-un interviu „Am crescut imbracandu-ma intr-un mod preppy. Toata lumea din scoala mea facea la fel. Apoi, spre primul an de liceu, brusc, oamenii au inceput sa-si lase parul putin mai lung, a aparut muzica rock si s-a intamplat Woodstock. Razboiul din Vietnam era in plina desfasurare. Au fost proteste. Totul s-a schimbat. A fost o revolutie dramatica in politica si in moda. Asta m-a determinat sa intru in afaceri. Am deschis un magazin de blugi”

Asa ca pentru cunoscatori noua colectie Tommy e ca o imbratisare peste timp si un semnal frumos ca reinventarea te duce pe drumul care te face placut pentru mai multe generatii. Acum cu Tommy, in toamna aceasta, codurile preppy, grafice, insignele aplicatiile sport se combina cu codurile tinutelor de strada si ale proportiilor noi, creand siluete ludice cu un accent unisex. O colectie care sugereaza incluziune, libertate, curaj si, mai presus de toate, accesabilitate.

Noua piesa emblematica Tommy Jeans pentru toamna, jacheta puffer Alaska, este introdusa in constructii modulare sau reversibile umplute cu elemente de izolatie Re:Down®.

Fie ca este vorba despre criza climatica, protejarea mediului inconjurator, rasism, fluiditatea genului sau orientarea sexuala, generatiile tinere privesc hainele ca niste purtatori de cuvant pentru propria individualitate si propriile valori, asa ca Tommy ramane fidel angajamentului sau fata de sustenabilitate, folosind denim reciclat in proportie de 100 %, de aceasta data cu o nuanta indigo naturala.

Colectia exploreaza jocul de proportii si detalii inspirate de imbracamintea sport, in timp ce introduce o versiune noua a jachetei puffer Alaska. Oversized, cu maneci detasabile si imprimeu cu monograma, jacheta puffer Alaska este articolul cheie in acest sezon.

O noua marca serif, inspirata de marca de arhiva Tommy Girl, este un simbol pentru intreaga colectie.

  • Cizmele Biker sunt un element de baza al iernii, au partea superioara din piele impecabila si talpa exterioara tip bocanc, din cauciuc termoplastic.
  • Camasa overshirt cu padded logo Tommy Jeans si captuseala matlasata cu imprimeu monograma care adauga caldura necesara sezonului rece.
  • Joggers Pintuck Seam din fleece din amestec de bumbac reciclat, cu badge Tommy pe partea din fata si branding Tommy Jeans.
  • Top tricotat din bumbac organic cu spatele decupat, racerback, cu design sportiv si branding Tommy Jeans Collection si un steag Tommy Jeans pe piept
  • Rochie din tricot organic cu nervuri si bretele din jacquard “Tommy” si un minirucsac cu emblema iconica si palarie clos din denim
  • Tricou din bumbac reciclat pur, cu umerii cazuti si un aspect delicat si moale, perfect pentru zilele casual. 
  • Hanorac popover in alb de iarna cu insertii de contrast si captuseala in carouri
  • Jacheta puffer cu branding-ul serif Tommy Jeans, captusita cu puf, cu guler inalt, gluga detasabila si mansete reglabile
  • Hanorac statement cu emblema din lana reciclata in proportie de 50 %, cu noua marca serif

Tems, artista nominalizata la Grammy, participa in cea mai noua campanie de brand care sarbatoreste caracterul ludic si experimentarea stilistica.

Inca de la debutul brandului, creatorul sau si-a exprimat prin proiectele conexe pasiunea pentru muzica. De-a lungul anilor, Tommy Hilfiger a pus muzica in prim-plan inainte de a deveni un lucru normal in campaniile publicitare. El a sponsorizat turneele lui Britney Spears, The Rolling Stones, Sheryl Crow si Lenny Kravitz. I-a pus in campanii pe David Bowie si Beyoncé. A lasat ca interesele sale si dragostea de lunga durata pentru muzica sa conduca brandul si in fiecare an pune o noua miza: cine e artistul care e imaginea de brand?! Cine primeste aceasta frumoasa, dar importanta, responsabilitate?

Tommy Hilfiger a prezentat publicului campania de brand TOMMY JEANS Toamna 2022 cu Tems, cantareata, compozitoare si producatoare, de 27 de ani, cu educatie nigeriana, dar si britanica, un influencer in muzica, dar si un cunoscator bun al economiei, ca absolventa a unei facultati de profil. Un artist care si-a exprimat public opinia ca nu doreste sa mearga pe drumul parcurs de niciun alt muzician, oricat de greu i-ar fi parcursul astfel.

Campania noua o arata pe Tems in mediul ei unic – creativ, da un mesaj important despre educatie, incluziune si creativitate si face un pas in fata prezentandu-ne Alté, o subcultura vibranta si un centru creativ – care conecteaza brandul la noi audiente de pe tot globul.

In noul videoclip al campaniei, Tems (@temsbaby) e in orasul natal Lagos alaturi de echipa de skateboarding WAFFLESNCREAM si de artistii Alté Lady Donli si Dami Oniru. 

„Mi se pare fascinant sa fac parte din aceasta campanie, mai ales ca mai multi oameni vor afla despre Lagos si despre spatiile alternative si comunitatile care prospera acolo”, spune Tems. „Aceste comunitati nu numai ca te invita sa te straduiesti sa atingi cele mai inalte culmi, dar te ajuta sa evoluezi creativ – toate lucrurile care m-au ajutat si pe mine sa devin artistul care sunt astazi.”

Tommy Collection este o colectie noua care apare pentru prima data pe parcursul acestei campanii.

Inspirata de amestecul culturii prep, skate si hip-hop din anii 90, colectia pentru barbati, femei si gender-inclusive este alcatuita din siluete emblematice, modelate in piese versatile de imbracaminte streetwear contemporana. De fiecare data cand vedeti logo-ul Tommy amintiti-va crezul creatorului acestui brand si determinarea lui cu care si-a urmat instinctul si si-a sustinut opinia.

„Foarte multi oameni mi-au spus sa scot logo-ul de pe haine, pentru ca nimeni nu vrea sa poarte logo-uri. Si daca i-as fi ascultat, nu as fi fost in afaceri astazi. O haina trebuie sa ti se potriveasca foarte bine. Trebuie sa aiba o calitate excelenta, sa fie in culorile potrivite, intr-un stil usor de purtat si accesibil.” Tommy Hilfiger.

Asa ca fiti mandri de logo-urile pe care alegeti sa le purtati pe vestminte, alegeti brandul care va transmite cele mai multe valori in conformitate cu crezurile voastre si… simtiti-va bine cu ceea ce imbracati.

Tommy Jeans este disponibila la partenerii selectati, precum si pe tommy.com si in anumite magazine selectionate TOMMY JEANS din intreaga lume. Tommy Collection este disponibila exclusiv online.

Citește în continuare