Carla’s Dreams @ Arenele Romane (recenzie concert)

Carla’s Dreams au lansat un nou album, cu tot cu un super concert la Arenele Romane. Antiexemplu e cel de-al patrulea material al trupei moldovenesti si vine la doar un an dupa NGOC si include hiturile pe care deja le fredonam de ceva vreme.

Concertul de la Arenele Romane, de pe 13 mai, a inceput cu un set al lui Vanotek, un alt nume de la Global Records si pe care l-am tot ascultat pe radio. Intai a ajuns in mainstream cu My Heart is Gone, apoi cu I\’m Coming Home, cu care a aparut si la Eurovision, pentru ca apoi sa il ascultamcu Viajero si In dormitor, toate incluse in playlistul de sambata seara.

Carla’s Dreams au o relatii speciala cu fanii lor, asa ca pentru concertul de aseara, doritorii au putut interactiona cu favoritii lor prin intermediul unui messenger wall, cu raspunspuri live la intrebari mai mult sau mai putin reusite. De ce se mascheaza, ce ii inspira sa faca muzica sau cand urmeaza piesa favorita au fost cateva dintre intrebarile la care fanii au primit raspuns. Mai putin friendly a fost atitudinea publicului la ceea ce inseamna limba rusa, manifestat prin cateva huo-uri razlete cand unii fani au anuntat pe messenger ca vin tocmai de la Moscova, dar si prin primirea rece pe care piese ca Triunghiuri au primit-o din partea publicului.

Carla’s Dreams au inceput, asa cum au promis, la ora 21:30 si timp de doua ore au facut show fara prea multe artificii care de obicei prind publicul: singurul invitat special a fost Inna, care a venit prin intermediul unui Facebook call la P.O.H.U.I., in timp ce Delia, a aparut doar intr-o proiectie pe ecranele din spate pentru Inima, probabil urmatorul lor hit. Asadar, din setlistul serii nu au lipsit noile lansate single-uri: Tu si eu, Pana la sange, care a fost cantata si la bis, spre bucuria fanilor care stiau deja versurile, dar si hiturile mai vechi ca Aripile, Te rog, Acele sau Sub pielea mea, intampinata cu tipete de incantare.

Solistul Carla’s Dreams chiar nu are nevoie sa dezvaluie cine e, pentru ca muzica lor e suficienta si e mai mult decat piesele pe care le auzim noi la radio. Fanii stiu deja ca mesajele pe care baietii le transmit sunt de impact, altfel nu ar avea piese precum Nascut in Moldova, unde pe scena au aparut o multime de steaguri de la tarile prin care ei au fost, sau Anti CSD sau chiar Ne bucuram in ciuda lor, ocazie cu care toti cei care aveau manusi albe au ridicat mainile in aer, intr-un moment foarte reusit.  In plus, chiar daca sunt o trupa mainstream, aflata in topul difuzarilor de pe radio si nu numai, raspunsurile pe care le dau si felul in care comunica cu fanii arata ca sunt mai mult de atat si ca, de fapt, se adreseaza unui public mai mult decat comercial si simplu ascultator.

Voi ati fost la concert?