Skip to content

Beyonce, no 1 in Billboard

Beyonce este numarul 1 in Billboard, asa cum ne asteptam odata cu lansarea noului ei album. Cantareata face istorie in clasament din punct de vedere al vanzarilor digitale si a perioadei in care a fost luat in considerare.

Prima saptamana arata, de cele mai multe ori, interesul publicului pentru un artist si albumul sau, iar Beyonce a reusit sa vanda 617 mii de copii (doar in SUA) ale noului ei album, in doar trei zile. Diva nici nu a avut nevoie de o saptamana intreaga sa isi intreaca propriul record de vanzari (B\’Day a vandut 541.000 de copii) si sa o ajunga din urma pe Lady Gaga, care a reusit o performanta in vanzarile digitale doar datorita contractului ei cu Amazon, care i-a vandut albumul Born This Way pentru mai putin de un dolar.

Tinand cont ca albumul lui Bey costa 15.99 si trackurile separate inca nu sunt disponibile, ea a dat o lectie de marketing celor din industrie. In plus, este cel de-al doilea album digital (lansat exclusiv online) care sa ajunga pe primul loc in Billboard 200, dupa compilatia Hope for Haiti Now, aparut in 2010.

King B tocmai a demonstrat ca nu trebuie sa anunti un super album care va revolutiona muzica si felul in care e vazuta, de fapt nu trebuie sa anunti nici un fel de disc, e suficient doar sa taci si sa faci. Beyonce nu a facut deloc publicitate nu a confirmat sau infirmat vreun zvon legat de piese, single-uri, colaborari sau videoclipuri, in schimb a venit cu un material completata de 17 vizualuri despre care nici regizorii nu stiau cand apar.

Bey ia titlul de cel mai bine vandut album al unei femei in 2013, cel mai rapid vandut album in lume si bifeaza si cel de-al cincilea material de studio care sa ii ajunga pe prima pozitie, fiind in aceeasi liga cu DMX. Mai multe despre vanzarile din prima saptamana si ce a reusit Beyonce sa faca gasiti aici si aici.

Schimba Beyonce regulile jocului? Credeti ca a dat o lectie celor din industrie?

 

 

Citește în continuare