Skip to content

Beyonce si vanzarile noului album

Vanzarile noului album Beyonce sunt excelente inca de la primele 24 de ore de la lansare, tinand cont ca Beyonce este disponibil doar pe iTunes. Cantareata a reusit sa ia pe toata lumea prin surprindere, atat fani cat si casa de discuri, numai cateva persoane stiind ca ea o sa vina cu o mare surpriza.

 

Deja 80 de mii de copii ale discului s-au vandut in 24 de ore si Billboard estimeaza ca saptamana viitoare Bey va fi pe primul loc in topul vanzarilor si da peste cap calculele facute anterior. Au existat zvonuri ca va lansa ceva nou in luna decembrie, dar cum tot anul a fost plin de asemenea povesti, nimeni nu le-a mai luat in considerare. In plus, miscarea lui Bey a fost foarte buna si se pare ca vine si cu varianta fizica a discului pana pe 20 decembrie, ceea ce inseamna ca vanzarile discului pot creste odata cu apropierea sarbatorilor. Billboard deja preconizeaza ca discul se va vinde in peste 200 de mii de copii in prima saptamana. Cantareata a reusit sa tina totul secret pentru ca abia in luna octombrie au inceput lucrurile sa ia forma finala, iar la finalul lunii noiembrie incheia procesul de inregistrare si productie, renundand la piesele Grown Woman si Standing On the Sun. In plus, discul a fost trecut cu numele de Lily la iTunes, pentru a preveni orice fel de scapari pe net.  Serviciile de streaming inca nu il au disponibil, dar il vor avea pe lista incepand de saptamana viitoare. 

Strategia ei a fost foarte buna, tot anul si-a facut fanii sa astepte, criticii muzicali si media in general au condamnat-o pentru numeroasele povesti despre piese, single-uri si videoclipuri care apareau. Evident, pana si zvonurile despre o anulare a discului si cum diva a renuntat la toate piesele inregistrate au fost luate in considerare, de aceea aparitia, in final, a albumului a fost o mare surpriza. In plus, a asteptat pana cand toate numele importante din muzica si-au lansat materialele – Britney Spears, Lady Gaga, Katy Perry, pentru a nu intra in competitie cu nimeni si a tinut totul in mare secret tocmai pentru a nu exista nici un fel de piesa scapata pe net. Nici macar regizorul videoclipului Jealous nu a stiut ca aceasta e miscarea vedetei care duce totul la urmatorul nivel. Daca Lady Gaga a vrut sa faca din Artpop o experienta in care imbina muzica si arta, Beyonce imbina vizualul cu muzica si le ofera fanilor direct materialul video pentru ilustrarea pieselor. 

Dupa ce a luat pe toata lumea pe sus, Beyonce anunta si care vor fi single-urile ce vor fi promovate: Blow, piesa produsa de Pharrell va fi primul single, iar Drunk in Love, trackul cu Jay Z va fi trimis in promo pentru radiourile Urban. Cel de-al doilea single va fi XO, compus de Ryan Tedder (One Republic) si The- Dream, iar clipul e regizat de Terry Richardson. Acelasi fotograf-regizor a facut si clipul lui Mother Monster cu R Kelly pentru Do What You Want, insa lansarea acestuia a fost amanata.

Cum vi se par vanzarile noului material Beyonce? Credeti ca Billboard ar dreptate in preconizarile pe care le fac?

Citește în continuare