Skip to content

Hollywood in campanii de moda. Cate Blanchett este ambasador Uniqlo. Sarah Jessica Parker promoveaza UGG. Tilda Swinton poarta Gentle Monster.

Recent, trei dintre cele mai mari nume ale cinematografiei au devenit protagonistele unor campanii de moda importante, fiecare intr-un registru diferit, dar cu acelasi efect de a intari legatura dintre film si moda. 

Cate Blanchett a fost anuntata drept noul ambasador global al brandului japonez Uniqlo, Sarah Jessica Parker apare in campania aniversara a UGG, iar Tilda Swinton domina vizualurile hipnotice ale colectiei „BOLD” de la Gentle Monster.

Astfel de asocieri evidentiaza modul in care brandurile si casele de moda cauta in starurile de cinema nu doar imagine, ci o extensie a identitatii lor culturale. Fiecare actrita aduce in prim-plan si o dimensiune narativa. 

Cate Blanchett preia rolul de ambasador global pentru Uniqlo.

Uniqlo, retailerul japonez care a construit in jurul conceptului LifeWear o filozofie a confortului accesibil, a ales-o pe Cate Blanchett drept cel mai nou ambasador global. Blanchett, detinatoare de Oscar, BAFTA si Globuri de Aur, recunoscuta pentru aparitiile constante in listele celor mai bine imbracate personalitati, isi asuma astfel un rol care depaseste simpla imagine de brand. 

Actrita a declarat ca este motivata de dimensiunea umanitara a LifeWear, menita sa sustina comunitati vulnerabile, sa combata criza globala a refugiatilor si sa ofere un cadru de solidaritate prin moda.

Colaborarea vine intr-un moment cheie pentru Uniqlo, care l-a numit in toamna trecuta pe Clare Waight Keller in pozitia de director creativ. Blanchett a fost de-a lungul timpului o sustinatoare a creatiilor sale, inca din perioada Givenchy, si s-a lasat fotografiata recent purtand piese semnate de aceasta pentru Uniqlo. Actrita va aparea in campaniile globale ale companiei si va fi inclusa in cel mai nou numar al revistei LifeWear Magazine, distribuita gratuit in toate magazinele Uniqlo din lume incepand cu 29 august.

Asocierea plaseaza brandul intr-o companie selecta, Blanchett alaturandu-se lui Roger Federer si Adam Scott in randul personalitatilor care au contribuit la promovarea LifeWear. Chiar daca nu exista deocamdata confirmarea unei linii speciale Cate Blanchett x Uniqlo, precedentul Federer sugereaza ca un astfel de proiect ramane posibil.

Sarah Jessica Parker se alatura campaniei aniversare UGG.

UGG, brandul fondat in 1978 si asociat cu estetica surf-culture din California, a lansat campania „Iconic From the First Step”, regizata de Gia Coppola si conceputa in trei capitole tematice: Iconic Design, Iconic Style si Iconic Feeling. 

Asa cum este de asteptat, Sarah Jessica Parker apare in partea dedicata stilului, la Paris, unde trece de la strazile orasului la covorul rosu, in compania artistei Rina Sawayama si a modelului Alton Mason.

Campania, filmata intre Venice Beach din California si capitala Frantei, aduce impreuna figuri diverse – de la Elsa Hosk si Stefon Diggs, la Jeremy Scott, Central Cee, Leah Dou si Lil Cherry.

Parker inchide o defilare de moda alaturi de Elsa Hosk, intr-o aparitie care trimite la personajul Carrie Bradshaw din „Sex and the City”. Incaltamintea promovata in campanie variaza de la Classic Ultra Mini la modelul Tasman.

Tilda Swinton transforma campania Gentle Monster intr-un spectacol performativ.

Dupa ce si-a obisnuit publicul cu lansari care depasesc cadrul publicitar clasic,  Gentle Monster lanseaza colectia „BOLD” din 2025, disponibila la nivel global incepand cu 6 septembrie, confirma aceasta directie. 

In centrul campaniei se afla Tilda Swinton, filmata in spatiul conceptual HAUS NOWHERE din Seul, unde brandul transforma fiecare lansare intr-un experiment vizual si performativ.

Colectia este definita de siluete sculpturale si detaliul de punte caracteristic Gentle Monster, reinterpretate intr-o directie mai ascutita si experimentala. Filmul campaniei o prezinta pe Swinton in ipostaza de figura ritualica, conducand o multime de „adepti” intr-o coregrafie care imbina trance-ul cu gesturi de magie. Pe fondul unei coloane sonore hyper-techno, actrita se misca pe scena din beton, escaladeaza fatada cladirii si sfarseste printr-un salt spectaculos.

Colectia „BOLD” propune o sinteza intre moda, cinema si arta performativa. Prezenta lui Swinton subliniaza obsesia brandului pentru figuri capabile de transformare radicala, iar campania functioneaza ca o piesa de arta experimentala, mai mult decat ca un simplu anunt comercial.

Citește în continuare